Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bartenina
Skrevet

Får du ikke kjøpt den? :o hvordan?

Står at jeg må endre adresse, de sender ikke til Norge visstnok. har prøvd to forskjellige, men akk nei...:-/ Får til å trykke "commit to purchase" eller noe og buy now, men så kommer beskjeden opp.. har jeg betalt da, tro? :-/
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har innmari lyst til å kjøpe noe, men om under 1mnd reiser jeg bort og skal være borte i nesten 2mnd. Jeg tviler på at det rekker å komme fram før, og det er litt dumt at jeg ikke får sjekka om det kommer fram og i hvilken stand det er (med tanke på feedback til selger og slikt).

Er det mulig å kjøpe noe å få det tilstendt til en annen adresse enn den man har på paypal? Kan jeg f.eks. sende det hjem til mamma i stedet?

Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9

Skrevet

Står at jeg må endre adresse, de sender ikke til Norge visstnok. har prøvd to forskjellige, men akk nei...:-/ Får til å trykke "commit to purchase" eller noe og buy now, men så kommer beskjeden opp.. har jeg betalt da, tro? :-/

Hm.. det skjedde ikke på meg. Syns det virka veldig rart ;o

Skrevet (endret)

Jeg har innmari lyst til å kjøpe noe, men om under 1mnd reiser jeg bort og skal være borte i nesten 2mnd. Jeg tviler på at det rekker å komme fram før, og det er litt dumt at jeg ikke får sjekka om det kommer fram og i hvilken stand det er (med tanke på feedback til selger og slikt).

Er det mulig å kjøpe noe å få det tilstendt til en annen adresse enn den man har på paypal? Kan jeg f.eks. sende det hjem til mamma i stedet?

Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9

Jepp, det kan du! Du endrer adressen når du kjøper produktet (etter commit to buy, på ebay) før du blir videresendt til paypal. Så, når du skal betale via PP så må du dobbeltsjekke at samme adresse kom opp der også. Jeg gjør det ofte, kommer alltid frem til riktig sted! :)

Endret av finkel
  • Liker 2
Skrevet

tusen takk folkens,der fikk jeg ebay dilla :fnise:

har kjøpt meg nail stickers, ble inspirert av brukere som la dette ut tidliger.Samt jeg har mine egne lange negler som trenger litt pynting

Samt denne svarte med edderkopp,siden jeg har edderkopp fobi

Gjest NozMonster
Skrevet

dere vet sånn vest som menn bruker under dressjakka si?

jeg har vært på evig jakt etter en sånn vest som er sydd som en topp!

jeg fant denne her, som illusterer hva jeg mener

http://www.ebay.com/itm/sexy-plastic-boned-lace-up-back-corset-top-bustier-skirt-and-thong-S-2XL-/251072712042?_trksid=p2047675.m2109&_trkparms=aid%3D555001%26algo%3DPW.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D77%26meid%3D3393842304617450005%26pid%3D100010%26prg%3D1050%26rk%3D5%26sd%3D160731898104%26

men jeg skulle gjerne hatt en som er hakke mer akseptabel å bruke i offentligheten.

har noen noe gode forslag til hva jeg kan plotte inn i søkefeltet? :)

• Liker 1
Skrevet

dere vet sånn vest som menn bruker under dressjakka si?

jeg har vært på evig jakt etter en sånn vest som er sydd som en topp!

jeg fant denne her, som illusterer hva jeg mener

http://www.ebay.com/...d=160731898104

men jeg skulle gjerne hatt en som er hakke mer akseptabel å bruke i offentligheten.

har noen noe gode forslag til hva jeg kan plotte inn i søkefeltet? :)

"waistcoat", "pinstriped" og "formal" er ord som slår meg?

Anonym poster: 00fcdce1f716898b1e358418d6c7f704

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Minner om at forumet er åpent for alle og at diskusjoner som omhandler brukeres personlige relasjoner bør tas på PM eller andre mer egnede kommunikasjonskanaler.

Tekola, mod.

Skrevet (endret)

Det er noe som irriterer meg. Kanskje det bare er meg.

Jeg gir som regel positiv feedback, med mindre det er god grunn til å ikke gjøre det. Men, jeg liker ikke selgere som sender meg intruksjoner om hva jeg skal gjøre ift feedback.

Det er nemlig slik at en ting jeg har bestilt ikke har kommet frem. De sender ny. For meg er det god service og de vil få positiv feedback, skulle bare mangle slik jeg ser det.

Så får jeg altså følgende melding:

When rating sellers on postage time, RATE THE SELLER ON THE TIME IT TOOK THEM TO MAIL THE ITEM, NOT THE TIME IT TOOK YOU TO RECEIVE THE ITEM. You should not hold sellers responsible for delays in mail services, international custom delays or for the time it took for your payment to clear.

Det blir bare litt.. mye? Jeg er ikke nødvendigvis uenig, ting kan bli borte i posten, men å bruke caps lock og beordre folk på denne måten synes jeg lite om.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 8
Skrevet

Det er noe som irriterer meg. Kanskje det bare er meg.

Jeg gir som regel positiv feedback, med mindre det er god grunn til å ikke gjøre det. Men, jeg liker ikke selgere som sender meg intruksjoner om hva jeg skal gjøre ift feedback.

Det er nemlig slik at en ting jeg har bestilt ikke har kommet frem. De sender ny. For meg er det god service og de vil få positiv feedback, skulle bare mangle slik jeg ser det.

Så får jeg altså følgende melding:

Det blir bare litt.. mye? Jeg er ikke nødvendigvis uenig, ting kan bli borte i posten, men å bruke caps lock og beordre folk på denne måten synes jeg lite om.

Jeg er helt ny i ebay verden, men reagerer også negativt når jeg får meldinger og email fra noen selgere med instruksjon om å levere positiv feedback. Det er helt ok med de som skriver "vennligst ta kontakt før du legger igjen negativ feedback, slik at vi kan ordne dette oss imellom" o.l. Men når noen selgere faktisk sender en ekstra mail, melding med instruksjoner på hva som er ok, og hvordan jeg skal vurdere dem, så blir jeg irritert kjenner jeg. Da stuper selgeren i mine øyne, og får lyst til å la være (evt. gi negativ feedback) bare på pur f... (har ikke gjort det)

Skrevet

Jau, ser den. Jeg gav positiv feedback, men sa i fra til selgeren hva jeg mente og at man kanskje bør dempe seg noe. Det kan jo slå begge veier.

• Liker 2
Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg ofte ikke gidder å gi feedback fordi det er så slitsomt med alle de "GI MED POSITIV FEEDBACK NÅ, IKKE VÅÅÅG Å GI MEG DÅRLIG FEEDBACK" mailene deres.....

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lagt merke til på pakkene jeg har fått i det siste, utenpå pakken der det står hva som er inni, hvorfor er det sjeldent at det stemmer? I dag f.eks kom det en pakke det utenfor sto "Headphones" på, men inni lå det jo en genser?!

Sett at på flere står det "Electronics" (og jeg tror gang på gang at det er temperaturmåleren min som kommer, men så er det klær inni..

Gjest Bartenina
Skrevet

Hm.. det skjedde ikke på meg. Syns det virka veldig rart ;o

Ja, jeg og, siden du hadde kjøpt den :-/ Fikk mail om at jeg måtte huske å betale, sendte mail tilbake og ba om at kjøpet ble hevet. Hvis jeg klarte å gjøre det riktig da... :vetikke:
Skrevet

Nice! :) Veldig kjekt om du hadde lagt ut bilde ja! er så mye tryggere å kjøpe ting som andre har testet :P

Btw Ikke kjøp dette skjerfet!det skulle være en del av en julegave, men nå vet jeg ikke.. Det ser ut som en tynn strømpebukse i stoffet, uten sømmer og... jeg fikk til og med feil farge...

DA har jeg omsider fått tatt bilde til deg, beklager at det tok litt tid..

Legger ved fra foran og fra siden. Den er veldig løs og ledig :)

Skrevet (endret)

Nå har følgende kommet:

Peplumtopp (ser at den jeg kjøpte er slettet fra Ebay, så får ikke linket den) - Denne elsket jeg altså! Litt Kina-kvalitet i stoffet, men tror den kommer til å bli en slager med svarte skinnyjeans og høye hæler til jula/byen!

Armbånd- den var fin, men gummitråden stikker ut her og der (skjøter). But then again, den kostet 10-11 kr med frakt, så kan vel ikke klage. Ellers ser den ut som på bildet.

Kjole - ok, denne var GRUSOM!! Og i tillegg var den ødelagt da jeg fikk den. Kommer til å kontakte selger for å få en refund, for en ny kjole er uaktuelt. Jeg synes jeg har små bryster, men har tydeligvis for store for denne (og som henger for langt ned). Kina-jentene må tydeligvis ha brystene sine oppi halsen.. Kan til nød brukes som en lang topp, men tror ærlig talt denne kommer til å gå rett i søpla. Minner meg om en sånn kjole man kan kjøpe på slike billigboder.

Genser- jeg både liker og misliker denne. Klarer ikke helt å bestemme meg.. Den er litt som genseren jeg la ut bilde av i fasongen, men stoffet er billig.

Sjal- denne tror jeg blir fin utenpå jakker :) Tynt see-through-stoff, men dette hadde jeg forventet av den.

Edit: fant en annen selger som selger samme peplumtopp :)

Endret av adele.bethune
Skrevet

Smykke Blir mest sannsynlig en julegave hvis det dukker opp før jul.

Smykke Dette ble noe dyrere enn jeg hadde tenkt å betale for det i utgangspunktet, men man blir så sykt ivrig på slutten når andre også begynner å by! :D Spent på om det er noe fint i virkeligheten da.

Øredobber Inspirert av denne tråden, de så så fine ut! :)

Armbånd jeg rasket med meg fra samme selger.

Tetris-spill Liten ekstra julegave til en pappa som spiller svært lite slike spill, men ELSKER tetris! Så håper denne fungerer :)

Også dukket disse snøkrystallene opp i posten i dag. Littegranne "plastic-fantastic," men ellers store og fine! Vil fungere flott som pynt på julegaver! :)

Skrevet

Tetris-spillLiten ekstra julegave til en pappa som spiller svært lite slike spill, men ELSKER tetris! Så håper denne fungerer :)

åh! Slik hadde jeg når jeg var liten! Fikk så flashback nå, spilte på den HELE tiden!!

Skrevet

De Marc Jacobs-øreringene her som noen av dere kjøpte - hva kom dere frem til? Var de ekte eller fake? Og kan noen linke meg? Jeg orker ikke å bla bakover 5-10 sider for å finne de igjen (og dels fordi jeg ikke husker hvem som kjøpte de).

Noen som vet om noen Chanel-inspirerte øredobber? Som er slike

chanel_cc_swarovski_crystal_earrings_jewelry_56783__78025_zoom.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...