Gjest gressløk Skrevet 7. november 2012 #4301 Skrevet 7. november 2012 (endret) Slettet. Endret 7. november 2012 av gressløk
Gjest gressløk Skrevet 7. november 2012 #4302 Skrevet 7. november 2012 Skummelt! Hvertfall naar man bor i Amerika. Hva burde jeg gjoere i fremtiden? Vil ikke slutte aa bestille fra ebay Anonym poster: acce31b62de55d9eb913eb3bedb92684 Jeg har ikke noe godt råd. Men hvis du blir veldig skeptisk til noe. ..Pakk det i en søppelsekk og legg det vekk i 4 dager, evt frys det i minst et døgn, men tviler på at man må gjøre det med alt. Spesielt om det har plastikk på seg og det ikke er brukt fra før. Det meste ligger vel "lagret" et sted. I alle fall de som selger mye av hver ting, og da er det lite trolig at dte er noe på dem.
MissCoverdale Skrevet 7. november 2012 #4303 Skrevet 7. november 2012 Litt OT her, men what the hell! Dere er jo så dreven på Ebay;) Jeg har i år store planer om å lage mine berømte pepperkaker og gi dem i gave. Men så er jeg like kreativ som en linjal, og trenger litt tips til hvordan dette kan pakkes inn slik at det ser fint ut. Og ingenting er vel bedre til slikt stæsj enn ebay? Tips meg gjerne om både søkeord jeg kan bruke, og konkrete ting jeg kan kjøpe.
Adele Skrevet 7. november 2012 #4304 Skrevet 7. november 2012 Slettet. Jeg håper ikke du tok det personlig, isåfall misforsto du hva jeg mente no harm!
Gjest gressløk Skrevet 7. november 2012 #4305 Skrevet 7. november 2012 Jeg håper ikke du tok det personlig, isåfall misforsto du hva jeg mente no harm! Var uansett dårlig sammenligning. Jeg er overtrøtt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #4306 Skrevet 7. november 2012 Veggdyr ja.. Jeg har ikke fått med noen slike på kjøpet, men ved to anledninger har jeg fått med småkryp på kjøpet. Det ene fra Kina, og det andre fra USA. I den ene pakken jeg fikk var det med en liten maur, og i den andre fikk jeg med et sølvkre. Begge døde, selvfølgelig, men ekkelt likevel. Anonym poster: eb967ae11723aa355e984ef5c393fdc2
Turid Laila Skrevet 7. november 2012 #4307 Skrevet 7. november 2012 Jeg kjøpte cashmirgarn fra Huhut, Indre Mongolia på ebay, la det bare i fryseren et par døgn før jeg begynte å bruke det. Det kan vel gjøres med klær og
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #4308 Skrevet 7. november 2012 Ikke et uvanlig problem. Vet om ei som kjøpte tamponger på ebay. Disse var, for å si det forsiktig, ikke sterile.... Hun endte opp med alvorlig infeksjon i underlivet og det tok 3 måneder før alt var normalt igjen "der nede". Og dette var altså varer som var forseglet..... Jeg er generelt meget skeptisk til å køpe kroppsprodukter/intimprodukter på ebay, og spesielt de som kommer fra land der hygiene neppe står øverst på prioriteringslista..... Anonym poster: b58dfd2080dd23961df99c8a69e8fe02 1
Solbærsaft Skrevet 7. november 2012 #4309 Skrevet 7. november 2012 Litt OT her, men what the hell! Dere er jo så dreven på Ebay;) Jeg har i år store planer om å lage mine berømte pepperkaker og gi dem i gave. Men så er jeg like kreativ som en linjal, og trenger litt tips til hvordan dette kan pakkes inn slik at det ser fint ut. Og ingenting er vel bedre til slikt stæsj enn ebay? Tips meg gjerne om både søkeord jeg kan bruke, og konkrete ting jeg kan kjøpe. Kanskje en cellofanpose med pepperkakene oppi, og et fint bånd til å knyte det igjen på toppen? Eller kanskje en fin boks? Selv lager jeg godteri til mine tantebarn hver jul, like populært hvert år. Dropsene går i cellofanposer som denne. Til pepperkaker ville jeg kanskje brukt en cellofanpose som var flat i bunnen. Eller kanskje noe som denne ? 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #4310 Skrevet 7. november 2012 Hei. Poster som anonym da dette skal være en julegave. Jeg er på utkikk etter solbriller til min kjære. Han ønsker seg arnette heavy hitter, i svart. Er det noen av dere som finner noen billige slike? Har funnet til 60$, så var ikke så ille pris, men hadde vært kjekt hvis dem finnes enda billigere Anonym poster: 6ef415e28c1cf56c70ede9e4dd2bef9e
Adele Skrevet 7. november 2012 #4311 Skrevet 7. november 2012 Tenkte jeg skulle kjøpe den hvite kjolen her i går, men noen snappet den bokstavelig talt fra hendene mine. Confirmet ikke kjøpet fort nok, tydeligvis (var kun igjen 1). Kontaktet selger, i håp om at de ville få den inn igjen, men det skjer nok ikke før til våren igjen, eventuelt.. Vel, da var det el et tegn om jeg ikke skulle ha den kanskje..? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150923442529&ssPageName=ADME:X:eRTM:US:1123
Binta Ba Skrevet 7. november 2012 #4312 Skrevet 7. november 2012 http://www.ebay.com/itm/Sexy-Women-Halterneck-Luxury-Beaded-Embroidered-Prom-Cocktail-Club-Bodycon-Dress-/221118568238?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=520107374069&hash=item337bb1972e Hva med denne?
