AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #4841 Skrevet 20. november 2012 Jeg studerer bildene godt og er kritisk når det kommer til klær. Bare noen singleter jeg ikke er fornøyd med fra kina (miniatyr one size), har masse annet bra. Har tenkt et par ganger "ja det er ikke rart" når noen her er helt missfornøyd med et plagg de har forventninger til. Jeg har shoppet litt til nå og har bydd på endel smykker og slikt. Skjørt i lilla og vinrød Freya BH (og matchende truse) på grunn av denne tråden Belte Ørejuggel Diadem Brosje Fingerjuggel Ørejuggel med ugler Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df 2
Tropic Skrevet 20. november 2012 #4842 Skrevet 20. november 2012 Vet at dette blir veldig OT, men håper det går bra! Jeg har fått en pakke fra amazone som var skadet, og ønsker å få en ny tilsendt. Vet noen om de sender produktet på nytt med en gang eller venter de til de har mottatt produktet som jeg skal sende tilbake?
pandabear Skrevet 20. november 2012 #4843 Skrevet 20. november 2012 Vurderer å kjøpe disse neglelakkene i gave til kusinen min. 1
Gjest NozMonster Skrevet 20. november 2012 #4844 Skrevet 20. november 2012 Har tenkt et par ganger "ja det er ikke rart" når noen her er helt missfornøyd med et plagg de har forventninger til. Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df hehee, det var faktisk akkuratt det jeg satt her å tenkte også. når noen har linket til noe her som jeg har tenkt stille i mitt sinn at den ser fin ut på bilde, men jeg ser faktisk at den ikke er fin i virkeligheten, så har det dukket opp melding her hver bidige gang når varen er motatt fra en stykk ufornøyd KG-bruker men- over til tema: Jeg fikk en pakke idag også! Om jeg ikke ble overlykkelig av gårsdagen suksess (http://www.ebay.com/itm/271010193843?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648) så er jeg ihvertfall OVERLYKKELIG NÅ Idag fikk jeg nemlig DE FINESTE SKOENE JEG NOENSINNE HAR EID!! OG MULIGNES UTROLIG NOK SETT! http://www.ebay.com/itm/110922923068?var=410126994875&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Skoens oppriktige skjønnhet kommer desverre ikke tydelig nok frem, så jeg kan se om jeg får tatt bilde av dem og lagt det ut 3
Cakoline Skrevet 20. november 2012 #4845 Skrevet 20. november 2012 Idag fikk jeg nemlig DE FINESTE SKOENE JEG NOENSINNE HAR EID!! OG MULIGNES UTROLIG NOK SETT! http://www.ebay.com/itm/110922923068?var=410126994875&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Skoens oppriktige skjønnhet kommer desverre ikke tydelig nok frem, så jeg kan se om jeg får tatt bilde av dem og lagt det ut Hvordan er de i str?
Gjest NozMonster Skrevet 20. november 2012 #4846 Skrevet 20. november 2012 (endret) Hvordan er de i str? tja si det... muligens pittelitt små i størrelsen. Her hjemme bruker jeg 35/36, men det gikk så utrolig akkuratt med størrelse 36 i disse! de er jo nokså høye, så det blir en veldig kinky vinkel i det man skal skvise foten ned i skoen. Det er faktisk en liten utfordring å få tærne langt nok frem for å få plass til helen 37 tror jeg hadde blitt for store for meg, så synd de ikke selges i halve størrelser. de skinnende prikkene under tærne og nedover hele helen er veldig fint-skinnende og ikke så "matte" eller hva jeg skal si, som det ser ut som på bilde! Endret 20. november 2012 av NozMonster
Anglofil Skrevet 20. november 2012 Forfatter #4847 Skrevet 20. november 2012 Posten har tydeligvis problemer om dagen. Gikk innom i dag for å hente noen pakker fra eBay, og jammen fikk jeg ikke seks til (utenom den jeg skulle hente), som har ligget der siden oktober (ba om oppbevaring av post til jeg kom hjem fra ferie). De har visst glemt å gi meg hentemelding de, så jeg har jo ventet. Og ventet. Og ventet. Begynner å bli lei, tredje gangen Posten ikke klarer å gjøre jobben sin. Mvh Yvonne
Gjest NozMonster Skrevet 20. november 2012 #4848 Skrevet 20. november 2012 Posten har tydeligvis problemer om dagen. Gikk innom i dag for å hente noen pakker fra eBay, og jammen fikk jeg ikke seks til (utenom den jeg skulle hente), som har ligget der siden oktober (ba om oppbevaring av post til jeg kom hjem fra ferie). De har visst glemt å gi meg hentemelding de, så jeg har jo ventet. Og ventet. Og ventet. Begynner å bli lei, tredje gangen Posten ikke klarer å gjøre jobben sin. Mvh Yvonne linker!?
Gjest boblebrus Skrevet 20. november 2012 #4849 Skrevet 20. november 2012 Har gjort unna litt shopping, både julegaver og andre ting. Har fått masse inspirasjon fra denne tråden også Har kjøpt flere ting etter tips fra dere! Til venninne: Toalettmappe (fant i denne tråden, skal inneholde div småting: ) Skjerf (grått med rosa stjerner) Armbånd Ørepynt Ørepynt (tips fra tråden) Ørepynt Ørepynt Ørepynt Til lillebror: Sløyfe Julepakking: Rødt + hvitt pakkebånd med pepperkakemenn (begge to) Enkle, brune pakkelapper Til..øhm, meg: Pappboks jeg skal ha skrivesaker/småting i på jobb Øyenskygge Denne kjolen i mørkerød (etter et lite impulsbud ) Og mer kan det bli! (meget behagelig shoppingmetode for meg som ikke er så glad i å stresse rundt i butikker før jul)
Topplue Skrevet 20. november 2012 #4850 Skrevet 20. november 2012 Får ikke til link fra mobil. Fikk matboks (Stay fit Snack 'n dip) i postkassen i dag. Størrelsen er opgitt til å være 100 ml for dipbegeret og 550 ml for bollen, men den bollen rommer bare 400 ml! Ble litt skuffet, får jo ikke plass til hele lunsjen min...
AnonymBruker Skrevet 20. november 2012 #4851 Skrevet 20. november 2012 tja si det... muligens pittelitt små i størrelsen. Her hjemme bruker jeg 35/36, men det gikk så utrolig akkuratt med størrelse 36 i disse! de er jo nokså høye, så det blir en veldig kinky vinkel i det man skal skvise foten ned i skoen. Det er faktisk en liten utfordring å få tærne langt nok frem for å få plass til helen 37 tror jeg hadde blitt for store for meg, så synd de ikke selges i halve størrelser. de skinnende prikkene under tærne og nedover hele helen er veldig fint-skinnende og ikke så "matte" eller hva jeg skal si, som det ser ut som på bilde! Haha, kommer ikke over hvor ofte jeg leser at folk skriver kinky istedet for kinkig her inne på forumet. Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499 12
Katarina1919 Skrevet 20. november 2012 #4852 Skrevet 20. november 2012 Tenker å bestille hånkle. Kan velge mellom to selgere. En er fra USA og den andre fra Australia. Hvilken ville dere velge? Ser dere bare på prisen eller? fra USA fra Australia
pandabear Skrevet 20. november 2012 #4853 Skrevet 20. november 2012 Tenker å bestille hånkle. Kan velge mellom to selgere. En er fra USA og den andre fra Australia. Hvilken ville dere velge? Ser dere bare på prisen eller? fra USA fra Australia Ville kjøpt fra den billigste selgeren ja. Det andre var jo myyye dyrere! Begge er Top Rated sellers. 1
Guadaloupe Skrevet 20. november 2012 #4854 Skrevet 20. november 2012 En liten stund siden jeg har vært her, har kjøpt: Vaniljestenger - Kjempegod kvalitet til en god pris! Anbefales! Tights - ehm, hva kan jeg si, den var litt kort! Men veldig mykt stoff! Tights - samme som over. Car sticker - med Jack Russell Terrier, julegave til mamma og pappa til jul (vi har jack'ere.) Veldig fin! Bilde - julegave til mamma, med en jack russell på selvsagt Har fått hentelapp! T-skjorte med mk2 print, julegave til kjæresten, han digger ford mk2! Ikke fått ennå!
Gjest Ambitions Skrevet 20. november 2012 #4855 Skrevet 20. november 2012 (endret) Men det finnes også veldig mye fint der! Som feks peplumtoppen jeg har linket til noen ganger nå. Bruker den OFTE, for å si det sånn. Kan ikke du linke til den eeen gang til? I dag fikk jeg mer påfyll til julegavene: Rosa øredobber- Disse var veldig fine, og kjentes litt tunge. Lommespeil- Får billigfølelse av disse, de er veldig lette og gullkanten er av billigste plast blir nok som en ekstragave dette.. Armbånd- Veldig kult! Armbånd2-helt ok Endret 20. november 2012 av Ambitions
Gjest Embleda Skrevet 20. november 2012 #4856 Skrevet 20. november 2012 (endret) Jeg har nå fått jakken jeg kjøpte for litt siden. Jeg er så utrolig skuffet! Stoffet er så ufattelig dårlig. Den er VIRKELIG ikke verdt prisen, hadde ikke betalt 10USD for den en gang.. (koster 22.86USD). Kommer til å kontakte selger i håp om å få en refundering. huff, den her har jeg og. kjøpte den ifjor og fant den igjen igår faktisk. gikk rett i søpla. edit: må sies at jeg aldri heller har brukt den. elendig passform og fælt stoff. Endret 20. november 2012 av Embleda
Gjest Skrevet 20. november 2012 #4857 Skrevet 20. november 2012 Noen som vet hvordan rekkefølgen er om man mottar fake ting fra ebay og skal ha tilbake penger og melde ifra? Er ikke 100% sikker på om produktet er fake enda, men 99% etter tips fra nettet, sendt mail til firma for å spørre om det for sikkerhets skyld! Har INGEN planer om å gå rundt selger for personen påstår selv på siden at produktet er 100% ekte og sendes fra London med Royal Mail! Pakken er sendt fra Kina og vært innom Sveits(?) for å bli sendt videre med Swiss mail...
Gjest Ambitions Skrevet 20. november 2012 #4858 Skrevet 20. november 2012 Vet dere hva sånn gammeldags telefonsledning heter? Sånn spiral som ikke krøller seg i floker liksom Tenkte det hadde vert kult om d fantes til headset
Anglofil Skrevet 20. november 2012 Forfatter #4859 Skrevet 20. november 2012 (endret) Noen som vet hvordan rekkefølgen er om man mottar fake ting fra ebay og skal ha tilbake penger og melde ifra? Er ikke 100% sikker på om produktet er fake enda, men 99% etter tips fra nettet, sendt mail til firma for å spørre om det for sikkerhets skyld! Har INGEN planer om å gå rundt selger for personen påstår selv på siden at produktet er 100% ekte og sendes fra London med Royal Mail! Pakken er sendt fra Kina og vært innom Sveits(?) for å bli sendt videre med Swiss mail... Du må kontakte eBay i slike tilfeller. Det er ikke greit å gjøre dette, og det sees strengt på fra eBay-samfunnet generelt. Det er derfor også noen budgivninger/produkter også blir trukket av eBay, rett og slett fordi de bryter eBays retningslinjer. Du må gå inn på "Online Customer Support" og lage en "Open an item not as described case". Der står det også beskrevet under FAQ følgende: I’m not sure if my item qualifies as “Significantly Not As Described? An item is Significantly Not as Described if it is materially different from what the seller described in the item listing. Here are some non exhaustive examples of what would be considered to be Significantly Not As Described:You received a completely different item. For example, you purchased a book and received a DVD or an empty box.The condition of the item is wrong. For example, the listing said "new" and the item has clearly been used.The item is missing parts or component and the seller disclose this in the listing (e.g., camera kit was supposed to include a tripod, but you didn't receive it).Item defective during first use: The first time you tried to use the product, it didn't work (e.g., HDTV did not turn on).The item is a different version or edition than the item displayed in the listing.The item was described as authentic but isn't.The item is missing major parts or features, and this was not disclosed in the listing.You purchased three items from a seller but only received two.The item was damaged during postage. Some examples of what wouldn't be approved:The defect in the item was correctly described by the seller.You refused to accept delivery of the item.The item was accurately described but you didn't want it after you received it.The item was accurately described but didn't meet your expectations.The item has minor scratches and was listed as used. You opened a case due to buyer remorse rather than due to a genuine dispute. If you purchased the item from a business seller, you will likely have rights under the Distance Selling Regulations. For more information, see Know Your Rights. Forøvrig heter det seg at: Listings may be removed if they offer an item or contain material that infringes on the intellectual property rights of others. Examples include:Items that bear the rights owner's trademark (such as a logo on a designer purse), but may not be authentic productsUnauthorised recordings or copies of audio, video, or other media Mvh Yvonne Endret 20. november 2012 av Yvonne 1
Cakoline Skrevet 20. november 2012 #4860 Skrevet 20. november 2012 tja si det... muligens pittelitt små i størrelsen. Her hjemme bruker jeg 35/36, men det gikk så utrolig akkuratt med størrelse 36 i disse! de er jo nokså høye, så det blir en veldig kinky vinkel i det man skal skvise foten ned i skoen. Det er faktisk en liten utfordring å få tærne langt nok frem for å få plass til helen 37 tror jeg hadde blitt for store for meg, så synd de ikke selges i halve størrelser. de skinnende prikkene under tærne og nedover hele helen er veldig fint-skinnende og ikke så "matte" eller hva jeg skal si, som det ser ut som på bilde! Takk da er et par på vei til meg også ( de havner nok under juletreet fra julenissen )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå