Tonus Skrevet 6. november 2012 #4261 Skrevet 6. november 2012 Noen som vet hva jeg skal søke etter når jeg skal prøve å finne vanlige papirposer i gråpapir med hanker på til å ha julegaver i? Skal dekorere selv... Ekstremt dårlig i engelsk, og translate var heller ikke så hjelpsom ;p Brown paper bags? Ala dette?: Reinsdyrpose 100 poser Med trådhåndtak Med papirhåndtak 2
Gjest badeand1 Skrevet 6. november 2012 #4262 Skrevet 6. november 2012 Da har jeg fått jakken, og ble faktisk positivt overrasket. Litt fordi jeg var veldig skeptisk til den, og litt fordi den faktisk var ganske fin. MEN, dette er ingen vinterjakke, den er ikke tjukk og varm, men består mer av et veldig tjukt jersey-stoff. Tenk hettejakke-stoff. Så den er iallefall ikke tung, tror det sto 200 gram på pakken. Fargen ble jeg litt skuffet over da, valgte lilla og den var mye "grellere" i virkeligheten enn på bildet. Men passformen var søt og fin, som på bildet. Størrelsene vil jeg også si var ok, ville kanskje gått en størrelse opp om usikker? Jeg kommer til å kjøpe en til i en annen farge, og en i julegave til noen. Om det finnes flere igjen når jeg får lønn, de selger jo som hakka møkk ser det ut som... Edit: Dette bildet viser godt hvordan stoffet er. hvilken størrelse er du i Norge og hvilken str bestilte du?
Ambivalent Skrevet 6. november 2012 #4263 Skrevet 6. november 2012 hvilken størrelse er du i Norge og hvilken str bestilte du? Bruker ca. str. 40 her, og bestilte str. 14 (xl). Passet fint, med god plass å bevege seg i.
Lillah Skrevet 6. november 2012 #4264 Skrevet 6. november 2012 Brown paper bags? Ala dette?: Reinsdyrpose 100 poser Med trådhåndtak Med papirhåndtak Tuusen takk, snille du! De to siste var akkurat hva jeg lette etter! 1
Anglofil Skrevet 6. november 2012 Forfatter #4265 Skrevet 6. november 2012 Betyr det at jeg kan gå over 200 kr grensa når jeg shopper på ebay?? Ja, i en sending kan du da gå over 200 kr hvis du handler bøker. Mvh Yvonne
Luppa Skrevet 6. november 2012 #4266 Skrevet 6. november 2012 Kjøpte disse mansjettknappene for en uke siden, som kom i dag: http://www.ebay.com/itm/Poques-vintage-NOS-artisian-cuff-link-and-button-set-still-in-original-box-/150931888771?_trksid=p2047675.l2557&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&nma=true&si=STXF%2Fgc%2Bc%2BHji7oS1mfylaQVnpo%3D&orig_cvip=true&rt=nc Ble først superskuffa og trodde jeg var grundig lurt, de er kjempelette og tilsynelatende i plast. Men fant navnet "destino" på baksiden, googlet det og ser ut som de er ekte, riktig nok i plast med sølv-"forgylling", men genuint vintage. Eska står det riktig nok "Pogués" på, men den er ihvertfall gammel. I veldig fin stand var de også (med mindre det ER bare plast og en god kopi, da...) Men vet ikke helt om jeg tør gi dem til den tenkte mottakeren, kan jo hende han tror de er noe billig ræl i plast.... Kanskje jeg kan ta de med til en gullsmed/antikvitetshandler for å få sjekka det. Alt i alt helt ok fornøyd til å ha betalt 80 kr (pluss en litt stiv frakt.... )
gjärd Skrevet 6. november 2012 #4267 Skrevet 6. november 2012 Skulle nesten tro jeg fikk en "Long time, no see"-beskjed fra PayPal nå.. Handlefri uke, men sprakk i dag.. Bohemia fjær-øredobber Disse har ligget i watch-listen min leeeenge. Nå klikker jeg de hjem.. Hvit V-hals kjole med stener Føler i ettertid at dette kanskje kan være et bomkjøp.. Burgundy stjerne-skjerf som ca. alle her snart har lagt i watch-listen sin.. 100 pk lapper - skal bruke disse som til-fra-lapper på julegaver.. De jeg kjøper i Norge koster 18-19 kr for 10 stk. Her får jeg altså 100 stk til 1.98 pund (ca 18ish NOK) med frakt. Ååh, slike lapper har jeg leita etter! Takk! <3 1
Gjest badeand1 Skrevet 6. november 2012 #4268 Skrevet 6. november 2012 Bruker ca. str. 40 her, og bestilte str. 14 (xl). Passet fint, med god plass å bevege seg i. Thank you. ^^
Adele Skrevet 6. november 2012 #4269 Skrevet 6. november 2012 Ååh, slike lapper har jeg leita etter! Takk! <3 Vær så god! :D Lett etter de perfekte lenge nå. Pleier å pakke inn med gråpapir og lintråd, for en litt vintage look over det hele 1
gjärd Skrevet 6. november 2012 #4270 Skrevet 6. november 2012 Vær så god! :D Lett etter de perfekte lenge nå. Pleier å pakke inn med gråpapir og lintråd, for en litt vintage look over det hele Har du noen link til fin tråd også? ;-)
Adele Skrevet 6. november 2012 #4271 Skrevet 6. november 2012 Har du noen link til fin tråd også? ;-) Kontakter deg på personlig melding, jeg! Så slipper vi å spore av helt her i tråden 1
Tonus Skrevet 6. november 2012 #4272 Skrevet 6. november 2012 Kontakter deg på personlig melding, jeg! Så slipper vi å spore av helt her i tråden Kontakter deg på personlig melding, jeg! Så slipper vi å spore av helt her i tråden Gi gjerne meg også en link
Tipsy Skrevet 6. november 2012 #4274 Skrevet 6. november 2012 Yvonne: Jeg landet på en random side på denne tråden i går, og så en link med en veldig fin veske du hadde kjøpt, kan hende det er lenge siden...Den var brun, sånn passe stor... Vet du hvilken jeg mener?I så fall, har du linken til den? Synes den var så fin!
Binta Ba Skrevet 6. november 2012 #4276 Skrevet 6. november 2012 I got my shooooooeeeees Og jeg elsker de. Rask shipping også, kjøpte de 22/10. Men, jeg tror jeg kommer til å klippe vekk den feite "tunga", eventuelt gjøre den mindre. Den ble litt...hengende framover. Skal bruke skoene på fredag på byen ( med converse i veska i tilfelle.. ), så kan gi beskjed om de var gode også. Jeg bruker 39/40, men får nok bare plass til veldigtynne sokker eller strømpebuksesokker i disse. Ikke særlig trange, men jeg liker at de er litt løsere. Også var den pittelitt smal for mine pailabber, men det gjøkke no. Jeg eeeeelsker de. 1
sofie777 Skrevet 6. november 2012 #4277 Skrevet 6. november 2012 I got my shooooooeeeees Og jeg elsker de. Rask shipping også, kjøpte de 22/10. Men, jeg tror jeg kommer til å klippe vekk den feite "tunga", eventuelt gjøre den mindre. Den ble litt...hengende framover. Skal bruke skoene på fredag på byen ( med converse i veska i tilfelle.. ), så kan gi beskjed om de var gode også. Jeg bruker 39/40, men får nok bare plass til veldigtynne sokker eller strømpebuksesokker i disse. Ikke særlig trange, men jeg liker at de er litt løsere. Også var den pittelitt smal for mine pailabber, men det gjøkke no. Jeg eeeeelsker de. FYI Dette heter "pløse".
Corpse Skrevet 6. november 2012 #4278 Skrevet 6. november 2012 I got my shooooooeeeees Og jeg elsker de. Rask shipping også, kjøpte de 22/10. Men, jeg tror jeg kommer til å klippe vekk den feite "tunga", eventuelt gjøre den mindre. Den ble litt...hengende framover. Skal bruke skoene på fredag på byen ( med converse i veska i tilfelle.. ), så kan gi beskjed om de var gode også. Jeg bruker 39/40, men får nok bare plass til veldigtynne sokker eller strømpebuksesokker i disse. Ikke særlig trange, men jeg liker at de er litt løsere. Også var den pittelitt smal for mine pailabber, men det gjøkke no. Jeg eeeeelsker de. venter i spenning på tilbakemelding
Gjest Ambitions Skrevet 6. november 2012 #4279 Skrevet 6. november 2012 Hva tror dere om denne Kåpen? Den ser jo helt nydelig ut, men er litt usikker, det står fleece i overskriften, og wool blends i beskrivelsen av matrealet..
Binta Ba Skrevet 6. november 2012 #4280 Skrevet 6. november 2012 FYI Dette heter "pløse". FYI. Der jeg kommer fra, sier man tunga. Nemmelig. venter i spenning på tilbakemelding :D Hadde det vært mer asfalt enn snø og is her jeg bor, skulle jeg brukt de til og fra jobb imorgen den dag. Får prøvedanse litt på dagen hjemme. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå