Adele Skrevet 19. november 2012 #4761 Skrevet 19. november 2012 Sokken til høyre er jo bare vrengt? Åh mortem!! Jeg vet jo det, men det er jo ikke alltid at det er som på bildet.. 2
Gjest badeand1 Skrevet 19. november 2012 #4762 Skrevet 19. november 2012 (endret) Åh mortem!! Jeg vet jo det, men det er jo ikke alltid at det er som på bildet.. Jammen ÅÅÅHHH!!!!!! Tok den nå. Endret 19. november 2012 av Mortem 3
Gjest hulderjenta Skrevet 19. november 2012 #4763 Skrevet 19. november 2012 Hahaha, genialt bilde! Har selv aldri opplevd det så ille, som regel har bilder og virkeligheten stemt ganske bra overens, men ser jo at det har skjedd flere her i tråden... *bank i bordet*
Flammy Skrevet 19. november 2012 #4764 Skrevet 19. november 2012 Smykke - Veldig fornøyd med det. Concealer - funker bra Anti-ski-matte - Til bilen. Øredobber - Ikke fått Ring - Ikke fått Potetskreller - Ikke fått Skritteller - Ser ut til å funke bra - Gave Sminkesvamp - Ikke fått Ring - Kjempefornøyd Smykke - Elsker det Sminkekost - Funker bra Øyenskygger - Ikke fått Smykke - skuffa Litt av det jeg har kjøpt
Adele Skrevet 19. november 2012 #4765 Skrevet 19. november 2012 Supert! Blir spennende å høre :D Jeg har fått skoa i dag, faktisk! Like overrasket som deg.. Men, om du vurderer de. Ta en mye større størrelse enn du vanligvis bruker. Jeg bruker 38.5, så bestilte 39. Kjenner jeg burde tatt 40. Men den størrelsen finnes jo ikke, så klart! Føler meg forresten særdeles supersexy med løpetights og discosko! 3
Tropic Skrevet 19. november 2012 #4766 Skrevet 19. november 2012 Kjære ebay-eksperter! Har handlet masse smågaver fra ebay i forrige uke (fra kina), tror dere at jeg vil få disse før jul??? Skjønner at dere ikke kan svare med 100% sikkerhet, men er ute etter hva dere eksperter TROR
Adele Skrevet 19. november 2012 #4767 Skrevet 19. november 2012 Kjære ebay-eksperter! Har handlet masse smågaver fra ebay i forrige uke (fra kina), tror dere at jeg vil få disse før jul??? Skjønner at dere ikke kan svare med 100% sikkerhet, men er ute etter hva dere eksperter TROR Det kommer jo ann på hvor det fraktes fra. Men vanligvis er det her innen 4 uker. Så du rekker det akkurat.
Chord Skrevet 19. november 2012 #4768 Skrevet 19. november 2012 Kjenner jeg begynner å bli litt frustrert her, det er så mye som ikke er kommet i postkassa mi enda. Klarer fint å vente i en måned, men når det jeg venter på ble shippet i september, så synes jeg at jeg har vært tålmodig lenge nok. Har kontaktet selger, men får ikke svar etter nå 3 dager. Grrr...
Adele Skrevet 19. november 2012 #4769 Skrevet 19. november 2012 (endret) I dag kom følgende: Ninjabag - selgeren av denne sendte stadig vekk rapporter på hvor langt unna varen var. Stort + i min bok, lagt til som favoritt Rosary-kjede - selve korset er litt mørkere enn på bildet. Litt antikk preg over den. Synd selve kjedet ødelegger det ved å se for blank og shiny ut. Lommebok - litt stivt materiale, men håper dette gir seg ved litt bruk. Tube Squeezer- samme selger og kommentar som med ninjabagen Til/fra-lapper - disse var mye mindre enn jeg hadde forventet, men får vel brukt de allikevel. Ca like store som på bildet. Overrasket over den raske frakten! Edit: også skoene, men de har jeg jo alt lagt ut rapport om! Endret 19. november 2012 av adele.bethune
Tropic Skrevet 19. november 2012 #4770 Skrevet 19. november 2012 Det kommer jo ann på hvor det fraktes fra. Men vanligvis er det her innen 4 uker. Så du rekker det akkurat. Alt er fra kina! Får vel bare krysse fingre og tær, og håpe på det beste!! Ellers sitter jeg i januar med mye deksel og annet stæsj som jeg ikke bruk for
pandabear Skrevet 19. november 2012 #4771 Skrevet 19. november 2012 (endret) Alt er fra kina! Får vel bare krysse fingre og tær, og håpe på det beste!! Ellers sitter jeg i januar med mye deksel og annet stæsj som jeg ikke bruk for Det kan være fine bursdagsgaver også da Sånn i verste fall! Endret 19. november 2012 av pandabear
Adele Skrevet 19. november 2012 #4772 Skrevet 19. november 2012 Alt er fra kina! Får vel bare krysse fingre og tær, og håpe på det beste!! Ellers sitter jeg i januar med mye deksel og annet stæsj som jeg ikke bruk for Hehe, noen ganger går det fort, andre ganger går det tregt. Jeg har pleid å få mitt 2-4 uker etter at varen er shippet.
kaprifolen Skrevet 19. november 2012 #4773 Skrevet 19. november 2012 I dag kom følgende: Til/fra-lapper - disse var mye mindre enn jeg hadde forventet, men får vel brukt de allikevel. Ca like store som på bildet. Overrasket over den raske frakten! Edit: også skoene, men de har jeg jo alt lagt ut rapport om! Har også kjøpt de lappene, tok 12 eller 14 dager i posten! De er mindre enn jeg også antok, men det er straffen for å ikke lese målene! Funker jo fint uansett!
halu Skrevet 19. november 2012 #4774 Skrevet 19. november 2012 Raporterer - vekkeklokka har vært i bruk hos os ca 10 dager. Tid / dato/ dag /temperatur vises hele tida. Selv klokken ser ut billig hvit plast i lyse men siden det er mer som nattlys hos os da er jeg fornøyd. Og gutten liker den godt! tusen takk for tilbakemld da satser jeg på å kjøpe denne :D
Adele Skrevet 19. november 2012 #4775 Skrevet 19. november 2012 Har også kjøpt de lappene, tok 12 eller 14 dager i posten! De er mindre enn jeg også antok, men det er straffen for å ikke lese målene! Funker jo fint uansett! Hehe, ja. På bildet lignet de så på de jeg hadde fra før Men får takk og lov brukt de Ser at mine ble shippet 06.11, så det gikk veldig fort!
halu Skrevet 19. november 2012 #4776 Skrevet 19. november 2012 Øyenskygge - bestilt 10 november, og allerede i dag i postkassen! enda finere i virkeligheten 1
Tropic Skrevet 19. november 2012 #4777 Skrevet 19. november 2012 Det kan være fine bursdagsgaver også da Sånn i verste fall! I verste fall får det bli; hey-jeg-er-glad-i-dere-i-januar-også! 2
pandabear Skrevet 19. november 2012 #4778 Skrevet 19. november 2012 I verste fall får det bli; hey-jeg-er-glad-i-dere-i-januar-også! Ikke sant Det ække dumt det heller altså!
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #4779 Skrevet 19. november 2012 I dag kom følgende: Ninjabag - selgeren av denne sendte stadig vekk rapporter på hvor langt unna varen var. Stort + i min bok, lagt til som favoritt Rosary-kjede - selve korset er litt mørkere enn på bildet. Litt antikk preg over den. Synd selve kjedet ødelegger det ved å se for blank og shiny ut. Lommebok - litt stivt materiale, men håper dette gir seg ved litt bruk. Tube Squeezer- samme selger og kommentar som med ninjabagen Til/fra-lapper - disse var mye mindre enn jeg hadde forventet, men får vel brukt de allikevel. Ca like store som på bildet. Overrasket over den raske frakten! Edit: også skoene, men de har jeg jo alt lagt ut rapport om! Men var skoa gode å gå med? Stabile? Har du link til de? Takk Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499
Adele Skrevet 19. november 2012 #4780 Skrevet 19. november 2012 I verste fall får det bli; hey-jeg-er-glad-i-dere-i-januar-også! Ja.. Er du bare glad i vennene dine rundt jul og bursdag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå