Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bartenina
Skrevet

Noen som har noen rimelige BB-cremes å anbefale? Nå skal det handles!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Bartenina
Skrevet

Og hvorfor kan man legge noen ting i shopping cart, men ikke alt? hva er forskjellen?

Skrevet (endret)

Da har jeg fått hentet den rekommanderte pakken, og i den var det et marineblått skjerf. Den er så utrolig fin, myk og god! Så jeg måtte bare bestille en til da farsdag er på søndag. Den jeg fikk i dag skulle egentlig være til samboer sin adventskalender, men siden selgeren shipper såpass raskt (betalte for den 24.10.12), rekker jeg å få den innen desember :) Sendte også en ekstra takk i innboksen til selgeren. Gi litt ekstra credit :)

Edit: Glemte å legge ved linken

Endret av adele.bethune
  • Liker 1
Skrevet

Trodde forresten jeg skulle bli gal da jeg skulle hente den pakken. Hun jenta som ekspederte var tydeligvis ny. Hun brukte ti (!!) minutter på å finne pakken nede i den lille skuffen (post i kiosk). Endte med at jeg spurte om det var noe galt, og hun dama som driver kiosken tok over hele greia. Hun fant den på 5 sekunder..

Skrevet

Og hvorfor kan man legge noen ting i shopping cart, men ikke alt? hva er forskjellen?

Jeg har lagt merke til at noen ganger må jeg være på samme siden som selgeren er på. Altså hvis det er en UK selger og shopping cart ikke vises på ebay.com, så bytter jeg til ebay.co.uk og da vises det valget.

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

Skrevet

Har du lyst å ta et bilde av den? :)

Skal se om jeg får gjort det ikveld. Kan ta både med jakka på, og kun av jakka:)

Skrevet

Litt julegaveshopping:

Creeper (søster)

Touch screen hansker (Søster, mamma og meg selv)

Arrow to the knee t-shirt (Bror, like nerdete som meg selv :fnise: )

Gangnam style sokker (Bror, håper de passer!!!)

Dobble spill (Morsomste spillet ever, usikker på om det er gave til meg selv eller om jeg skal gi den til ene roomien)

Da er det mamma, pappa og bestemor igjen, veldig usikker på hva jeg skal skaffe dem...

Skrevet

Dobble spill(Morsomste spillet ever, usikker på om det er gave til meg selv eller om jeg skal gi den til ene roomien)

Hva går det ut på?

Skrevet

Masse kort med mange små symboler og tegninger på. Når man sammenligner to kort vil det alltid være minst ett symbol som er likt. Ut i fra dette har man 7 ulike spillvarianter, der man kan prøve å være den som sitter med alle kortene eller det kan være om å ikke sitte med kort. Grådig stressende og morsomt, spesielt om man spiller med folk som er dårlige tapere og flere går sammen om å gi dem alle kortene. Perfekt på vors!

Skrevet

Hvorfor vil du ikke vise deg med den? Er den så stygg?

Jeg syntes det først... Men når jeg tok den på meg i dag var det som om jeg så den med et nytt syn. Den var ikke så stygg som de første dagene, haha

Skrevet

Da jeg var på BB-cream jakt så leste jeg mye bra om en som het Etude House. Kjøpte den, og likte den, men kom plutselig på at jeg er litt redd for hva som er i kremer som kommer fra Korea osv. så jeg droppet hele greia.

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Gjest Bartenina
Skrevet

Da jeg var på BB-cream jakt så leste jeg mye bra om en som het Etude House. Kjøpte den, og likte den, men kom plutselig på at jeg er litt redd for hva som er i kremer som kommer fra Korea osv. så jeg droppet hele greia.

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Hehe, well done :P Hva er greia med kremer fra korea da? :-S
Skrevet

Jeg elsker BB-kremen fra Skin79. Denne er for en litt tørrere hudtype da. Her er en grei oversikt over hvilken (fra Skin79) som kan passe din hudtype.

Gjest Bartenina
Skrevet (endret)

Jeg elsker BB-kremen fra Skin79. Denne er for en litt tørrere hudtype da. Herer en grei oversikt over hvilken (fra Skin79) som kan passe din hudtype.

Oi, så flott, tusen takk :-))

Hmm, jeg plages med kviser, litt oljete hud, men den er samtidig litt tørr.. tror du jeg bør ta den første? (T) Jeg er ikke teen da, 25 år, men kanskje litt teen skin for det :P

Edit: jeg var litt rask der, i'll figure it out ;) takk!

Endret av Bartenina
Skrevet

Trodde forresten jeg skulle bli gal da jeg skulle hente den pakken. Hun jenta som ekspederte var tydeligvis ny. Hun brukte ti (!!) minutter på å finne pakken nede i den lille skuffen (post i kiosk). Endte med at jeg spurte om det var noe galt, og hun dama som driver kiosken tok over hele greia. Hun fant den på 5 sekunder..

Stakkars, er ikke så veldig gøy å være på den andre siden og være ny, mens kunder irriterer seg over deg. Blir bare mer stresset da... ( Er selv i den situasjonen nå :wink: )

• Liker 4
Skrevet

Stakkars, er ikke så veldig gøy å være på den andre siden og være ny, mens kunder irriterer seg over deg. Blir bare mer stresset da... ( Er selv i den situasjonen nå :wink: )

Jeg har vært i hennes situasjon selv. Men seriøst. Den skuffen var liten! Han før meg skulle betale noe så simpelt som et frimerke, og han sto i evigheter selv!

Skrevet

I dag kom følgende

Beige genser - denne likte jeg, bortsett fra halsen. Den var litt .. rar? Ikke like dyp som på bildene! Lukter helt forferdelig plastikk, så hengte denne ut.

Unik bikini - nå venter jeg bare på bedre vær, så jeg kan bruke den. Eventuelt til sommeren ;) Størrelsen ser korrekt ut (har ikke prøvd den på, kun utenpå klærne). Så på denne i går kveld, og tenkte at jeg burde bestilt i M, men det ser jeg at ikke ville vært noe behov for da trusen ville blitt for trang.

Skumkrølleting - plastic fantastic var min første tanke da jeg åpnet disse. Prøvde en lett i håret, men klarte jo så klart å ødelegge den (ja, jeg var forsiktig). 1 down, 9 to go.

Skrevet (endret)

Fikk denne mobilvekseni går. Vet ikke helt om jeg liker den for den reima er så lang så den henger så langt ned. Men kvaliteten er bra. Tror jeg skal prøve å korte den ned og bruke den til våren-sommeren.

Denne jakken kom også i går. Den var MYE tynnere enn jeg trodde og kunne gått vært litt lengere. Men den er kjempevarm så den er god å ha inne. Kan ta bilde med den på senere i dag :)

Edit. endret link til jakken.

Endret av AloeVera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...