Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har du sjekket at lengden stemmer med det det staar i annonsen.

Annonsen viser til en lengde paa 57 cm, hvis genseren er vesentlig kortere, har du full anledning il og klage.

Anonym poster: 31be64620a9e04d18e2faac716d3c657

Har ikke fått sjekket lengden, da annonsen jeg kjøpte av er utgått.. Så vet ikke om Chloe- sin er lengre enn min. Venter til hun får anledning til å svare før jeg begynner å måle/klage

Edit: Ser at dette står på linken, så er nok ikke vits i å begynne å kverrulere..

"NOTE:

1:All photoes here are for reference only, please refer to the product"

Endret av adele.bethune
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter bildet du la ut, adele.bethune, så er nok ikke genseren kortere enn 57 cm i lengden. 57 cm er lite, gensere av den typen blir magekorte på meg. Så du fikk nok den lengden du skulle ha.

(Nettopp av denne grunn er det alltid lurt å sjekke mål på klær før man kjøper via nettet, for bilder kan være misvisende :) )

Skrevet

Etter bildet du la ut, adele.bethune, så er nok ikke genseren kortere enn 57 cm i lengden. 57 cm er lite, gensere av den typen blir magekorte på meg. Så du fikk nok den lengden du skulle ha.

(Nettopp av denne grunn er det alltid lurt å sjekke mål på klær før man kjøper via nettet, for bilder kan være misvisende :) )

Jeg vet at 68 cm går ca. 1/3 ned til kneet mitt. Så kan nok dessverre stemme med størrelser..

Skrevet

Har du lagt merke til frakten på denne? :sjokkert:

Når skoen alene koster 50kr, vil jeg påstå at frakt på 150kr er helt alright;)

Vurderer den skoen der selv, altså..må isåfall bli nærmere jul, siden jeg reiser om fire uker.

Skrevet

Og der slutta linkefunksjonen å fungere ja, så da får det bli lange linker.

Er du _sikker_ på at de er ekte? Leste en del tilbakemeldinger av selger som skriver at det er bare juggel, de Marc Jacobs tingene de har kjøpt..

• Liker 2
Skrevet

Er du _sikker_ på at de er ekte? Leste en del tilbakemeldinger av selger som skriver at det er bare juggel, de Marc Jacobs tingene de har kjøpt..

Mulig jeg tolket meldingen feil, men tror hun var ironisk? ;)

Skrevet

Når skoen alene koster 50kr, vil jeg påstå at frakt på 150kr er helt alright;)

Vurderer den skoen der selv, altså..må isåfall bli nærmere jul, siden jeg reiser om fire uker.

Haha, jeg er sønnedatter av min bestefar, og har genene hans (iallefall når det handler om økonomi!). Jeg hadde styrt unna den :biggrin:

Skrevet (endret)

En liten oppdatering på ting jeg har mottatt:

Hårstrikk-ringVeldig fin, shipping tok ikke så alt for lang tid. Har man veldig tjukt hår vil nok ringen bli noe liten. Den passer akkurat til meg, og jeg har noe tjukkere hår enn normalt, nordisk.

Tastatur-cover Har internasjonalt tastatur, men fungerer ellers fint. Litt problematisk med enter-tasten.

Tart burner Myye større og finere enn jeg trodde den skulle være. Superfornøyd!

Yankee Candle tarts Har bestilt sånn tre pakker nå og er superfornøyd. Bestiller nok flere etterhvert. Dette lukter det julegaver av.

Fashion tape Rask shipping. Fungerer bra :)

60 stk bobby pins Rask shipping og billig. Bra kombinasjon!

Marihøne-øredobber Veldig søte! Ser finere ut enn på bildet.

Batman-ring Rååkul, men litt vanskelig å se batman-tegnet fordi ringen er så blank. Ellers er den litt stor.

Nail art brush set Mottok i går, men ser veldig bra ut.

Disco-dusj Ja, noen ganger skal det straffe seg å kjøpe ting man aldeles ikke trenger... Denne går det nesten ikke vann gjennom. Men lysene fungerer fint. Hvis jeg kjøper meg en litt lengre dusjslange kan jeg bruke den som plantevanner.

Snøhvit-cover til Macbook Så fin!

Self-adhesive bra Om den er supersexy vet jeg ikke, og den virker litt liten for meg som er en B. Burde nok kjøpt en C i stede.

Globus-kjede Schjempe fint, men ikke like blått som på bildet. Ligner mer på bildene nedover på siden. Har gitt det bort allerede til en globusfanatiker av en venninne som elsket det, så får kjøpe meg et nytt.

Hjertering Elendig kvalitet, brakk med en gang.

Snøkrystallkjede Veldig søtt! Tok laaang tid før jeg mottok det da. Ville neppe tatt sjansen på å kjøpe det som kalendergave til noen.

Kjempefine skrivebøker, en med Wizard of Oz-print og en med Eiffeltårnet-print. Har kjøpt disse før og elsker kvaliteten.

Endret av MarteM
Skrevet

Mulig jeg tolket meldingen feil, men tror hun var ironisk? ;)

Ah, hehe, tok den ikke slik *facepalm på meg selv*

• Liker 2
Skrevet

Foundation-kost, til meg selv

Cover/stand til tab, kalendergave til kjæresten

Pouch til LG P990, kalendergave til kjæresten

Svart, smalt slips, kalendergave til kjæresten

10 par vipper, til meg selv

Passport cover, kalendergave til kjæresten

USB til tab, kalendergave til kjæresten

Svart dustplug/mini penn, kalendergave til kjæresten

Kabelholder, ninja, kalendergave til kjæresten

Firewire 4p/6p kabel, kalendergave til kjæresten

Kabelholder, hund, kalendergave til kjæresten

Superman boxer, kalendergave til kjæresten

Mansjettknapper, kort, kalendergave til kjæresten

Silikon case til LG P990, kalendergave til kjæresten

Hår-krølle-ting, til meg selv

Skrevet

Når jeg byr på noe på ebay.. Kan de jeg byr imot se mitt Max bud? Eller ser de bare "the current bid"?

Og bruker noen å snappe det fra deg i siste sekund?? Hva bør man passe på da man byr? ;-)

Gjest badeand1
Skrevet

Foundation-kost, til meg selv

Cover/stand til tab, kalendergave til kjæresten

Pouch til LG P990, kalendergave til kjæresten

10 par vipper, til meg selv

Passport cover, kalendergave til kjæresten

USB til tab, kalendergave til kjæresten

Svart dustplug/mini penn, kalendergave til kjæresten

Kabelholder, ninja, kalendergave til kjæresten

Firewire 4p/6p kabel, kalendergave til kjæresten

Kabelholder, hund, kalendergave til kjæresten

Superman boxer, kalendergave til kjæresten

Mansjettknapper, kort, kalendergave til kjæresten

Silikon case til LG P990, kalendergave til kjæresten

Hår-krølle-ting, til meg selv

Snill kjæreste du. ^^

• Liker 1
Skrevet

Snill kjæreste du. ^^

Fnis, takk! ^^

Den kommer du til å elske!! :rodmer:

Ja, regner med det; jeg så du likte den godt! :)

• Liker 1
Skrevet

Dette kjøpte jeg også nettop! Blir del av julegave sammen med en fin skjorte og mansjettknapper:) Hvis det ikke ser helt jalla ut i virkeligheten, da...

Skrevet

Er det naturlig å gi positiv feedback dersom selger gir refund? Har aldri skjedd meg, men er sannsynlig jeg får refund av en selger snart. Vil jo gjerne være hyggelig tilbake, men vet ikke hva som er vanlig :)

Gjest badeand1
Skrevet

Er det naturlig å gi positiv feedback dersom selger gir refund? Har aldri skjedd meg, men er sannsynlig jeg får refund av en selger snart. Vil jo gjerne være hyggelig tilbake, men vet ikke hva som er vanlig :)

Jeg hadde gjort det. Han er jo snill som vil refundere så. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har jobbet i en butikk som førte MbMJ og etter min beste vurdering er disse ekte. Kan selvfølgelig være annenhåndssortering eller lignende. Både designet, plastikken de er festet i, og bakdelene tilsier at de er ekte - eller en VELDIG tro kopi.

Nå må dere huske på at MbMJ-accessories (og spesielt JbMJ) faktisk er rimelig - om du vet hvor du skal lete! Jeg har nøkkelringer til 1€, kjøpt i flagstorebutikk.

Vet at noen andre her inne kjøpte de samme øredobbene. Hadde vært interessant å høre hva vedkommende tenker. Hallo? Hvor er du? :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...