Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Endre frakt, mener jeg. Hvilket ikke går an, jeg sendte nemlig e-post til eBay.

Men, selger la seg langflat og var veldig lei seg, så jeg lar det gå. MEN, som jeg skrev, ikke beskyld meg for slikt igjen. Det er en grunn til at jeg har snart 800 i positiv feedback.

I take my ebaying seriously. :sinnatagg:

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare sånn for moro skyld, kan dette bety e-bjeffing (eller andre lignende ting som hunder gjør...) :)

Skrevet

Bare sånn for moro skyld, kan dette bety e-bjeffing (eller andre lignende ting som hunder gjør...) :)

Hehe! :ler:

Skrevet

Må bare dele denne med dere! :laugh:

:hoho:

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Endre frakt, mener jeg. Hvilket ikke går an, jeg sendte nemlig e-post til eBay.

Men, selger la seg langflat og var veldig lei seg, så jeg lar det gå. MEN, som jeg skrev, ikke beskyld meg for slikt igjen. Det er en grunn til at jeg har snart 800 i positiv feedback.

Førstemann til 800 positive, jeg mangler 40 kjøp :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Hei,

For en genial tråd. :D

Har dere noen tips til hvordan jeg kan søke på slike "runde" skjerf (at endene er sydd sammen på en måte..)?

Anonym poster: 4e580c5f11e224a531406dfef433c937

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Hei,

Har dere noen tips til hvordan jeg kan søke på slike "runde" skjerf (at endene er sydd sammen på en måte..)?

circle scarf

Skrevet

Hei,

Jeg har også søkt etter dette. Tror jeg har komt frem til at det beste søkeresultatet ble på "Cirle scarf" som Uanonymbruker også sier.

Jeg fikk dette for noen dager siden (et i hvitt og et i khaki) og er KJEMPEfornøyd. Veldig mykt og godt og passe bredt og langt. Satt faktisk akkurat nå vurderte å kjøpe flere som julegaver.. :)

• Liker 1
Skrevet

Har bursdag i dag, og fikk faktisk en Galaxy S3 av kjæresten :danse:

Det tok ikke lang tid før jeg trykte meg inn på Ebay og kjøpte denne - og mer tilbehør blir det vel etterhvert :)

• Liker 1
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne bestilt øl like billig via ebay som jeg bestiller klær. Og tobakk.

Det hadde vært noe, det.

• Liker 5
Skrevet

Jeg kjøpte katteører som er festet på hårbøyle =P

Og to gamle pokemonspill.

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg har også søkt etter dette. Tror jeg har komt frem til at det beste søkeresultatet ble på "Cirle scarf" som Uanonymbruker også sier.

Jeg fikk dette for noen dager siden (et i hvitt og et i khaki) og er KJEMPEfornøyd. Veldig mykt og godt og passe bredt og langt. Satt faktisk akkurat nå vurderte å kjøpe flere som julegaver.. :)

De har jeg og kjøpt et lite tonn av. Alle får det skjerfet i julegave av meg :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Tusen takk for svar! :) Da var det bestilt! ;)

Skrevet

Det skjerfet, er det 100 prosent ull eller litt ymse?

Skrevet

Jeg leder en auksjon på ebay, og i sta var det 11 timer igjen. Sjekka nå, og da var det plutselig 1 d og 23 t igjen!! Kan selger utsette tiden som den vil??

Skrevet

For hvert bud blir det vel lagt på litt tid tror jeg.

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

Skrevet

Jeg ha jo hatt det ledende budet i 4 dager.. Og leder enda.. Så Ikke kommet noen nye bud heller... Hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...