Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har fått de discoskoene og kan dele erfaring? :P

Hei forresten! Har "hengt" her på tråden siden oktober.. nå er jeg endelig kommet gjennom.. Handla ca 150 ting inspirert fra denne tråden.. Så takk! (Eller? :P )

• Liker 2
Skrevet

Noen som har fått de discoskoene og kan dele erfaring? :P

Hei forresten! Har "hengt" her på tråden siden oktober.. nå er jeg endelig kommet gjennom.. Handla ca 150 ting inspirert fra denne tråden.. Så takk! (Eller? :P )

Tenkte du på de jeg feks kjøpte?

Skrevet

Får ikke til å linke å skrive egen text til :/

• Liker 1
Skrevet

Ja, akkurat dem var det :D

Jeg har ikke fått mine enda. Ser på eBay-kontoen min at de ble shippet 07.11., så de er vel her om 1.5-2 ukers tid. Skal så klart gi en beskjed når de er her :)

• Liker 1
Skrevet

Går det ikke lenger ann å trykke på en knapp der man bare for opp top rated sellers?

• Liker 1
Skrevet

Får ikke til å linke å skrive egen text til :/

Først skriver du ordet feks: kjole -så merker du ordet og trykker på linkeknappen. Limer inn linken i adresseboksen og trykker ok. Voila!

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Har du kjøpt den? :sjokkert:

neei..men jeg bare måtte vise den til dere!

den var litt......spesiell..

Skrevet

neei..men jeg bare måtte vise den til dere!

den var litt......spesiell..

Ikke bare litt!! :biggrin:

Skrevet

Først skriver du ordet feks: kjole -så merker du ordet og trykker på linkeknappen. Limer inn linken i adresseboksen og trykker ok. Voila!

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Ah. Takk :) Tenkte jeg måtte lage linken først, og det ble litt vanskelig :P

Skrevet
Skrevet

du har vell ikke fått den vekkerklokken? om du ikke har fått den, kan du si fra når du får den om klokken vises hele tiden eller om du må trykke på en knapp for at tiden skal vises? :)

bestilte en annen klokke for en stund siden der du måtte trykke på hele tiden for å se hva klokken var!

Raporterer - vekkeklokka har vært i bruk hos os ca 10 dager. Tid / dato/ dag /temperatur vises hele tida. Selv klokken ser ut billig hvit plast i lyse men siden det er mer som nattlys hos os da er jeg fornøyd. Og gutten liker den godt!
Skrevet

ahahaha, føler at dette bildet passer inn til mye av eBay-varene vi klikker hjem!

tumblr_mdia4tE8XU1qb6cnho1_500.jpg

• Liker 17
Gjest badeand1
Skrevet

ahahaha, føler at dette bildet passer inn til mye av eBay-varene vi klikker hjem!

tumblr_mdia4tE8XU1qb6cnho1_500.jpg

Sokken til høyre er jo bare vrengt?

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...