Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skriv noen ord om skoene når du får hentet dem, de er i samme stil som favorittskoene mine og de begynner å bli så slitt. Om det er god kvalitet blir det ett par til emg også ;)

Fikk henta skoene idag. Jeg elsket dem. De virket litt "stive" med en gang jeg tok dem på meg, men det var jo helt nye sko. Så jeg kan anbefale dem. Om du ikke liker dem selv så koster de jo ikke skjorta heller ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var de foret på noen måte eller blir de kalde om det er minusgrader ute tror du?

Skrevet

Ba en selger sende et bilde av den faktiske kjolen hun selger, og ikke bare bildene fra produsenten... tror hun misforstod meg, siden jeg nå fikk vite at hun har sendt et FYSISK bilde, i posten! Jaja...

• Liker 13
Skrevet

Var de foret på noen måte eller blir de kalde om det er minusgrader ute tror du?

De er ikke foret så de kommer nok til å bli kalde ja!

Skrevet

Hahah, made my day! Spesielt det med A++!

Skrevet

Måtte deles på face ganske kjapt ja ;)

Skrevet

Fikk Kitty It-postitsene i dag, overrasket over hvor fort de har kommet, da de ble sendt fra Sør-Korea for ti dager siden!

De er superskjønne!! Gleder meg til å pakke inn bursdagsgaven til sambo nå :biggrin: men mangler noen få ting til, så får håpe at han ikke finner dem før den tid..

Skrevet

Litt morsomt at han skal kjøpe fra a guy in Norway, alt er jo pissedyrt herfra jo :P

Føler nesten videoen fortjener å bygges inn her:

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

• Liker 4
Skrevet

Litt morsomt at han skal kjøpe fra a guy in Norway, alt er jo pissedyrt herfra jo :P

Føler nesten videoen fortjener å bygges inn her:

NorwAY ebAY - jeg vet ikke, ren tipping ;)

Skrevet

Jeg fikk disse i dag. Kakepynten var bitteliten og veldig tynn. Tror jeg blingset litt og trodde det sto 8 stk. Men det kom 80 bamser pluss en ekstra pose med føtter og barnevogner. De smakte ikke noe særlig, så dette er mest for pynten.

Skrevet

Ros og ris til en selger i samme slengen her. Jeg kjøpte gavebånd i hvitt med rød dekorasjon. I posten kom det rødt bånd med hvit dekorasjon. Selgeren er utsolgt for det hvite og det røde finnes ikke engang som alternativ i butikken hans. Ikke noen big deal, men sendte likevel melding til selger og skrev dette. Han refunderer beløpet for både båndet og frakten og jeg behøver ikke sende tilbake. Hyggelig :)

Skrevet

Jeg fikk dette sjerfet i dag. Det var veldig fint, mykt og godt :)

Mange ganger når jeg legger inn feedback til selger får jeg feedback tilbake innen sekunder. Er det slik at selger kan gjøre sånn at de automatisk gir feedback når de selv får det?

Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9

Skrevet

Jeg fikk dette sjerfeti dag. Det var veldig fint, mykt og godt :)

Mange ganger når jeg legger inn feedback til selger får jeg feedback tilbake innen sekunder. Er det slik at selger kan gjøre sånn at de automatisk gir feedback når de selv får det?

Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9

Det har jeg stusset litt på og!

Skrevet

En dag må bli den første. En selger beskylder meg for å endre på "postage", hvilket jeg ikke har gjort. Sendte et svar tilbake at jeg faktisk ikke har gjort dette, Ikke at det går an heller. Det blir negativ feedback hvis denne selgeren ikke legger seg langflat. Jeg kan finne meg i mye, men jeg finner meg ikke i å bli beskyldt for juks.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 3
Skrevet

Endre på postage, hva ville det betydd? Er slikt mulig?

GI han inn Yvonne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...