Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Dere har nesten like avatarer! :fnise:

Hun er sånn en hermekråke assa, jeg har jo monopol på alle stjerneavatarer :laugh:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når dere kjøper ting på ebay, gir dere penger til veldedighet? Det man får muligheten til på betalingssiden..

Nei. Gir heller til veldedige formål jeg kjenner bedre til.

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Når dere kjøper ting på ebay, gir dere penger til veldedighet? Det man får muligheten til på betalingssiden..

Nei. Gir bare til veldedighet som handler om dyr og det har jeg ikke sett enda.

• Liker 1
Skrevet

Noen som er glad i leopard:D Gi gjerne tilbakemelding på produktene når du får de:)

Uff ja, leopardmønster får meg til å gå berserk, også kombinert med denim da :wow: Skal gi tilbakemelding og bilder så snart de er mottatt :)

Skrevet

Nå forstår jeg ingenting her... Fikk disse skoene i dag, etter kort ventetid.

Men jeg tror det har skjedd en misforståelse, for det var ikke bare 1 par sko - det var 3 par, i hver sin skoeske!

Jeg har sjekket bestillingen, har bestilt og betalt for kun et par. Hva gjør jeg nå?

Hvordan var skoene da? Synes de var veldig fine jeg :) Var størrelsen grei og kvaliteten bra?

Skrevet

Tre neglelakker fra China Glaze. Oppdaget til min store forundring at disse faktisk blir billigere enn de elendige Depend-lakkene man kjøper på Vita, om man regner utfra kostnad per ml.

(Depend koster 5 kr/ml, China Glaze koster 3,1 kr/ml.)

Ruby Pumps - litt mørk rød med glitter

Silver Lining - glitrende sølv, kommer til å bruke den over andre lakker

Afterglow - tynn rosa lakk til hverdags

• Liker 3
Skrevet

Hvordan var skoene da? Synes de var veldig fine jeg :) Var størrelsen grei og kvaliteten bra?

Ja, absolutt - det ser ut som det er god kvalitet, og størrelsen stemmer bra.

Selgeren var bare opptatt av feedbacken jeg måtte gi han, han skrev ingenting om å returnere de. Så det blir ihvertfall èn glad venninne som får en tidlig jul i år :)

Skrevet

Tre neglelakker fra China Glaze. Oppdaget til min store forundring at disse faktisk blir billigere enn de elendige Depend-lakkene man kjøper på Vita, om man regner utfra kostnad per ml.

Ruby Pumps er den fineste julelakken i verden :)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er China Glaze ift Depend?

Skrevet

Fikk denne jumpsuiten i posten idag. Kunne fint vært en str mindre, men pyttpytt.

Tror den kan funke som pokker med tights under, får se når jeg reiser til varmere strøk om noen uker;)

Skrevet

Hvordan er China Glaze ift Depend?

Bedre i mine øyne.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da har jeg etterlyst tre pakker, derav en jeg kjøpte 21.september (sendt 4.oktober). Dette er for dårlig.

Ellers har jeg i dag fått fire varer :)

Leggings - stoffet på denne er så mykt og godt, men veldig tynt!

Veske i brun - tror denne blir veldig fin etter at den er blitt litt brukt. Nå står de frynsedetaljene i alle kanter. Ligner på håret til Medusa :fnise: Bare minus slangene!

Veske i grå - se ovenfor.

Kjole - denne virker som er lang nok, men litt blassere enn jeg skulle trodd. Nåvel, man kan vel ikke få i både pose og sekk :fnise: Blondedelen ser beige ut på bildet, men er i virkeligheten kremgul. Skal gi dere en head up når jeg har prøvd den, men er dessverre i litt dårlig form i dag. Så det blir ikke nå.

Edit: prøvd plaggene. Leggingsen er lik foran og bak, så passformen er litt dårlig. Men den er veldig fin altså!

Kjolen er lang nok for meg (jeg er 166 cm og 55 kg) våde i lengden og bredden. Den er fin på, faktisk! :) Usikker på om den kan klores (enten den røde delen, eller blondedelen), tror den hadde blitt litt finere da.

Endret av adele.bethune
Skrevet

Spør du om jeg er Badabing eller TS? :fnise:

Om du er ts...;)

Skrevet

Om du er ts... ;)

Hehe, nei.. :) Jeg har da ikke kjøpt så mye, har jeg? :sjokkert:

Skrevet

Fikk nettopp verdens søteste melding fra en selger da jeg etterlyste en pakke (et par øredobber til 0.99$):

Oh dear, I am really sorry!!!!

Generally it should have arrived by now, but you still haven't received it.

I guess that it got missing during shipping or arrive late.

However, no matter what kind of problem, I must take the responsibility, it is my duty to service you.

I am really sorry and face the situation - I am willing to refund or resend to you

Finally, I want to make a deep apologize to you. You are a great buyer!!!!!!

Of course I will listen to your advise, so looking forward your reply:)

Best regards

Haha, for en trivelig melding :D You are a great buyer!!!!!!!!!!

Anonym poster: eb967ae11723aa355e984ef5c393fdc2

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...