Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem her var det som bestilte 10yankee candle prøver, valgfri lukt, jeg prøver å finne den linken, men finner den ikke lenger bak her i tråden.. Det var noe om at en kunne kjøpe 10 yankee candle prøver for en billig penge. Prøvde å finne på ebay, men fikk ikke til :(

Skulle nok lagt det på watch listen.........

hjeeeelp?

Anonym poster: 140c91c48f8b808da2d9f092e6deb49f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem her var det som bestilte 10yankee candle prøver, valgfri lukt, jeg prøver å finne den linken, men finner den ikke lenger bak her i tråden.. Det var noe om at en kunne kjøpe 10 yankee candle prøver for en billig penge. Prøvde å finne på ebay, men fikk ikke til :(

Skulle nok lagt det på watch listen.........

hjeeeelp?

Disse?

• Liker 1
Skrevet

wow, det tok deg 10 sekund :D Jaaa, tusen takk!

• Liker 1
Skrevet

wow, det tok deg 10 sekund :D Jaaa, tusen takk!

Ca 2 minutter, ifølge klokkeslettene som står på innleggene :fnise:

Ingen problem, jeg er forresten veldig fornøyd med de jeg bestilte :)

Skrevet

Ca 2 minutter, ifølge klokkeslettene som står på innleggene :fnise:

Ingen problem, jeg er forresten veldig fornøyd med de jeg bestilte :)

:fnise:

Men kan du fortelle meg hva det er for noe, jeg trodde det var lys, men det ser ikke helt slik ut?

Skrevet

:fnise:

Men kan du fortelle meg hva det er for noe, jeg trodde det var lys, men det ser ikke helt slik ut?

Det er duftvoks :)

Du trenger en som dette, du kan sikkert søke og finne noe på Ebay, men jeg har kjøpt på den nettsiden og er veldig fornøyd med den. Da legger du bare en av de duftvoksene i skåla, har et telys under, og så gir det fra seg perfekt duft når den smelter.

Var det greit forklart, forsto du? Bare si ifra om du har flere spm, svarer gjerne :)

Skrevet

Det er duftvoks :)

Du trenger en som dette, du kan sikkert søke og finne noe på Ebay, men jeg har kjøpt på den nettsiden og er veldig fornøyd med den. Da legger du bare en av de duftvoksene i skåla, har et telys under, og så gir det fra seg perfekt duft når den smelter.

Var det greit forklart, forsto du? Bare si ifra om du har flere spm, svarer gjerne :)

Aaaaah,. men du, en slik har jeg faktisk, jeg kjøpte i sverige en gang, sammen med noen flytende dråper med olje som man blander i vann, en oljebrenner. Det er det samme, eller hva?

Og legger man bare denne voksen oppi, så smelter den av seg selv, ikke noe vann tilsatt eller noe? Takk for at du svarer, føler meg helt grønn på dette, og alle snakker så masse om det :)

Skrevet

Aaaaah,. men du, en slik har jeg faktisk, jeg kjøpte i sverige en gang, sammen med noen flytende dråper med olje som man blander i vann, en oljebrenner. Det er det samme, eller hva?

Og legger man bare denne voksen oppi, så smelter den av seg selv, ikke noe vann tilsatt eller noe? Takk for at du svarer, føler meg helt grønn på dette, og alle snakker så masse om det :)

Jeg tror kanskje jeg skal la noen andre svare på det med oljen, men voksen kan du bare legge oppi uten å tilsette vann eller noe sånt. Så lenge du har telys under, så smelter det helt fint :)

denne siden kan du lese litt mer om produktene, og hvordan ting gjøres. Bare send meg PM om du vil :)

Skrevet

HJELP!

Hva skal jeg gjøre nå? Fikk beskjed om at betalingen ikke ble fullført og måtte prøve igjen senere, gjorde dette og nå har jeg blitt trekt dobbelt opp og fått to bestillinger på ALT. Selgerne kommer til å slakte meg!

Skrevet

HJELP!

Hva skal jeg gjøre nå? Fikk beskjed om at betalingen ikke ble fullført og måtte prøve igjen senere, gjorde dette og nå har jeg blitt trekt dobbelt opp og fått to bestillinger på ALT. Selgerne kommer til å slakte meg!

det er da bare å sende selgeren en melding så fort som mulig. det er jo ikke du som har gjort en feil her, de har sikkert vært borti noe lignende før.

• Liker 1
Skrevet

Hva skal jeg skrive`? det er så mange :( Dårlig i engelsk!

Skrevet

I was requested by paypal to try again later because the transaction failed, which I did. Now it turns out I've been billed for two of the same items, I only want and ordered one. Can you refund the extra payment and only send me the one item? Item (legg inn linken eller navnet til aktuell vare her)

Eller noe slikt? Kopier og send til alle.

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

• Liker 6
Skrevet

Takk, nå er det gjort. Sendte også en klage til paypal. 300 kr ble til 600, perfekt når jeg egentlig ikke hadde råd til de 300 eller. Visste ikke at det kunne skje engang. Håper selgerne har opplevd det før :(

Skrevet

Fikk disse tre i posten i dag!

http://www.ebay.com/itm/330705071916?var=540058791812&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 svart maxiskjørt. Jeg er kjempeskuffet, skjøret er trangt, og i billig stand. Her må jeg finne på noe å sy den om til..

http://www.ebay.com/itm/261107894983?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 blondetopp/-kjole. Denne virker søt, gleder meg til å prøve den!

http://www.ebay.com/itm/170900440644?var=470194837664&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 bestilte den i vinrød, den er mer julerød vil jeg si.. Skuffet, så kommer til å kontakte selger..

Skrevet

Takk, nå er det gjort. Sendte også en klage til paypal. 300 kr ble til 600, perfekt når jeg egentlig ikke hadde råd til de 300 eller. Visste ikke at det kunne skje engang. Håper selgerne har opplevd det før :(

Dette går helt fint.

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Gjest NozMonster
Skrevet

I was requested by paypal to try again later because the transaction failed, which I did. Now it turns out I've been billed for two of the same items, I only want and ordered one. Can you refund the extra payment and only send me the one item? Item (legg inn linken eller navnet til aktuell vare her)

Eller noe slikt? Kopier og send til alle.

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

et megastort pluss til deg!

utrolig rørende at det finnes så snille og hjelpsomme folk som deg på nett....

Til folk du ikke har snøring hvem er en gang.....

:5:

• Liker 6
Gjest badeand1
Skrevet

Fikk disse tre i posten i dag!

http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 svart maxiskjørt. Jeg er kjempeskuffet, skjøret er trangt, og i billig stand. Her må jeg finne på noe å sy den om til..

http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 blondetopp/-kjole. Denne virker søt, gleder meg til å prøve den!

http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 bestilte den i vinrød, den er mer julerød vil jeg si.. Skuffet, så kommer til å kontakte selger..

Er ikke selgerens feil at fargen på toppen kan variere fra pc til pc..

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...