Anglofil Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #3781 Skrevet 24. oktober 2012 Tviler ikke. Det kan også ha noe med å gjøre at de prøver å shippe alt som skal til Norge samtidig, for å redusere kostnadene, og ergo kan det være pakker som venter lenger på at det skal shippes enn andre. Noen blir kanskje da sendt med en gang fordi man har fylt opp flyene/togene/båtene, mens andre må vente lenge. Det har jo blant annet vært en problemstilling ift Play.com etter at de skiftet base. Mvh Yvonne 3
Adele Skrevet 24. oktober 2012 #3782 Skrevet 24. oktober 2012 Og jeg spurt en selger om hvorfor ting fra enkelte selgere kom så fort, mens andre ikke fikk sendt det ut av landet engang, og fikk dette som svar: Hello.Different in each region of China, such as Hong Kong, they direct shipping, do not need to go through Beijing. But in China's inland. All parcels need to go through Beijing, but Beijing Customs thorough investigation, and prone to failure Så det er bare det fra innlandet da, som ikke kommer frem før om en god stund. Jeg bestilte og betalte flere varer fra HK samme dag. Fikk også beskjed om at de ble sendt samme dag. Allikevel har jeg kun fått en av fem (første kom på fredag, nå venter jeg spent daglig på når resten kommer) Hmm...
pandabear Skrevet 24. oktober 2012 #3783 Skrevet 24. oktober 2012 står det "new with tag" på det du kjøper? Det har jeg ikke registrert, men syns likevel det er rart at noen fjerner lappen inne i plaggene. Det er jo ikke normalt å gjøre det uansett hvor mye man bruker ting. Eller?
Adele Skrevet 24. oktober 2012 #3784 Skrevet 24. oktober 2012 Det har jeg ikke registrert, men syns likevel det er rart at noen fjerner lappen inne i plaggene. Det er jo ikke normalt å gjøre det uansett hvor mye man bruker ting. Eller? mener du lappen, som den som pleier å være sydd fast eller "prislapp"?
Adele Skrevet 24. oktober 2012 #3785 Skrevet 24. oktober 2012 Vant visst nettopp denne http://www.ebay.com/itm/221143697316?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Anglofil Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #3786 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg bestilte og betalte flere varer fra HK samme dag. Fikk også beskjed om at de ble sendt samme dag. Allikevel har jeg kun fått en av fem (første kom på fredag, nå venter jeg spent daglig på når resten kommer) Hmm... Som jeg skrev, selger går til postkontoret eller hvor de nå sender fra, men sendingene blir ikke nødvendigvis sendt før man har tilstrekkelig med pakker som blir sendt til da Norge. Dette er ikke uvanlig problemstilling i andre land. Ergo er det ikke nødvendigvis selger som er treg, men selve de som har med sendingene i seg selv å gjøre. Mvh Yvonne
Adele Skrevet 24. oktober 2012 #3787 Skrevet 24. oktober 2012 Som jeg skrev, selger går til postkontoret eller hvor de nå sender fra, men sendingene blir ikke nødvendigvis sendt før man har tilstrekkelig med pakker som blir sendt til da Norge. Dette er ikke uvanlig problemstilling i andre land. Ergo er det ikke nødvendigvis selger som er treg, men selve de som har med sendingene i seg selv å gjøre. Mvh Yvonne haha, beklager. Jeg som leste fort. Satt å knivet om en auksjon
Anglofil Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter #3788 Skrevet 24. oktober 2012 haha, beklager. Jeg som leste fort. Satt å knivet om en auksjon Hehe, vi har alle vært der. Mvh Yvonne 1
pandabear Skrevet 24. oktober 2012 #3789 Skrevet 24. oktober 2012 mener du lappen, som den som pleier å være sydd fast eller "prislapp"? Den som er sydd fast ja 1
Adele Skrevet 24. oktober 2012 #3790 Skrevet 24. oktober 2012 Den som er sydd fast ja når du nevner det, så har jeg heller aldri sett slike lapper inne i klærne!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #3791 Skrevet 24. oktober 2012 Har aldri opplevd at selve lappen fra plagget mangler når det står "new without tags", da mangler bare selve prislappen. Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #3792 Skrevet 24. oktober 2012 Jeg har kjøpt en del klær av spesielle merker, og da er lappene i plagget, de som beviser at det er ekte licensed merch liksom. Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f
pandabear Skrevet 24. oktober 2012 #3793 Skrevet 24. oktober 2012 når du nevner det, så har jeg heller aldri sett slike lapper inne i klærne! Hmm.. Syns det er så rart, for de plaggene jeg har kjøpt har ikke vært dyre ting(dermed ingen grunn for å selge fake) og flere av de vet jeg at har vært "ekte", fordi jeg har venninner som har like.
