Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Btw, jeg har en vare fra kina som er forsvunnet i posten, selger skal sende ny, men nå får jeg påminnelsesmail fra ebay om feedback. Noen som vet om feedvback har en frist eller kan jeg ignorere mailen og gi feedback når den nye varen kommer? Vil ikke gi feedback før jeg faktisk har varen i hendene, selv om den mest sansynlig blir god pga god kommunikasjon og service.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det noen her som har kjøpt noe fra selgeren Ushopcom?

jeg kjøpte denne her for godt over en mnd siden,

http://www.ebay.com/...=item2324567b2c

og det står at jeg skulle få den mellom 26.september-5.okt.

Jeg har sendt mail til selgere hver dag de siste dagene, men får aldri svar...

Det kommer jo opp en trackingnumber når de har shippa den, inne på My Summery- men det

har det jammen ikke gjort gitt...... i stedenfor så står det " Estimated Delivery: Between 4- 23 business days"

what to dooooo? :bond:

Du VENTER. Jeeez. Skjønner dere ikke at det er mange instanser i postveien som forsinker forsendelsen. Selger kan ikke noe for at det er omgangssyke på tollkontoret i Oslo og pakkene derfor blir forsinket ut derfra.

Slutt å mase om ankomst/levering!

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

• Liker 3
Skrevet (endret)

Btw, jeg har en vare fra kina som er forsvunnet i posten, selger skal sende ny, men nå får jeg påminnelsesmail fra ebay om feedback. Noen som vet om feedvback har en frist eller kan jeg ignorere mailen og gi feedback når den nye varen kommer? Vil ikke gi feedback før jeg faktisk har varen i hendene, selv om den mest sansynlig blir god pga god kommunikasjon og service.

Det er frist på feedback, ja. Og som jeg har skrevet tidligere i denne tråden så ville jeg faktisk gitt positiv feedback, mye fordi selgeren er så grei og sender deg en ny vare uten ekstra kostnad. Man må huske på at man gir feedback ikke bare for selve varen, men også hele kundeopplevelsen. Og fra selgers standpunkt kan han eller hun ikke vite hvorvidt du prøver å lure dem, det er tross alt ikke deres feil at en vare har blitt borte i posten. At de da sender deg en ny vare uten ekstra kostnad er faktisk veldig bra service, det viser jo at de faktisk tar sine kunder seriøst, det er tross alt noe du ikke har rett på, sånn i utgangspunktet.

Men jeg ville skrevet hva som er grunnen til feedbacken, at det gjelder god service og ikke nødvendigvis varen i seg selv, at den har blitt borte i posten og de sender deg ny. Det er faktisk viktige opplysninger, for de fleste er det jo mye mer interessant å handle fra en som sender ny vare enn fra noen som ikke gjør det.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tenker den blir positiv uansett, nettopp fordi jeg er så fornøyd med selgeren, så da skriver jeg feedback nå i steden for å vente på varen :) takk for svaret.

Skrevet

Gir dere alltid feedback? Det er jo ikke mye jobb, men jeg syns det er litt tiltak å skulle gi feedback på 20 ting her og der, så ofte jeg ikke gidder.. Er det veldig dårlig gjort?

Anonym poster: 9c49a6780700b39a06012d430cc50aa4

Skrevet

Ja, jeg gir alltid feedback. Men det fylles inn automatisk fordi jeg har lagret det jeg skriver tidligere, så det er ikke så mye jobb synes jeg. For meg er det viktig å gi feedback for å gi andre kjøpere en idé. Spesielt selgere som er ganske nye i gamet synes jeg det er viktig å hjelpe litt, dvs ved å gi feedback, slik at andre også tør å benytte samme selger (mange kjøper jo ikke fra selgere med lite feedback).

• Liker 2
Skrevet

Ja, det synes jeg er dårlig gjort. Jeg pleier å åpne feedback siden og kopiere inn samme setningen til alle de aktuelle tingene. Også trykker jeg bare full stjernepott. Synes ikke det krever mye av min fritid selv med 20 ting der, en god vane er å logge på og legge igjen feeback med en gang man får åpnet og sett på varen.

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

• Liker 1
Skrevet

Ok, har en liten challenge til alle dere ebay-shoppere :-)

Jeg og min lillebror har bestemt oss for ikke å kjøpe noe dyre gaver til hverandre i år, bare noe lite.

Har tenkt å kjøpe litt tullegaver til han da, så jeg trenger tips!

Han er i begynnelsen av 20-årene. Litt nerdehumor, elsker zombier og biler.

Har til nå kjøpt en kjøleskapsmagnetog kortlys.

Tips til noe mer jeg kan kjøpe? Morsomt, stygt, horribelt eller bare raaart, kom med det :-)

Anonym poster: bf0d109aa28d2fefe4e6499db2a548c3

Jeg tror mesteparten av min liste til deg er fra her..

3D Drawing Pad

PC Mini Port USB

OMG Cat

Lego-isbiter

Nøkkelfinner

Lego Revolution

Skal nok komme på noe mer, men det var det jeg kom på, og som jeg har i watchlisten min.

• Liker 1
Skrevet

Gir dere alltid feedback? Det er jo ikke mye jobb, men jeg syns det er litt tiltak å skulle gi feedback på 20 ting her og der, så ofte jeg ikke gidder.. Er det veldig dårlig gjort?

Det synes jeg er dårlig gjort, ja.

De gjør en jobb, og er faktisk avhengig av feedback.

• Liker 5
Skrevet

Ja, jeg gir alltid feedback. Men det fylles inn automatisk fordi jeg har lagret det jeg skriver tidligere, så det er ikke så mye jobb synes jeg. For meg er det viktig å gi feedback for å gi andre kjøpere en idé. Spesielt selgere som er ganske nye i gamet synes jeg det er viktig å hjelpe litt, dvs ved å gi feedback, slik at andre også tør å benytte samme selger (mange kjøper jo ikke fra selgere med lite feedback).

Hvordan lagrer du feedback?

Skrevet

Hvordan lagrer du feedback?

Jeg mente slik autofyll der man skriver. Så hvis jeg høyreklikker i boksen der jeg skal skrive så er det jeg har skrevet tidligere på ebay lagret.

Skrevet

Ja, er jo ikke fordi jeg vil være slem jeg ikke gjør det, men det går fort i glemmeboken. Hoilder det å skrive takk?

Skrevet

Jeg gir aldri feedback, går rett i glemmeboken. Tenker at jeg betaler jo for varen og det bør jo holde. Orker ikke å styre med feedbacken i tillegg.

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Skriver alltid feedback, tok det egentlig som en selvfølge at det er den riktige tingen å gjøre. Man marsjerer jo heller ikke rett ut av en butikk man har handlet i, sier jo takk eller hadet eller smiler.

Skrevet

Ja, er jo ikke fordi jeg vil være slem jeg ikke gjør det, men det går fort i glemmeboken. Hoilder det å skrive takk?

Dersom det ikke er noe spesielt skriver jeg bare "great" eller "thanks".

• Liker 1
Skrevet

Skriver alltid feedback, tok det egentlig som en selvfølge at det er den riktige tingen å gjøre. Man marsjerer jo heller ikke rett ut av en butikk man har handlet i, sier jo takk eller hadet eller smiler.

Men det skjer jo ofte at man gir feedback å ikke får noe tilbake..

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Og det er en god grunn til å være kjip selv?

• Liker 4
Skrevet

Det er sant, men selv om selger ikke gir feedback (og mange gir jo også etter at vi kjøpere har gitt feedback) så gir jo ikke det oss rett til å være "frekke". For meg er det nemlig litt frekt å ikke gi feedback, uten feedback ville det blitt vanskelig å hande på eBay i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trenger hjelp..jeg har tracking-nr på en pakke, men finner den ikke noe sted. Når jeg tracker på ebay, står det ikke at den er sendt, enda jeg har fått beskjed om at pakken er shipped for minst 4-5 dager siden..

Skrevet

Mottok følgende i dag:

Arganolje Må ærlig talt si at jeg trodde dette var humbug-produkt da jeg først prøvde den, lukta var helt forferdelig! Veldig planteaktig.. Tok en liten sprut, og det holdt til to hender og litt av armen.. Tok ikke lang tid før produktet ble sugd opp av huden, og luften forsvant..Hendene mine kjennes litt mykere, men skal fortsette å prøve den, da hendene mine er veldig tørre pga klima.

Stipplebrush Denne er sååååå myk!! Satt faktisk å koste på den i stad, haha!

Beige topp Denne simpeltent elsket jeg! Sitter som et skudd, og normal i størrelsen (kjøpte S, da det er min størrelse..). Virker som veldig bra kvalitet på den også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...