AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #4401 Skrevet 9. november 2012 Du har feil link til jakken. Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #4402 Skrevet 9. november 2012 Er det noen som klarer å finne noe sånt? http://www.bolia.com/nn-no/catalog/norway/bolia_no/belysning/pendler/20-004-01_1028509.aspx Anonym poster: 6ef415e28c1cf56c70ede9e4dd2bef9e
Kelsier Skrevet 9. november 2012 #4403 Skrevet 9. november 2012 Nå har jeg virkelig klikket hjem et hav av julegaver (og litt til meg selv i samme slengen ) Skull whiskey bottle - julegave til kjæresten Boxere - julegave til kjæresten Batman usb - julegave til kjæresten Mario boxer - julegave til kjæresten Klokke - julegave til mamma Skjerf - julegave til mamma Rose dust plug - julegave til mamma iPhone deksel - julegave til mamma Yankee candle tarts - julegave til mamma Slips og slips - julegave til pappa Belte - julegave til pappa Kjole - julegave til søster 1 Veske - julegave til søster 2 Øredobber - julegave til søster 2 Camelbak - julegave til nevø 1 Superman svømmedrakt - julegave til nevø 1 Mikke mp3spiller - julegave til nevø 1 og nevø 2 Mikke genser - julegave til nevø 2 Harry Potter snitch watch - julegave til HP-frest venninne (og en til meg selv...) Kjole - til meg selv Samme veske i beige - til meg selv Kjole i både svart og rød - til meg selv, muligens julegave til venninner 4
Gjest NozMonster Skrevet 9. november 2012 #4404 Skrevet 9. november 2012 (endret) . Endret 9. november 2012 av NozMonster
Gjest Ambitions Skrevet 9. november 2012 #4405 Skrevet 9. november 2012 I dag kom følgende Beige genser - denne likte jeg, bortsett fra halsen. Den var litt .. rar? Ikke like dyp som på bildene! Lukter helt forferdelig plastikk, så hengte denne ut. Den var søt! stemte lengden? Leste det selgeren hadde skrevet: It is loose type, so if you are so thin, you can match shirt inside, if you have a little fat,please don't worry, this kind of clothes can cover your belly,hope you will love it^^,thank you! If you have a little fat.. LOL 6
Adele Skrevet 9. november 2012 #4406 Skrevet 9. november 2012 Den var søt! stemte lengden? Leste det selgeren hadde skrevet: It is loose type, so if you are so thin, you can match shirt inside, if you have a little fat,please don't worry, this kind of clothes can cover your belly,hope you will love it^^,thank you! If you have a little fat.. LOL Hahaha, så det med "Little fat" selv. Jungelengelsk Men ja. Lengden er som på bildet på meg iallefall. Kan prøve å få tatt et bilde av den, men det kommer nok dessverre ikke i kveld.. Har den på nå, elsker den! Spurte samboeren min hva han syntes om den, og han bare "hvor mye kosta den..?" og jeg bare "ca 90 kr med frakt! Det er faktisk en eBay-genser!!" DA var det greit 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #4407 Skrevet 9. november 2012 Kjøpte denne: http://www.ebay.com/itm/MACGYVER-ON-ICE-1st-1986-Richard-Dean-Anderson-VHTF-/370685188645?pt=US_Fiction_Books&hash=item564e8f1a25 Anonym poster: 686b50f9e8eb7ea7a69ef2dd3efd1aab 2
Adele Skrevet 9. november 2012 #4408 Skrevet 9. november 2012 Den var søt! stemte lengden? Leste det selgeren hadde skrevet: It is loose type, so if you are so thin, you can match shirt inside, if you have a little fat,please don't worry, this kind of clothes can cover your belly,hope you will love it^^,thank you! If you have a little fat.. LOL Og! Den er VELDIG løs og ledig på meg. Jeg bruker vanligvis S/36 her i Norge
Gjest Ambitions Skrevet 9. november 2012 #4409 Skrevet 9. november 2012 (endret) Hahaha, så det med "Little fat" selv. Jungelengelsk Men ja. Lengden er som på bildet på meg iallefall. Kan prøve å få tatt et bilde av den, men det kommer nok dessverre ikke i kveld.. Har den på nå, elsker den! Spurte samboeren min hva han syntes om den, og han bare "hvor mye kosta den..?" og jeg bare "ca 90 kr med frakt! Det er faktisk en eBay-genser!!" DA var det greit Nice! Veldig kjekt om du hadde lagt ut bilde ja! er så mye tryggere å kjøpe ting som andre har testet Btw Ikke kjøp dette skjerfet!det skulle være en del av en julegave, men nå vet jeg ikke.. Det ser ut som en tynn strømpebukse i stoffet, uten sømmer og... jeg fikk til og med feil farge... Endret 9. november 2012 av Ambitions 1
Adele Skrevet 9. november 2012 #4410 Skrevet 9. november 2012 Nice! Veldig kjekt om du hadde lagt ut bilde ja! er så mye tryggere å kjøpe ting som andre har testet Btw Ikke kjøp dette skjerfet!det skulle være en del av en julegave, men nå vet jeg ikke.. Det ser ut som en tynn strømpebukse i stoffet, uten sømmer og... jeg fikk til og med feil farge... De skjerfene der, eller noe lignende, så jeg faktisk på! Men droppet de, heldigvis..