Adele Skrevet 24. oktober 2012 #3794 Skrevet 24. oktober 2012 Hmm.. Syns det er så rart, for de plaggene jeg har kjøpt har ikke vært dyre ting(dermed ingen grunn for å selge fake) og flere av de vet jeg at har vært "ekte", fordi jeg har venninner som har like. For det første, ikke for å freake deg ut - men der ga du meg déjà vu For det andre, det var alt for rart å se profilbildet ditt med den teksten. Serena shopper da vel ikke billig! For det tredje, kanskje de er unbranded, da er det jo ikke noens merke å sette på plaggene? 1
pandabear Skrevet 24. oktober 2012 #3795 Skrevet 24. oktober 2012 For det første, ikke for å freake deg ut - men der ga du meg déjà vu For det andre, det var alt for rart å se profilbildet ditt med den teksten. Serena shopper da vel ikke billig! For det tredje, kanskje de er unbranded, da er det jo ikke noens merke å sette på plaggene? Haha Nei du vet, litt dårlige tider på Upper east side Har vært ting fra Primark, Topshop, Zara etc. Har aldri gjort meg noe, for har vært fornøyd med varene, det er bare irriterende for jeg er nysgjerrig på hvorfor det skjer.
Ambivalent Skrevet 24. oktober 2012 #3796 Skrevet 24. oktober 2012 Gidder du å gi en lyd om hvordan denne er på? Har vurdert den flere ganger, men synes den ser så tung ut. Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499 Will do.
Adele Skrevet 24. oktober 2012 #3797 Skrevet 24. oktober 2012 Haha Nei du vet, litt dårlige tider på Upper east side Har vært ting fra Primark, Topshop, Zara etc. Har aldri gjort meg noe, for har vært fornøyd med varene, det er bare irriterende for jeg er nysgjerrig på hvorfor det skjer. vel, Lily har vel penger nok til tre generasjoner..? Da ville jeg kontaktet selger. Det der er bare merkelig isåfall (jeg shopper sjeldent fra merker, så sikkert derfor jeg ikke har hatt labels i mine)
Gjest Bella90 Skrevet 24. oktober 2012 #3798 Skrevet 24. oktober 2012 Smykke Tangle teezer hårbørste Rosa nagle halsbånd til hunden
Chloe- Skrevet 25. oktober 2012 #3799 Skrevet 25. oktober 2012 Haha Nei du vet, litt dårlige tider på Upper east side Har vært ting fra Primark, Topshop, Zara etc. Har aldri gjort meg noe, for har vært fornøyd med varene, det er bare irriterende for jeg er nysgjerrig på hvorfor det skjer. Klærne som leveres til outlets har ofte logomerket/lappen klipt i to. Juicy Couture vet jeg f.eks at alltid gjør dette. Kan være selger like greit fjerner restene av lappen for at det ikke skal være så synlig. Så om du har et merkeplagg med klipt opp/fjernet lapp kan dette være grunnen!
Adele Skrevet 25. oktober 2012 #3800 Skrevet 25. oktober 2012 Idag skulle jeg egentlig ha en kjøpefri dag på ebay, men det gikk jo i vasken.. http://www.ebay.com/itm/271079948762?var=570119141967&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 i brun og grå - klarte ikke å bestemme meg, også er det jo salg på den!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå