Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

Nå ble det nesten spam her, men hva synes dere personlig om dette svarte smykket?

det er nok et av de stiligste smykkene jeg har sett på e-bay..

men for å være helt ærlig, så har jeg aldri sett noen smykker på e-bay

som jeg kan forstå at noen kjøper :ninja:

(utenom ekte, dyre saker da, men det er vel kanskje ikke så vanlig å tørre å kjøpe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det var kjempefint! Kommer nok muligens til å kjøpe det :laugh:

Hmm kanskje jeg skulle dristet meg til å kjøpe det da ;) Var ment som gave, derfor jeg spurte her inne :P Om flertallet hatet det ville jeg droppet det- vet om ei som elsker denne typen smykker som ville blitt glad om denne havnet under juletreet. Får satse på at den kommer til Norge før jul!

Godt nok til at jeg vurderer å kjøpe det selv! Men er blakk! Men jeg har mastercard.. hmmmm...

Og etter å ha kikket nærmere på det ble jeg skeptisk. Er jo spraymalt, og ser det godt på f.eks ringene o.l. og er man uheldig så tåler ikke smykket og malingen regn og det kan flasse av!

Da ville jeg brukt det innendørs :laugh: Eller.. funnet maling/spray og fikset selv, haha ser det for meg.. :P

det er nok et av de stiligste smykkene jeg har sett på e-bay..

men for å være helt ærlig, så har jeg aldri sett noen smykker på e-bay

som jeg kan forstå at noen kjøper :ninja:

(utenom ekte, dyre saker da, men det er vel kanskje ikke så vanlig å tørre å kjøpe)

Jeg elsker juggelsmykker, fordi de ekte er jeg så pingle på å bruke at de blir brukt altfor sjeldent :P Men så bra at det havnet i toppsjiktet ditt ;)

Skrevet

De er vel nokså like. De har store og små størrelser og de er behagelige og gå med.

Herer linken til nettsiden deres. Der kan du sjekke målene de har.

Jeg synes ihvertfall at Freya har de beste BH'ene jeg har prøvd :)

Ja, hørt mye bra om merket. Orker ærlig talt ikke å betale 150-200 kr for undertøy på Lindex, Cubus etc. De er ingen undertøysbutikk!!

Skrevet

Venter fortsatt på masse pakker jeg bestilte i midten av oktober... mens de jeg bestilte i november har kort etter en-to uker.. :sukk:

Skrevet

Nå ble det nesten spam her, men hva synes dere personlig om dette svarte smykket?

Min personlige mening om det smykket er litt blandet. Det var kult, men samtidig var det veldig mye. Om du skjønner?

Skrevet

Min personlige mening om det smykket er litt blandet. Det var kult, men samtidig var det veldig mye. Om du skjønner?

Mhm ;)

Skrevet

Jeg synes smykket var fint, selv om det minte meg om mønster på fondveggtapeter jeg har sett på oppussingsprogram. Det kan kanskje være vanskelig å finne noe å bruke det til, men til den prisen kan man henge det på veggen og det blir fint sånn også :)

• Liker 1
Skrevet

Fikk denne blusen i dag. Jeg liker kvaliteten og fargen på den, men den er så trang i armene! Så vet ikke om det er en keeper eller seller.

Skrevet (endret)

Synes http://www.ebay.com/...=item35be75bcea var litt kul, men bare 16 er solgt? Og 98,2 % på selger? Hva tror dere? og om størrelsene? har kjøpt skjerf hos dem før, de var grei (fra tips her på denne tråden)

Jeg bruker ikke å være så ekstremt opptatt av hvor mange før meg har kjøpt ting, kan hende den er "ny" på markedet hos selger? ;)

Endret av minibelle
  • Liker 2
Skrevet

Noen (med store pupper) som har kjøpt sportsbh på ebay?? :)

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Skrevet

Tottenham pyjamas til nevøen min. Tok ca en uke fra jeg bestite til jeg fikk hentelapp. Ser veldig bra ut.

"Håndtrener". Denne skal gis i julegave. Fikk med en ekstra ved kjøpet, tok ca en uke med denne og. Fornøyd.

Chips. Disse skal gis i bursdagsgave. Tok vel ca 2-3 uker før denne kom. Aner ikke hvordan smaken på de er da :)

BH.Veldig fin. Elsker freya merket.

Veske.Kjøpte denne for mamma. Den er mye mindre enn den ser ut på bilde.

Ellers venter jeg på en hel haug med pakker :D de fleste er julegaver da, så blir ikke så mange til meg :P

Hvordan er amerikanske bh størrelser? her går det jo etter 75,80,85 osv.. men så på den du hadde kjøpe så sto det 34,36,38 osv.. hmmm.. :-)

Skrevet

Har fått "krystall"-knottene til oppussingsprosjektet mitt. De var som beskrevet, og finere enn på bildet. Veldig fornøyd!

"Skinn"-tightsen kom for et par dager siden. Ser målene deres ser litt små ut, så det stemmer kanskje, men den var fryktelig KORT! Rakk meg bare til under knærne når jeg hadde fått den på.. Merkelig. Stoffet ser greit ut, men er litt tynt. Absolutt ikke plass til rumpa mi den, selv om den er passende på resten av kroppen.

Den ene kabelsamleren jeg bestilte til kalenderen til kjæresten kom i dag. Den er kjempesøt, og ser veldig fin ut! Bestilte grå. Absolutt noe kan jeg anbefale. :)

• Liker 1
Gjest Ambitions
Skrevet

Nå begynner julegavene jeg har kjøpt å ramle ned i postkassen! Føler postkassen min er pakkekalender for tiden, selv om tingene ikke er til meg :D

I dag kom Eple-smykkesett til kusine, det kom etter litt over en uke bare! (litt juks å ha Topshop-lapp på bildet av smykke, når det kommer med kina-lapp i posten)

Og Lommebok til Pappa :)

Skrevet

Ja, hørt mye bra om merket. Orker ærlig talt ikke å betale 150-200 kr for undertøy på Lindex, Cubus etc. De er ingen undertøysbutikk!!

Helt enig. Jeg finner aldri noen BH'er som passer på de butikkene uansett. Første BH'en jeg kjøpte fra Freya kostet meg 600 kroner i en butikk i Norge.. Men jeg syntes det var verdt. Men det blir jo mye rimeligere å kjøpe på nett. Eneste er at Freya har mange BH'er som er i tynt stoff og ganske gjennomsiktige. Så om en ikke vil ha det så burde en sjekke det opp før en kjøper :)

Hvordan er amerikanske bh størrelser? her går det jo etter 75,80,85 osv.. men så på den du hadde kjøpe så sto det 34,36,38 osv.. hmmm.. :-)

Som jeg skrev over her så kjøpte jeg min første BH i butikk. Da fikk jeg målt meg i butikken, så når jeg har kjøpt BH'er i ettertid så har jeg bare tittet på min gamle BH for å se på størrelsen.

Hos den selgeren jeg kjøpte hos så bruker hun engelske størrelser, da blir jeg en 34 F. Men hvis du ser lenger ned på siden så står det både engelske, amerikanske, europeiske størrelser :)

Det lureste er nok å gå til en butikk som selger Freya merket så du får målt deg. Du trenger jo selvfølelig ikke å kjøpte BH i butikken :)

• Liker 1
Skrevet

Synes http://www.ebay.com/...=item35be75bcea var litt kul, men bare 16 er solgt? Og 98,2 % på selger? Hva tror dere? og om størrelsene? har kjøpt skjerf hos dem før, de var grei (fra tips her på denne tråden)

Den var fin, men selger har fått 42 negative tilbakemeldinger bare på en måned. Her blinker det litt varseltegn!

• Liker 2
Skrevet

Størrelsesguide

Skrevet

1000 nagler til 80kr inkl. frakt! :D

Kjempe deal! Skal piffe opp noen klær jeg har liggende :D

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Har fått "krystall"-knottene til oppussingsprosjektet mitt. De var som beskrevet, og finere enn på bildet. Veldig fornøyd!

"Skinn"-tightsen kom for et par dager siden. Ser målene deres ser litt små ut, så det stemmer kanskje, men den var fryktelig KORT! Rakk meg bare til under knærne når jeg hadde fått den på.. Merkelig. Stoffet ser greit ut, men er litt tynt. Absolutt ikke plass til rumpa mi den, selv om den er passende på resten av kroppen.

Den ene kabelsamleren jeg bestilte til kalenderen til kjæresten kom i dag. Den er kjempesøt, og ser veldig fin ut! Bestilte grå. Absolutt noe kan jeg anbefale. :)

Kult! Men på det ene bildet er proppene festa til sidene på huden? Så kan man feste proppene også eller bare surre ledningen i den?

Edit, av en eller annen merkelig grunn trodde jeg du hadde prøvd den med øretelefoner. :fnise:

Endret av Mortem
Skrevet

1000 nagler til 80kr inkl. frakt! :D

Kjempe deal! Skal piffe opp noen klær jeg har liggende :D

Link or it didn't happen

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...