sofie777 Skrevet 13. november 2012 #4541 Skrevet 13. november 2012 Jeg fikk disse leggvarmerne i dag. De passet heldigvis rundt mine fotballegger + bukse, så da kan de brukes til de korte vinterskoene når det trengs.
Adele Skrevet 13. november 2012 #4542 Skrevet 13. november 2012 Gått litt surr i hva jeg har lagt inn her før, men dette er i hvertfall mine siste innkjøp; Eggeglass del av en julegave Christmas survival kit til julestrømpe Hvitt gavebånd med hjerter Hvitt bånd med pepperkakemenn Små lapper med stripete tråd til å henge på poser med hjemmelagede kaker/godis osv Kork"tavle" en del av en julegave 4 pk silkepapir (rødt, grønt, lilla og hvitt) Julekopp med liten bamse julestrømpefyll Boks En til Så kule eggeglass! 1
Pentu Skrevet 13. november 2012 #4543 Skrevet 13. november 2012 Hals Jeg kjøpte disse i flere farger. De er virkelig helt fantastiske! Tskjorte God kvalitet Veske Denne er kjempe fin, god kvalitet. Den luktet og "knirket" når jeg fikk den, men dette forsvant fort. Hundeleke Jeg kjøpte den i Large, noe som er rimelig stort, hadde jeg kjøpt igjen så hadde jeg kjøpt i M. Den tåler mye. Påfyll Reisestørrelse av ansiktskrem Reisestørrelse av serum Reisestørrelse av rens Morgenkåpe Denne er kjempe god. Hundesele Endelig noe som får hunden vår til å gå som en engel. Klesbretter Små muffinsformer Disse er ganske små, men jeg er veldig fornøyd. Har en lang liste med ting som ikke har landet i postkassen min enda. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #4544 Skrevet 13. november 2012 Klesbretter Tok det lang tid før du fikk denne? Vurderer å bestille til jul. Anonym poster: 6ef415e28c1cf56c70ede9e4dd2bef9e
Gjest barista Skrevet 13. november 2012 #4545 Skrevet 13. november 2012 Noen som har erfaring med å bestille ting av glass fra ebay? Prøver å finne noen kule shot glass til broderen til bursdagen, men enten så er shippingprisen $50 ++ eller så sender de ikke til Norge.. Er det slik med tanke på glass? Erfaringer? Fant noen kule simpons shot glass, blir vel ikke noe av det nei!
Tipsy Skrevet 13. november 2012 #4546 Skrevet 13. november 2012 Fikk denne i dag. Skikkelig crappy. Trodde den skulle være litt tykkere, og litt mer "bok"-aktig. Var bare tynn plastikk. Ser i ettertid at det er akkurat det som står i annonsen da (thin plastic). I tillegg var ikke fargene noe fine - var sånn grønn/gråskjær i bildet.
Pentu Skrevet 13. november 2012 #4547 Skrevet 13. november 2012 Tok det lang tid før du fikk denne? Vurderer å bestille til jul. Anonym poster: 6ef415e28c1cf56c70ede9e4dd2bef9e Den kom veldig fort. Jeg har kjøpt flere og de kommer alltid veldig raskt.
Adele Skrevet 13. november 2012 #4548 Skrevet 13. november 2012 (endret) Idag kom denne, som skal være en del av samboers julekalender. Veldig hard, men hele er i plastikk. Virker allikevel solid. Og rask frakt da! Edit: ser på bildene som er lagt ut av den at den ser veldig jalla ut. Men den er helt stikk i strid, altså! Endret 13. november 2012 av adele.bethune
Adele Skrevet 13. november 2012 #4549 Skrevet 13. november 2012 (endret) Nå trenger jeg hjelp av dere! Jeg sitter i forhandling om tilbakebetaling med selgeren av denne kjolen, som nevnt tidligere var ødelagt da den kom frem. Kjolen er generelt i en dårlig stand, og jeg får ikke brukt den i det hele tatt. Da jeg prøvde den på meg i går, sprakte det i sømmer over hele kjolen. Vet at dette er "normalt", men dette var en sprakelyd for å indikere at sømmene er dårlige! Selger tilbyr seg å betale tilbake 1.50USD, men jeg synes dette er lite. Er jeg på jordet, eller kan jeg kreve å få tilbake mer? Edit: legger ved bildet jeg sendte til selger. Som dere ser, så ser sømmene håndsydd ut! Endret 13. november 2012 av adele.bethune 2
Gjest badeand1 Skrevet 13. november 2012 #4550 Skrevet 13. november 2012 Duffelcoat. http://www.ebay.com/itm/350623580231?var=620068084721&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Like fin som på bildet, men den er tynn så det blir nok en høst/vårjakke. Men det gjør ingenting. ^^ Den er fora da. Det eneste dumme var at "knappene" sitter så løst så den lukker ikke jakka ordentlig igjen men det er bare å sy på trykknapper. veldig fornøyd.
Lykkelitenen Skrevet 13. november 2012 #4551 Skrevet 13. november 2012 Lyst å selge skjørtet? Jeg kjøper gjerne skjørtet av deg Lykkelitenen! Men jeg er nr. 2 i køen ser det ut som...... haha, dere altså! Jeg skal nok bruke det selv, jeg fant en topp langt bak i skapet som passet fint til, så tenker å ha det til ett av julens mange besøk Men det koster bare en 50-lapp, så ikke noe i veien for å kjøpe det selv og shippingen var rask! 1
Binta Ba Skrevet 13. november 2012 #4552 Skrevet 13. november 2012 haha, dere altså! Jeg skal nok bruke det selv, jeg fant en topp langt bak i skapet som passet fint til, så tenker å ha det til ett av julens mange besøk Men det koster bare en 50-lapp, så ikke noe i veien for å kjøpe det selv og shippingen var rask! Haha, skader ikke å prøve;) Hvor lang tid tok det å få det?
Gjest barista Skrevet 13. november 2012 #4553 Skrevet 13. november 2012 Nå er jeg imponert. Betalte for disse muffinsformene på Søndag kveld, og i dag lå de faktisk i postkassa. 2
Adele Skrevet 13. november 2012 #4554 Skrevet 13. november 2012 Nå er jeg imponert. Betalte for disse muffinsformenepå Søndag kveld, og i dag lå de faktisk i postkassa. Raskere enn posten i Norge, jo! 3
Gjest Ambitions Skrevet 13. november 2012 #4555 Skrevet 13. november 2012 Nå trenger jeg hjelp av dere! Jeg sitter i forhandling om tilbakebetaling med selgeren av denne kjolen, som nevnt tidligere var ødelagt da den kom frem. Kjolen er generelt i en dårlig stand, og jeg får ikke brukt den i det hele tatt. Da jeg prøvde den på meg i går, sprakte det i sømmer over hele kjolen. Vet at dette er "normalt", men dette var en sprakelyd for å indikere at sømmene er dårlige! Selger tilbyr seg å betale tilbake 1.50USD, men jeg synes dette er lite. Er jeg på jordet, eller kan jeg kreve å få tilbake mer? Edit: legger ved bildet jeg sendte til selger. Som dere ser, så ser sømmene håndsydd ut! Oi! Det var utrolig lite de ville betale tilbake! Jeg hadde krevd halve beløpet ihvertfall. Husk, du sitter på makten med tilbakemeldings-systemet
Gjest barista Skrevet 13. november 2012 #4556 Skrevet 13. november 2012 Oi! Det var utrolig lite de ville betale tilbake! Jeg hadde krevd halve beløpet ihvertfall. Husk, du sitter på makten med tilbakemeldings-systemet Ny i ebay verden, så jeg må spørre. Hvorfor er det ikke "normalen" å få/kreve hele beløpet tilbake. Med tanke på at kjolen ankom ødelagt? Altså, er ikke varen levert?
Adele Skrevet 13. november 2012 #4557 Skrevet 13. november 2012 Oi! Det var utrolig lite de ville betale tilbake! Jeg hadde krevd halve beløpet ihvertfall. Husk, du sitter på makten med tilbakemeldings-systemet Kjolen koster jo 44 kr med frakt. Så er ikke snakk om store summen. Vil ikke gjøre meg uvenn med selgerne, siden de faktisk snakker sammen, så vet ikke hvordan jeg skal fremme dette forslaget på en forståelig måte?
Adele Skrevet 13. november 2012 #4558 Skrevet 13. november 2012 Ny i ebay verden, så jeg må spørre. Hvorfor er det ikke "normalen" å få/kreve hele beløpet tilbake. Med tanke på at kjolen ankom ødelagt? Altså, er ikke varen levert? Varen er jo levert. Bare ikke i ønsket tilstand.
Gjest barista Skrevet 13. november 2012 #4560 Skrevet 13. november 2012 Varen er jo levert. Bare ikke i ønsket tilstand. Altså det jeg mente er jo at varen er jo ikke levert, i den forstand at du har ikke fått det du betalte for. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå