Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er skjørtet landet og det passet fint i størrelsen, men fargen var absolutt off.. Det heter rødt i beskrivelsen, men på bildet er det jo dyp rød/burgunder. I virkeligheten er det rødt, knæsj, klar og lyst rødt. Pen farge, men langt unna ventet og ikke så høst og vinterlig som jeg var på utkikk etter... Så vær obs på det! Fargeforskjeller er alltid ventet når det gjelder klær bestilt på ebay, men dette var stor forskjell fra bilde til produkt....

Lyst å selge skjørtet?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at det er et barnesett?

Edit: Det står jo i annonsen om hvordan du måler!

kid2.jpg

Ja, men jeg troor det skal gå ann å passe meg hvis de har stor nok størrelse. For jeg vet at den gassmasken kan passe voksne også. Og jeg vet at det står hvordan man måler der, men ejg skjønner det ikke...

Skrevet

Da er skjørtet landet og det passet fint i størrelsen, men fargen var absolutt off.. Det heter rødt i beskrivelsen, men på bildet er det jo dyp rød/burgunder. I virkeligheten er det rødt, knæsj, klar og lyst rødt. Pen farge, men langt unna ventet og ikke så høst og vinterlig som jeg var på utkikk etter... Så vær obs på det! Fargeforskjeller er alltid ventet når det gjelder klær bestilt på ebay, men dette var stor forskjell fra bilde til produkt....

Også fått genseren, den passet denne gangen og er strechy nok til å kunne brukes sammen med tights om man har en lang topp under just in case. Brukte denne på jobb og fikk skryt fra en kunde som syntes den så veldig god ut ;) Nydelig stoff og fargen er en veldig pen vinrød, ikke så brun som bildet kan gi uttrykk for.

Jeg kjøper gjerne skjørtet av deg Lykkelitenen! Men jeg er nr. 2 i køen ser det ut som......

Skrevet

Hvis jeg får kjøpt det skal jeg poste et bilde av meg med skjørtet på her..... :)

• Liker 1
Skrevet

Kan du ta bilde av denne? :)

Det tok sin tid, men jeg fikk tatt et bilde til slutt da. Ble ikke så bra kvalitet, men kan sikkert ta nye hvis du vil... :) Den ser svart ut her, men den er mørkeblå

34i0h7o.jpg

• Liker 1
Skrevet

Ja, men jeg troor det skal gå ann å passe meg hvis de har stor nok størrelse. For jeg vet at den gassmasken kan passe voksne også. Og jeg vet at det står hvordan man måler der, men ejg skjønner det ikke...

Legg et målebånd fra øyekrok til haken, det burde duge om du ikke har et skyvelære.

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

Gjest Ambitions
Skrevet

Det tok sin tid, men jeg fikk tatt et bilde til slutt da. Ble ikke så bra kvalitet, men kan sikkert ta nye hvis du vil... :) Den ser svart ut her, men den er mørkeblå

34i0h7o.jpg

åh! så fin!! link?
Skrevet (endret)

åh! så fin!! link?

Her :)

La forresten merke til at jeg ikke har kneppet igjen knappene da... Sånn som på ebay bildet. heh

Endret av Blod
Gjest Ambitions
Skrevet

La forresten merke til at jeg ikke har kneppet igjen knappene da... Sånn som på ebay bildet. heh

Takk :))
Gjest Ambitions
Skrevet

Sorry mas, men er det snøring i livet? ser ut som den er veldig vil fra siden..
Skrevet

Sorry mas, men er det snøring i livet? ser ut som den er veldig vil fra siden..

Nei, det er det ikke... :/

Gjest Ambitions
Skrevet

Nei, det er det ikke... :/

Crap :P Men den var veldig fin på deg uansett :)
Gjest babyfirefly91
Skrevet

smykke/ring/øredobb oppbevaring til svigemor til jul

enkle men fine ringer til svigermor til jul

smykke+øredobber til svigermor

våt dipliner+pensel

smartphone vinter hansker

nydelig dustplug til iphone

rosa glitter iphone case

rosa kasett iphone case

nytt xperia mini pro bakside deksel siden min søster får min gamle telefon til jul siden jeg har kjøpt ny, fint å ha en uten skraper på :)

xperia mini pro beskyttelses case hvis min søster vil ha det.

dr dre beats earplugs skeptisk til prisen, men har hørt andre som har bestilt har vært fornøyd

pilleboks i grøn til min samboer med adhd XD

nail art sett jeg kjøpte med ein feil - bursdagsgave til min søster

500 falske negletupper eneste måten jeg ikke biter negler på

armbånd

lommebok så i ettertid det var kopi av et merke, men gjør ikke noe ville bare ha lommebok.

god og tykk "jule" strømpebukse med reinsdyr på sort/hvit

• Liker 1
Skrevet

har noen kjøpt made in china-sko (pensko) som det er så mye av? de ser greie ut på bildene, men er det veldig dårlig kvalitet og ser de veldig billige ut?

:)

Skrevet

Kan folk som legger inn nykjøpt-lister være flinke til å legge inn mottatt-vurderinger også? Nykjøpt-lister er kjekt så vi ikke går glipp av gode tilbud, men mottatt-vurderinger er helmaks! :Nikke:

Favorittråden min!

• Liker 6
Skrevet

Jeg elsker sånne små dingser til kjøkkenet (og andre bruksområder),

Som denne - som man kan bruke i bilen for å henge poser på, Har ikke prøvd den enda, men den kommer vel til bli en julegave.

Et lokk som visstnok skal unngå at det koker over. Jeg har brukt det en gang, og det holdte løftet sitt. Kul farge er det også :)

Skreller og kutter - ikke prøvd noen av disse enda, men det ser ut som det er grei kvalitet.

Sko - egentlig et litt bomkjøp for min del, for hælene er litt høyere enn jeg vil ha de. Men de var søte da.

Genser - ikke fått enda.

Øretelefonene som noen andre her har kjøpt. Har fått de, men ikke prøvd. Skal være julegave til kjæresten min, så jeg håper virkelig de er perfekt.

• Liker 1
Skrevet

smykke/ring/øredobb oppbevaring til svigemor til jul

enkle men fine ringer til svigermor til jul

smykke+øredobber til svigermor

våt dipliner+pensel

smartphone vinter hansker

nydelig dustplug til iphone

rosa glitter iphone case

rosa kasett iphone case

nytt xperia mini pro bakside deksel siden min søster får min gamle telefon til jul siden jeg har kjøpt ny, fint å ha en uten skraper på :)

xperia mini pro beskyttelses case hvis min søster vil ha det.

dr dre beats earplugs skeptisk til prisen, men har hørt andre som har bestilt har vært fornøyd

pilleboks i grøn til min samboer med adhd XD

nail art sett jeg kjøpte med ein feil - bursdagsgave til min søster

500 falske negletupper eneste måten jeg ikke biter negler på

armbånd

lommebok så i ettertid det var kopi av et merke, men gjør ikke noe ville bare ha lommebok.

god og tykk "jule" strømpebukse med reinsdyr på sort/hvit

Kjempemye fint, takk for at du deler :)

Skrevet

Gått litt surr i hva jeg har lagt inn her før, men dette er i hvertfall mine siste innkjøp;

Eggeglass del av en julegave

Christmas survival kit til julestrømpe

Hvitt gavebånd med hjerter

Hvitt bånd med pepperkakemenn

Små lapper med stripete tråd til å henge på poser med hjemmelagede kaker/godis osv

Kork"tavle" en del av en julegave

4 pk silkepapir (rødt, grønt, lilla og hvitt)

Julekopp med liten bamse julestrømpefyll

Boks

En til

Skrevet (endret)

Gått litt surr i hva jeg har lagt inn her før, men dette er i hvertfall mine siste innkjøp;

Små lapper med stripete tråd til å henge på poser med hjemmelagede kaker/godis osv

Disse lappene virker ganske dyre i Ebaysammenheng.. Får håpe tråden er fantastisk da! :)

Endret av Chloe-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...