Adele Skrevet 7. november 2012 #4313 Skrevet 7. november 2012 http://www.ebay.com/itm/Sexy-Women-Halterneck-Luxury-Beaded-Embroidered-Prom-Cocktail-Club-Bodycon-Dress-/221118568238?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=520107374069&hash=item337bb1972e Hva med denne? Tenkte du på til kjolen jeg nevnte? Isåfall, så var den ikke helt dt jeg så etter, men takk. Men skoa modellene har på seg.. W O W !!! 1
Binta Ba Skrevet 7. november 2012 #4314 Skrevet 7. november 2012 Jeg kom over denne kjole nå, og har bydd...herregud, jeg forelska meg helt i den.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #4315 Skrevet 7. november 2012 Fikk kåpen idag . XXL var absolutt nødvendig for skuldrene mine, men med det ble selvsagt midjen romsligere og rødfargen er ordentlig fin rød. Men luktet litt av røyk og tror nok jeg må frem med sysakene raskt når jeg ser på disse knappene. Fikk også denne matte skinntightsen som satt som et skudd i L, og rumpa mi har blitt en liten 42 det siste året.. Tørr nok ikke å gå ut døren med den før rumpa er en 38 igjen men. :gjeiper: Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df
Spatula Skrevet 7. november 2012 #4316 Skrevet 7. november 2012 Litt OT her, men what the hell! Dere er jo så dreven på Ebay;) Jeg har i år store planer om å lage mine berømte pepperkaker og gi dem i gave. Men så er jeg like kreativ som en linjal, og trenger litt tips til hvordan dette kan pakkes inn slik at det ser fint ut. Og ingenting er vel bedre til slikt stæsj enn ebay? Tips meg gjerne om både søkeord jeg kan bruke, og konkrete ting jeg kan kjøpe. Cellofanposer og pyntebånd fra ebay såklart Nostalgiske tinnbokser (metallkakebokser) som man kan finne på ebay evt, Nille, Rema, Europris, interiørfortetninger osv. Evt krukker med lokk som du får kjøpt på Jernia, Ikea, Europris osv..
Adele Skrevet 7. november 2012 #4317 Skrevet 7. november 2012 (endret) I dag fikk jeg følgende: Cuticle remover stick - disse lå løst i en bobleplastpakke. Noen av de hadde begynt å "borre" seg ut av pakken. Kunne endt dårlig. De er helt vanlige pinner i tre. Tenker at man kunne finne noe ala kvalitet på Nille eller Europris. Lilla topp - herregud, jeg skjemmes! Det her er såå sexy undertøy! Forsto det ikke før stringtrusa falt ut (om man kan kalle det for det, herregud, den var så liten!!). Da jeg kjøpte den, så jeg jo ikke at det står "underwear" i tittelen, og jeg leste "party top" istedenfor "paty top". Den har også en liten åpning foran, og er veldig see-through, da det kun er to lag med chiffon. Edit: båndet på "toppen" er ikke lilla, men svart (der paljettene sitter) Endret 7. november 2012 av adele.bethune
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #4318 Skrevet 7. november 2012 Cellofanposer og pyntebånd fra ebay såklart Nostalgiske tinnbokser (metallkakebokser) som man kan finne på ebay Hvilke søkeord bør man bruke? Anonym poster: 9a19096d259942148621286240997320
Corpse Skrevet 7. november 2012 #4319 Skrevet 7. november 2012 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe den hvite kjolen her i går, men noen snappet den bokstavelig talt fra hendene mine. Confirmet ikke kjøpet fort nok, tydeligvis (var kun igjen 1). Kontaktet selger, i håp om at de ville få den inn igjen, men det skjer nok ikke før til våren igjen, eventuelt.. Vel, da var det el et tegn om jeg ikke skulle ha den kanskje..? http://cgi.ebay.com/...:X:eRTM:US:1123 Står jo fortsatt at det er en igjen? Edit: Den var brun den ja, glem det Endret 7. november 2012 av Corpse
Anglofil Skrevet 7. november 2012 Forfatter #4320 Skrevet 7. november 2012 Står jo fortsatt at det er en igjen? Edit: Den var brun den ja, glem det Nei, det er den brune, ikke hvite. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå