Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

endelig kan jeg hjelpe noen her inne :strix:

:opplyser: søk på christmas crackers!

Jaaaaaa!!!! Tusen takk!! :danse::tommelopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Makeup organizer! Herlig å få litt mer system i sminken.

• Liker 1
Skrevet

Makeup organizer! Herlig å få litt mer system i sminken.

Link?

• Liker 1
Skrevet

Har du iPad 3 eller 2? Hvordan er den?

Jeg har iPad 3, synes den passer helt perfekt. Hullene både til kameraet, "home-knappen" og volumet passer helt sånn som det skal. Stoffet er litt sånn "lær" aktig, hørtes litt rart ut, men det er veldig fint altså :) Trekket er sånn som jeg lett kunne kjøpt i Norge :)

Anonym poster: 6ef415e28c1cf56c70ede9e4dd2bef9e

• Liker 1
Skrevet

Såpeting til å ha i veska. Rask shipping, tror nok den funker som den skal.

Veske. Kjøpte i grå. Har den i burgunder fra før og elsker den :)

Wilton konditorfarge. Kjøpte 3 stykker av selger 23 september, fikk de endelig idag! Jeg kontaktet selger før feedback datoen gikk ut men jeg fikk aldri svar så jeg åpnet en sak mot henne. Når jeg så får svar fra saken så påstår selger at hun aldri har hørt fra meg. Så det ble litt rart alt i sammen, men heldigvis så dukket varene opp da....selv om det var gått nesten 2 måneder... FRA AMERIKA! :O

Jeg har kjøpt andre ting fra selger som har kommet i posten ganske fort, så jeg vet ikke hva som skjedde med disse..

Gjest NozMonster
Skrevet

Wilton konditorfarge. Kjøpte 3 stykker av selger 23 september, fikk de endelig idag! Jeg kontaktet selger før feedback datoen gikk ut men jeg fikk aldri svar så jeg åpnet en sak mot henne. Når jeg så får svar fra saken så påstår selger at hun aldri har hørt fra meg. Så det ble litt rart alt i sammen, men heldigvis så dukket varene opp da....selv om det var gått nesten 2 måneder... FRA AMERIKA! :O

Jeg har kjøpt andre ting fra selger som har kommet i posten ganske fort, så jeg vet ikke hva som skjedde med disse..

det er sikkert på grunn av helligdager... :roll:

(hihiiii... :fnise: )

Skrevet

det er sikkert på grunn av helligdager... :roll:

(hihiiii... :fnise: )

Hmmm! Jaja, jeg fikk nå ihvertfall varene, er slettes ikke verst det :danse:

Skrevet

Den veska var kjempefin!

Men hvordan blir det med tollen der? Ser den koster 37 dollar og det blir vel litt over 200 kroner?

Anonym poster: fd51ec2e717fc92fe1fcc78b305218be

Gjest Ambitions
Skrevet

Jeg fikk smykket mitt i dag! ikke helt fornøyd.. Jeg trodde det skulle være ca samme lende som de andre i serien, som et statementsmykke. Men dette rekker langt ned på puppene :( Lurer på om jeg skal korte det inn på et vis, klippe av litt av det.. :pasha:

Skrevet

Jeg fikk smykket mitt i dag! ikke helt fornøyd.. Jeg trodde det skulle være ca samme lende som de andre i serien, som et statementsmykke. Men dette rekker langt ned på puppene :( Lurer på om jeg skal korte det inn på et vis, klippe av litt av det.. :pasha:

Litt av et uløselig i-landsproblem, gitt.

:grine:

• Liker 3
Gjest Ambitions
Skrevet

Litt av et uløselig i-landsproblem, gitt.

:grine:

Elsker folk som poster frekk "humor" anonymt. Hva er poenget ditt?
  • Liker 9
Skrevet

Hva skjer egentlig om man ikke betaler for en vare som man har vunnet? Jeg skjønner jo at den ikke blir sendt, men hva skjer ellers egentlig?

Skrevet

Hva skjer egentlig om man ikke betaler for en vare som man har vunnet? Jeg skjønner jo at den ikke blir sendt, men hva skjer ellers egentlig?

Er ikke helt sikker, tror i de aller fleste situasjoner at du "bare" vil få dårlig feedback?! Ofte skriver de noe om hva som skjer hvis du ikke betaler, så les litt på siden dems :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...