Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man betaler vel ikke toll når man kjøper bøker via ebay?

Anonym poster: 686b50f9e8eb7ea7a69ef2dd3efd1aab

Nei, verken toll eller moms.

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, den var stilig :) Synes den brune var finest da, sikkert fler som syntes det siden den er utsolgt.

http://payments.mobileweb.ebay.com/pay?cmd=ORDER_DETAILS_MY_EBAY&itemId=290802120965&nFB=true&trxId=770584387019

Enig! Nå er den bestilt! I brun ;-) jeg har ebay app på tlf, trodde jeg hadde søkt opp samme selger på nettet..

Men her er samme veske fra en annen selger som har både brun og svart..

Tenkte det var lettvint å ha en stor veske, da man må drasse med seg bleier, våtservietter etc ;-)

• Liker 1
Skrevet

http://payments.mobi...Id=770584387019

Enig! Nå er den bestilt! I brun ;-) jeg har ebay app på tlf, trodde jeg hadde søkt opp samme selger på nettet..

Men her er samme veske fra en annen selger som har både brun og svart..

Tenkte det var lettvint å ha en stor veske, da man må drasse med seg bleier, våtservietter etc ;-)

Fikk ikke den siste linken din til å fungere, men klarte å søke opp selv :) Ligger i wish-list foreløpig, får se hvor lenge den blir der ;)

Veske dersom noen andre var interessert :)

Skrevet

Jeg skrev en mail til de jeg ventet på pakke av, den ene ba meg vente et par dager til og beklaget veldig. Helt ok, ville bare vite at den var på vei. Så fikk jeg denne, av den andre:

Hi there, thank you so much for contacting us.

As we listed, international parcel has to go through custom here and there, post here and there, so usually shipping via Resigtered airmail from China to your country takes about 12-25 business days, but sometimes mail system works fast and sometimes not, and it is beyond our control. Hope you could understand us.

Here is what we tracked for you:

Track number is: RA638349450CN

Track site is: http://www.cne.sh.cn/english/

Or: http://globalshippingtracking.ebay.com/shippinghub/ship.jsp

Track record is:

2012-10-01 北京国际 出口总包互封封发

2012-09-28 杭州国际 出口总包互封封发

......

2012-09-24 19:41 Hub 86 - Shanghai Departure Scan

2012-09-24 19:30 Hub 86 - Shanghai Shipment Ready For Transit.

2012-09-24 19:07 Hub 86 - Shanghai Shipment Received At Origin Depot.

Well, we have requested inquiry to our local post office today, and we were informed that your parcel will be returned to our local post office due to some political and customs reasons, and from 29th Sep to 8th Oct was our National Day holiday, and also because the general election of the leaders of our country, so customs check the parcel strictly, these are beyond of our control, hope you can understand.

And please trust us, we are a professional seller, and we are in charge of every buyer from us, so here we full refund you as we promised, Refund (Unique Transaction ID), please check your paypal account.

We are so sorry for these inconvenience took to you, hope you can understand.

And because of this delay, we want to inform you that you can enjoy 15%off from us for your next order any time, there won't be a problem absolutely.

we much appreciate your support.

Best Regards

Å jeg skjønte ikke helt? Blir den sendt tilbake til de? Har ikke fått pengene tilbake enda.

Skrevet

SOm jeg skrev her for litt siden så venter jg fortsatt på en veske fra ebay!! har sendt to mail til selger og fått svar begge ganger om at det tar tid osv.. Men nå er den blitt borte fra "kjøpt" inne på min ebay?

Hva gjør jeg nå ?

Skrevet

SOm jeg skrev her for litt siden så venter jg fortsatt på en veske fra ebay!! har sendt to mail til selger og fått svar begge ganger om at det tar tid osv.. Men nå er den blitt borte fra "kjøpt" inne på min ebay?

Hva gjør jeg nå ?

Hvor lenge har du ventet da? Seks til åtte uker er ikke uvanlig ventetid.

Skrevet

Jada, dette har jeg opplevd mange ganger. Ikke uvanlig i det hele tatt. Har lært meg å ikke bli irritert, dette skjer både støtt og stadig.

Ok. Da tusler jeg tilbake igjen til Buy It Now... Har ikke blodtrykk til å holde på sånn.

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg trenger litt kjapt svar her.... jeg kjøpte akkuratt et kjede, men oppdaget 2 minutter senere at en annen selger selger samme smykke til 0,99 dollar, i stedenfor nesten 8 dollar som jeg brukte...

går det ann å trekke tilbake kjøpet, på et slags vis`?

eller er det bare komplisert og sånt?

Skrevet (endret)

jeg trenger litt kjapt svar her.... jeg kjøpte akkuratt et kjede, men oppdaget 2 minutter senere at en annen selger selger samme smykke til 0,99 dollar, i stedenfor nesten 8 dollar som jeg brukte...

går det ann å trekke tilbake kjøpet, på et slags vis`?

eller er det bare komplisert og sånt?

Kontakt selger. Du trenger ikke å nevne at du har funnet det billigere.. Selger har nemlig mulighet til å slette kjøp ;)

Edit: Glemte å nevne at noen selgere fører den policyen at man ikke kan angre kjøp.. Iallefall det som de på eBay Live Chatten skrev til meg i går da jeg kontaktet de (vant to budrunder på samme produkt, men trengte ikke begge).

Men kontakt selger. Prøv iallefall. Verste som kan skje er jo at du får et nei ..

Endret av adele.bethune
Gjest NozMonster
Skrevet

Kontakt selger. Du trenger ikke å nevne at du har funnet det billigere.. Selger har nemlig mulighet til å slette kjøp ;)

hva skal unnskyldningen være da da tro?

kan jeg være sikker på at jeg får tilbake pengene da da?

Skrevet

hva skal unnskyldningen være da da tro?

kan jeg være sikker på at jeg får tilbake pengene da da?

Åh, du HAR betalt?

Skrevet

Et spørsmål til dere som har vært borti refund før:

Har vært i kontakt med en selger i dag som skulle ordne refund. Fikk en mail fra paypal med tittelen "PayPal-betalingen din er refundert," og mailen inneholdt korrekt sum og alt det der. Men det er ikke kommet inn noe verken på PayPal eller bankkortet enda. Spørsmålet mitt er da om jeg kan forvente at pengene kommer snart, og hvor lang tid pleier dette evt å ta? Første gang jeg er borti refund :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Åh, du HAR betalt?

ja, har jo det da.

pay palen min er koblet til bankkontoen min.

Men tolmodighet eier jeg ikke, så jeg sendte melding til selger jeg,

og spurte om å ta tibake kjøpe dersom det samtidig er mulig å slette

transaksjonen :P

Skrevet

Et spørsmål til dere som har vært borti refund før:

Har vært i kontakt med en selger i dag som skulle ordne refund. Fikk en mail fra paypal med tittelen "PayPal-betalingen din er refundert," og mailen inneholdt korrekt sum og alt det der. Men det er ikke kommet inn noe verken på PayPal eller bankkortet enda. Spørsmålet mitt er da om jeg kan forvente at pengene kommer snart, og hvor lang tid pleier dette evt å ta? Første gang jeg er borti refund :)

Det kan ta opp til 6 business dager. Tok vel rundt fem dager før jeg fikk refunden min..

Skrevet

ja, har jo det da.

pay palen min er koblet til bankkontoen min.

Men tolmodighet eier jeg ikke, så jeg sendte melding til selger jeg,

og spurte om å ta tibake kjøpe dersom det samtidig er mulig å slette

transaksjonen :P

Krysser fingrene for deg :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Krysser fingrene for deg :)

takk snille, og takk for svar :5:

• Liker 1
Skrevet

Noen som har et forslag til feedback.. Fikk en vare som ikke levde opp til forventningene, så får nå tilbakebetaling. Selgeren har jo vært veldig grei, så hva er passende å skrive?:-)

Anonym poster: 796a6ea2a0ce786647b08a19733d4410

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...