Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forklarte meg nok himla dårlig.. Mente det samme som du skreiv ;-)

Men hvis du kjøper en vare som koster 100,- og frakten koster 150,- så trenger du ikke betale moms?

Jeg kjøpte uansett en gitar til min samboer fra USA.. Gitaren kosta 399$ og frakten 75$.. Måtte betale moms for frakt + vare. Og det jæ*** tollgebyret da. :P

Og jeg skrev det samme som solbærsaft

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan klarte du å kjøpe dette smykket når det står at de ikke selger til Norge?

Det er brukere her som bor i utlandet!;)

Ellers har jeg hørt at det er verdt å spørre, hvis man virkelig vil ha noe..:)

Skrevet

Hehe, kunne gjerne tatt den i leopard, men føler at det ikke helt passer min stil altså :fnise:

Istedenfor ble det denne :) Snakket med selger, som setter verdien til 12.99USD, og tikker den som gave. Så slipper jeg en uventet tollregning :)

Fantes flere, hvis du søkte på kjoletittelen her de har hvit også, hvis du går inn på kjolene.

Personlig likte jeg bedre den kjolen du endte opp med :)

• Liker 1
Skrevet

Hva er grunnen til at noen ikke sender til Norge, egentlig?

Anonym poster: e6f566e8b5104510affa6348cc88e4ff

Skrevet

Ups, jeg som misforsto. Beklager. :-)

Skrevet

Hva er grunnen til at noen ikke sender til Norge, egentlig?

Anonym poster: e6f566e8b5104510affa6348cc88e4ff

Det kan være mange grunner til det. Dårlig erfaring med kjøpere fra Norge, høye fraktkostnader osv. Det er i grunn bare selgeren som kan vite. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hvordan klarte du å kjøpe dette smykket når det står at de ikke selger til Norge?

Sjekk ut spesifikasjonene. Der står det at de shipper til Norge.

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

Skrevet (endret)

Nei, ikke slik jeg leser det. Hvis man går inn på details står det følgende:

Item location: China, China

Shipping to: Worldwide

Excludes: Africa, Central America and Caribbean, South America, Bermuda, Greenland, Mexico, Saint Pierre and Miquelon, Russian Federation, Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgium, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Republic of, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Gibraltar, Greece, Guernsey, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Jersey, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Malta, Moldova, Monaco, Montenegro, Norway, Poland, Portugal, Romania, San Marino, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, Svalbard and Jan Mayen, Sweden, Ukraine, Vatican City State, Afghanistan, India, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Mongolia, Nepal, Pakistan, Tajikistan, Turkmenistan, Uzbekistan, Iraq, Israel, Lebanon, Oman, Turkey

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Har noen kjøpt en god pinsett de kan anbefale? Drittlei sløve pinsetter :P

Skrevet

Nei, ikke slik jeg leser det. Hvis man går inn på details står det følgende:

Aaah, gikk glipp av at det stod excludes. Litt rart å si man shipper worldwide når så mange land er på nei-listen.

• Liker 2
Skrevet

Aaah, gikk glipp av at det stod excludes. Litt rart å si man shipper worldwide når så mange land er på nei-listen.

Hehe, jau, skulle til å skrive det samme.

Skrevet

Har noen kjøpt en god pinsett de kan anbefale? Drittlei sløve pinsetter :P

Tweezerman!

• Liker 2
Skrevet

Tweezerman!

Enig. Har kjøpt to sinnsykt gode tweezerman på ebay.

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Skrevet (endret)

Når jeg gikk inn der i to sekunder, sto det med stor rød skrift rett under ruten med prisen: Not Avaliable to Norway.

Endret av sofie777
Skrevet

Fantes flere, hvis du søkte på kjoletittelen her de har hvit også, hvis du går inn på kjolene.

Personlig likte jeg bedre den kjolen du endte opp med :)

What? Var det den dere fikk opp når dere trykket på linken? Ikke den jeg egentlig skulle kjøpe, altså! Men den i hvit, som kun er igjen i leopard..

Skrevet

Jeg hadde tenkt til å bestille kalendergaver på eBay, men er det for sent nå?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Fikk kåpenidag . XXL var absolutt nødvendig for skuldrene mine, men med det ble selvsagt midjen romsligere og rødfargen er ordentlig fin rød. Men luktet litt av røyk og tror nok jeg må frem med sysakene raskt når jeg ser på disse knappene.

Fikk også denne matte skinntightsen som satt som et skudd i L, og rumpa mi har blitt en liten 42 det siste året.. Tørr nok ikke å gå ut døren med den før rumpa er en 38 igjen men. :gjeiper:

heheheee.... jeg tror jammen du er min hemmelige, uoppdagete tvilling :P

(eller så har vi bare veldig lik smak :P)

Jeg har også denne kåpen og denne tightsen :)

Min kåpe er også småtrang over skulderne, mens den er vid i livet. Jeg måtte lage et ekstra hull i beltet ca en halv meter innenfor det innerste hullet som allerede var der :P

..noe jeg egentlig finner ganske merkelig, siden det er asiastisk størrelse, og jeg bestilte small

Endret av NozMonster
Skrevet

Ikke nødvendigvis, men kan være greit å bestille alt nå fort som mulig..

Skrevet

Hvis du skal kjøpe fra Asia så er du ute i siste liten. Men man kan ha flaks. Hvis du har noen kalendergaver i bakhånd sånn i tilfelle det ikke rekker frem og du handler raskt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...