Gjest Ambitions Skrevet 9. november 2012 #4411 Skrevet 9. november 2012 De skjerfene der, eller noe lignende, så jeg faktisk på! Men droppet de, heldigvis.. Flax! Vurderte å klage, men jeg gidder ikke styre med det når det er så billig likevel, koster jo mer i frakt å sende det i retur
Gjest NozMonster Skrevet 9. november 2012 #4412 Skrevet 9. november 2012 Nice! Veldig kjekt om du hadde lagt ut bilde ja! er så mye tryggere å kjøpe ting som andre har testet Btw Ikke kjøp dette skjerfet!det skulle være en del av en julegave, men nå vet jeg ikke.. Det ser ut som en tynn strømpebukse i stoffet, uten sømmer og... jeg fikk til og med feil farge... jeg synes stort sett alle her er misfornøyde med skjerfene fra e-bay jeg... forøvrig så råder jeg folk her til å ikke kjøpe noe av Ushopcom heller.. jeg har hatt sååå mye styyyyr med den selgeren der, eller med e-bay da, siden selgeren ikke responderer på mailer..
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #4413 Skrevet 9. november 2012 Jeg fikk svar fra Ushopcom etter noen dager, de sa seg villig til å sende på nytt om jeg bekreftet adressen. Men nå begynner jeg å tvile litt siden de ikke har svart mer.. Dear costumer , hope you have a good days !! item send you almost one month if you still not receive it we will resend you new one as backup would you comfirm if your ship adress is right as below Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df
Sunshine Skrevet 9. november 2012 #4414 Skrevet 9. november 2012 Jeg har fått litt forskjellig i posten de siste dagene: Stor toalettmappe (pink stripe): Denne synes jeg var utrolig lekker! Veldig stor, nesten litt for stor, men den blir bra å ha på lange ferier når man skal ha med seg litt ekstra. Øredobber: Veldig fine Strass øredobber: Kjempefine! Rosa paljettveske: Fin men veldig stiv. Antar det er papp i foret. Antiskli til sko: De er i allefall til innebruk. Hadde et håp om at de kunne brukes ute i vinter. Dusjbørste: Mye større enn jeg trodde! Har ikke prøvd den.
Gjest NozMonster Skrevet 9. november 2012 #4415 Skrevet 9. november 2012 Jeg fikk svar fra Ushopcom etter noen dager, de sa seg villig til å sende på nytt om jeg bekreftet adressen. Men nå begynner jeg å tvile litt siden de ikke har svart mer.. Dear costumer , hope you have a good days !! item send you almost one month if you still not receive it we will resend you new one as backup would you comfirm if your ship adress is right as below Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df jeg sendte 7 mailer på 7 dager uten å få noen svar. åpnet sak, og e-bay sa jeg skulle få pengene tilbake, men har ikke sett dem enda. det er sånn at de kommer inn på nettbanken min? er det noen som vet? (har kobla pay-palen og nettbaken min sammen) kanskje du også bør åpne sak mot dem AB? Jo fler som åpner sak mot dem, jo bedre er det vel? siden de sannsynligvis bare er noen møkka selgere som prøver å lure til seg penger.. for jeg håper e-bay registerer antall klager de får inn pr selger..?
Cleopatra Skrevet 9. november 2012 #4416 Skrevet 9. november 2012 Hvor lang tid bør det gå før jeg kan åpne sak? Bestilte en vare 3. oktober som jeg ikke har fått enda, lurer på om jeg noen gang kommer til å få varen min
Adele Skrevet 9. november 2012 #4417 Skrevet 9. november 2012 Rosa paljettveske: Fin men veldig stiv. Antar det er papp i foret. Har en slik rosa og bronsefarget veske selv. De er så stive!! Men min tredje, i gullfarge, er myk og god. Merkelig..
Adele Skrevet 9. november 2012 #4418 Skrevet 9. november 2012 jeg sendte 7 mailer på 7 dager uten å få noen svar. åpnet sak, og e-bay sa jeg skulle få pengene tilbake, men har ikke sett dem enda. det er sånn at de kommer inn på nettbanken min? er det noen som vet? (har kobla pay-palen og nettbaken min sammen) kanskje du også bør åpne sak mot dem AB? Jo fler som åpner sak mot dem, jo bedre er det vel? siden de sannsynligvis bare er noen møkka selgere som prøver å lure til seg penger.. for jeg håper e-bay registerer antall klager de får inn pr selger..? Nevnte her tidligere at det kan ta opp til 6 business days før de kommer inn!
Adele Skrevet 9. november 2012 #4419 Skrevet 9. november 2012 Hvor lang tid bør det gå før jeg kan åpne sak? Bestilte en vare 3. oktober som jeg ikke har fått enda, lurer på om jeg noen gang kommer til å få varen min Kontakt selger først. Å åpne sak er veldig alvorlig i ebay-sammenheng, om jeg har forstått Yvonne rett. Og som jeg har fått merke da jeg åpnet sak mot en selger..
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #4420 Skrevet 9. november 2012 Jeg er for sent ute til å åpne sak, så jeg sitter her bare med fingrene krysset. Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå