Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette må prøves :)

http://www.ebay.com/...984.m1439.l2649

Tynne lommelykter. Spent på om de funker

Jeg har kjøpt sånne! De funker nok ikke så bra som lommelykt, men jeg bruker de om natten når jeg er hjemme alene som nattlys (mørkredd :sjenert:)

Jeg har kjøpt av en annen selger enn den du linker til og var superforøyd (og RASK shipping), de kom i små slags konvolutter, så det er flere som får slike i gave av meg!

Her er der jeg kjøpte fra, med konvolutten i bakgrunnen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått en mail fra ebay om at det har vært unusual activity på min ebay account, med en oppskrift på hva jeg må gjøre for å skifte passord oav. Tror dere denne mailen er falsk eller ekte?

Skrevet

Er ikke selgerens feil at fargen på toppen kan variere fra pc til pc..

nå er faktum det at toppen er rødrød, og ikke vinrød..
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har fått en mail fra ebay om at det har vært unusual activity på min ebay account, med en oppskrift på hva jeg må gjøre for å skifte passord oav. Tror dere denne mailen er falsk eller ekte?

det kan være svindel!
Gjest NozMonster
Skrevet

oiii- det hørtes nifst ut........ kan du ikke skjekke nettbanken din da?

om det har blitt trekt noen penger til pay pæææl som du vet at du ikke har brukt...?

Skrevet

Jeg har nå gått inn på ebay, og der står det at de har sendt mail til meg. Ser ikke ut som om det vanlige passordet mitt virker heller, så jeg må nok skifte det. Regner med det går greit når jeg gjør alt inne på ebay sin side?

Skrevet

Jeg har nå gått inn på ebay, og der står det at de har sendt mail til meg. Ser ikke ut som om det vanlige passordet mitt virker heller, så jeg må nok skifte det. Regner med det går greit når jeg gjør alt inne på ebay sin side?

da skal det være greit..

Finn.no ble jo utsatt for slik svindel, med en farlig link.. Vet ikke hva den svindelen gikk ut på, men..

Gjest NozMonster
Skrevet

kanskje du skal sende en PM til yvonne?

hun er jo ekspert på e-bay.. hehee...

Skrevet

Jeg har blitt prøvd svindlet selv på en slik måte. Hvem er avsender av e-posten som forteller deg om dette? Uansett, jeg ville bare gått inn på eBay sine sider, ikke trykket på noen linker fra eksterne e-poster, og skiftet passordet der, for å være på den sikre siden. Du kan jo også kontakte kundeservice og høre hvorvidt dette stemmer.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Jeg brukte ingen linker, men gikk inn på Ebay sine sider og skiftet passord der:-) På My Ebay var også mailen de hadde sendt til meg registrert, så da regner jeg med at alt er greit!

Skrevet

Jeg fikk også en mail om at jeg måtte skifte passord på ebay grunnet uvanlig bruk eller noe. Men jeg la akkurat til google chrome sin ebay funksjon. Tror jeg leste i eposten at det kunne være grunnen til at de ville bytte passord. Jeg fikk også mail på selve ebay siden min så regner med at mailen var "ekte vare" :)

Skrevet

Jeg kjøpte denne Skull head vodka bottle saken her: http://www.ebay.com/itm/110962972247?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Den ankom og var kjempefin, men i flaska var det små biter av knust glass. Jeg undersøkte hele flaska for å sjekke om den var knust, men den virket helt fin. Aner ikke hvor glasset kom fra, og det gjør ikke selger heller, de refunderte meg pengene tilbake uten at jeg hadde bedt om det, det var mer enn jeg hadde forventet. Jeg bare sendte en mail for å si at de må være oppmerksomme på det og sjekke de andre flaskene.

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg kjøpte denne Skull head vodka bottle saken her: http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649

Den ankom og var kjempefin, men i flaska var det små biter av knust glass. Jeg undersøkte hele flaska for å sjekke om den var knust, men den virket helt fin. Aner ikke hvor glasset kom fra, og det gjør ikke selger heller, de refunderte meg pengene tilbake uten at jeg hadde bedt om det, det var mer enn jeg hadde forventet. Jeg bare sendte en mail for å si at de må være oppmerksomme på det og sjekke de andre flaskene.

Godt å høre at den ser fin ut iallefall, jeg håper på å kunne gi bort en slik til jul :)

Skrevet

Godt å høre at den ser fin ut iallefall, jeg håper på å kunne gi bort en slik til jul :)

Ja, for all del, den er superkul og kjempestilig ellers :) :) Man må bare sjekke den før en gir den bort, for å si det sånn.

Skrevet

Det skjedde faktisk meg i dag også :sjokkert:

Skrevet

Er det vanskelig /mye å tenke på når man handler på ebay? Hvordan vet man at det er "ekte" vare? Litt usikker bare, så takk for svar;)

Skrevet

Det blir et lite kjøp nesten hver dag for tiden, har begynt å tenke på julegavene!

Pynteklokke -Gave til mamma

Øredobber -snøfnugg - kalendergave

Lommebok - Jeg er litt usikker, men muligens gave til mannen hvis den ikke ser veldig femi ut. Han hadde en tilsvarende før som gikk i stykker

Noen som har sett sånne små lommebøker i neopren forresten?

Øredobber til meg selv

Lilla klokke til venninne som jeg håper ikke leser her...

Hvit klokke til samme venninne...

Slipshenger har kjøpt 2 pakker for hvis jeg forstår det riktig er det to i pakka? Ekstragave til pappa, svigers og mannen.

Skrevet

Det blir et lite kjøp nesten hver dag for tiden, har begynt å tenke på julegavene!

Pynteklokke -Gave til mamma

Øredobber -snøfnugg - kalendergave

Lommebok - Jeg er litt usikker, men muligens gave til mannen hvis den ikke ser veldig femi ut. Han hadde en tilsvarende før som gikk i stykker

Noen som har sett sånne små lommebøker i neopren forresten?

Øredobbertil meg selv

Lilla klokke til venninne som jeg håper ikke leser her...

Hvit klokke til samme venninne...

Slipshenger har kjøpt 2 pakker for hvis jeg forstår det riktig er det to i pakka? Ekstragave til pappa, svigers og mannen.

Så fine. Jeg vil også ha sånne! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...