Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig jeg tolket meldingen feil, men tror hun var ironisk? ;)

Va'kke ironisk bethune! :) Tror faktisk de er ekte. Eller en så tro kopi at det ikke spiller noe rolle.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gav en selger nøytral feedback da jeg ikke mottok varen på to forsøk. Da kom selger på banen og gav refund, og jeg sa at jeg kunne endre feedbacken. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg får gjort det...? :klo:

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg gav en selger nøytral feedback da jeg ikke mottok varen på to forsøk. Da kom selger på banen og gav refund, og jeg sa at jeg kunne endre feedbacken. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg får gjort det...? :klo:

Selgeren må sende en forespørsel til deg om du vil endre. :)

Skrevet

Ååååå!! Der var det noen som snappet varen RETT foran nesa mi!!! :-S

Var gamle leke treklosser. Fra 1800' tallet! :-(

Skrevet

Ååååå!! Der var det noen som snappet varen RETT foran nesa mi!!! :-S

Var gamle leke treklosser. Fra 1800' tallet! :-(

Det er dessverre vanlig :(

Skrevet

Du veit at de ringene kan gjøre huden grønn? :P

Lakkerer alle ringer jeg kjøper (både her i Norge og på nett) to ganger med blank neglelakk ;) Både for å feste steiner bedre, og for å hindre grønn hud. Fungerer kjempebra!

• Liker 4
Skrevet (endret)

Du veit at de ringene kan gjøre huden grønn? :P

Edit: Gjest1234 skrev det samme som meg rett over :biggrin:

Endret av adele.bethune
Skrevet

Lakkerer alle ringer jeg kjøper (både her i Norge og på nett) to ganger med blank neglelakk ;) Både for å feste steiner bedre, og for å hindre grønn hud. Fungerer kjempebra!

Haha, der fikk du meg til å virke som om jeg var kjempesen med å svare. Men leste først, så igjennom listen din, for så å kommentere Mortem sin kommentar. ;)

Skrevet

Haha, der fikk du meg til å virke som om jeg var kjempesen med å svare. Men leste først, så igjennom listen din, for så å kommentere Mortem sin kommentar. ;)

Kom deg litt i forkjøpet der ja ;) Men det er et genialt triks! Sambo liker det dårlig da, for når jeg begynner å lakke har jeg gjerne samlet opp en del ringer som skal dekkes (gjerne etter en ladning eller to fra ebay :P), så etter jeg er ferdig stinker det neglelakk i hele stua. Lite populært! :D

Skrevet

Slenger inn en liten liste over kjøp - noe har jeg selvsagt plukket opp fra dere også :fnise:

Morsom Tskjorte - gave

Hårkrøllere - til meg selv. Aldri mer borrelås for hjemmekrølling uten varme! Håper ikke dette også viser seg å være total bomkjøp for en helt nybegynner :P

Armbånd, sølvfarget med blå pynt - julegave

Kjøleskapmagnet "Blondes vs Brunettes"- Gave (Takk for tips)

Kjøleskapmagnet "Blomster og bien-prat" - Gave

Kjøleskapmagnet "Rumpesniking" - Gave

Pengepung - Gaver. Kjøpte mange forskjellige av denne selgeren.

Blusetopp - Gave. Håper den faller i smak ;)

Smykkejuggel - Sikkert til eget bruk. Impulskjøp mens jeg lette etter gaver. Ups!

Øredobber lys lilla - Gave (Fått. Fine, håper mottaker liker de like godt.)

Veskeoversikt/rydder - Til meg selv. Tok litt tid å få den, men det må man regne med innimellom. Skulle gjerne ha kjøpt 1 til i julegave, men tar ikke sjansen pga leveringstid. (Fått)

Løstenner - Fordi jeg ville forføre menn. Fungerer dårlig :jolie:

..og her skulle jeg ha linket til mer jeg har mottatt, men etterhvert som feedback har blitt gitt og mottatt sletter jeg de fra "Purchases".

. Er det mulig å finne frem til tidligere kjøp i et arkiv, istedenfor feedback-loggen? ;)

Skrevet

Kom deg litt i forkjøpet der ja ;) Men det er et genialt triks! Sambo liker det dårlig da, for når jeg begynner å lakke har jeg gjerne samlet opp en del ringer som skal dekkes (gjerne etter en ladning eller to fra ebay :P), så etter jeg er ferdig stinker det neglelakk i hele stua. Lite populært! :D

Haha, det er jo takk og lov ikke lukta som sitter lengst ;)

Skrevet

Slenger inn en liten liste over kjøp - noe har jeg selvsagt plukket opp fra dere også :fnise:

Morsom Tskjorte - gave

Hårkrøllere - til meg selv. Aldri mer borrelås for hjemmekrølling uten varme! Håper ikke dette også viser seg å være total bomkjøp for en helt nybegynner :P

Armbånd, sølvfarget med blå pynt - julegave

Kjøleskapmagnet "Blondes vs Brunettes"- Gave (Takk for tips)

Kjøleskapmagnet "Blomster og bien-prat" - Gave

Kjøleskapmagnet "Rumpesniking" - Gave

Pengepung - Gaver. Kjøpte mange forskjellige av denne selgeren.

Blusetopp - Gave. Håper den faller i smak ;)

Smykkejuggel - Sikkert til eget bruk. Impulskjøp mens jeg lette etter gaver. Ups!

Øredobber lys lilla - Gave (Fått. Fine, håper mottaker liker de like godt.)

Veskeoversikt/rydder - Til meg selv. Tok litt tid å få den, men det må man regne med innimellom. Skulle gjerne ha kjøpt 1 til i julegave, men tar ikke sjansen pga leveringstid. (Fått)

Løstenner - Fordi jeg ville forføre menn. Fungerer dårlig :jolie:

..og her skulle jeg ha linket til mer jeg har mottatt, men etterhvert som feedback har blitt gitt og mottatt sletter jeg de fra "Purchases".

. Er det mulig å finne frem til tidligere kjøp i et arkiv, istedenfor feedback-loggen? ;)

Hvordan får du slettet de?

Skrevet

Babykjole (julegave)

Baby marihønebody (julegave)

14 rubber stamps (fikk disse i dag og er veldig fornøyd!)

Kantpunch til kortlaging

Snøkrystall-punch til julekort

Sløyfe-punch

Juletre-punch til julekort

Sommerfugl-punch

Blekkpute

Blekkpute x3

50 kort i div farger til julekort og bursdagskort

"sky"-punch

DC hettegenser -Gave

Julete scrapbookingpapir

Julete scrapbookingpapir nummer to

Ja, her skal det lages kort og scrapbooks! :fnise:

Skrevet

Da har jeg fått ballkjolen jeg kjøpte!

Betalte 400kr og den kom med DHL på døra (på dagtid seff, så jeg fikk de til å levere den på jobben min).

Uansett. Den passet, men den var altfor lang til meg. Jeg er 162cm. Også var den ved brystet stiv, som en bh. Den formet seg ikke etter puppene. Ble jo et stort hulrom der. Sikkert plass til pupper i størrelse E - F ell no.

Den var også litt vanskelig å få igjen helt øverst bak, men tipper det er slik med en del kjoler. Ellers var det veldig god kvalitet og bra sydd.

Kjolen passet perfekt til venninna mi på 180cm. Enda så gikk kjolen til bakken. Legger ved bilde, hun har ikke på seg sko. Kjolen ser faktisk mer amazing ut i virkeligheten enn på bilde - vi får skylde på fotografen! Kjolen er mer lik som på eBaybilde.

ballkjole.jpg

• Liker 8
Skrevet

Da har jeg fått ballkjolen jeg kjøpte!

Betalte 400kr og den kom med DHL på døra (på dagtid seff, så jeg fikk de til å levere den på jobben min).

Uansett. Den passet, men den var altfor lang til meg. Jeg er 162cm. Også var den ved brystet stiv, som en bh. Den formet seg ikke etter puppene. Ble jo et stort hulrom der. Sikkert plass til pupper i størrelse E - F ell no.

Den var også litt vanskelig å få igjen helt øverst bak, men tipper det er slik med en del kjoler. Ellers var det veldig god kvalitet og bra sydd.

Kjolen passet perfekt til venninna mi på 180cm. Enda så gikk kjolen til bakken. Legger ved bilde, hun har ikke på seg sko. Kjolen ser faktisk mer amazing ut i virkeligheten enn på bilde - vi får skylde på fotografen! Kjolen er mer lik som på eBaybilde.

ballkjole.jpg

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: Den var jo knallfiiin!!!

• Liker 1
Skrevet

Hvordan får du slettet de?

Jeg huker av de, og klikker "Archive" :P Litt for ivrig til å holde orden, for nå vet jeg at jeg arkiverte noe før jeg har fått mottatt feedback- dette følger jeg litt med ;)

Skrevet

Jeg huker av de, og klikker "Archive" :P Litt for ivrig til å holde orden, for nå vet jeg at jeg arkiverte noe før jeg har fått mottatt feedback- dette følger jeg litt med ;)

Åja, takk! Sett den knappen, men aldri tenkt over hva slags funksjon den har ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...