Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke hva jeg har linket her de siste dagene over hva jeg har fått, så beklager om jeg poster noe to ganger..

Kjole - denne har jeg ikke fått prøvd enda. Men det er den rosa. Fikk med brunt bånd. Vet ikke om det er feil, eller om det skal være sånn. Virker ok lengde, men tror nok jeg kommer til å bruke en tykk strømpebukse og underkjole under for å være på sikre siden.

Kjole - denne er så merkelig på fargene. Vet ikke helt om jeg kommer til å slenge den bakerst i klesskapet enda eller ikke.. Lengden er bra.

Ninja-organiserer - denne er så liten og nett! Har ikke fått prøvd den, da det er til julekalenderen til samboeren min.

Katt-organiserer - se over :)

Tights - denne nevnte jeg i noen innlegg over her ;)

Memo-post its - fikk takk og lov den som det står "You make me smile" på, siden den skulle være i samboers julekalender.

Kjole - denne er så merkelig i stoffet! Skikkelig jallagreier! Har ikke prøvd den enda.

Øredobber - fin farge på de turkise stenene! Litt mer grønnlig enn blå. Men ene var dessverre bøyd da den kom frem. Men virker som om de er veldig solide, så skal nok gå bra å prøve å bøye den tilbake uten at den brekker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare skryte litt ekstra av denne stipple-kosten som jeg fikk for en ukes tid siden. Jeg har brukt den til foundation et par dager nå, og den er amazing! Så myk, gir prefekt resultat (jeg har brukt den med Maybelline Fit Me) og er bare fantastisk!

Jeg sa jo det! :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Jeg må bare skryte litt ekstra av denne stipple-kosten som jeg fikk for en ukes tid siden. Jeg har brukt den til foundation et par dager nå, og den er amazing! Så myk, gir prefekt resultat (jeg har brukt den med Maybelline Fit Me) og er bare fantastisk!

---

Har fått Superman-bokser til kalenderen til samboeren. Den er fin i stoffet og alt, men ser litt liten ut? Samboeren mente cm-målene skal passe han (han visste jeg kjøpte bokser), men det ser egentlig ikke sånn ut. :ler:

Jeg kjøpte en slik bokser, bare med super mario motiv. Og de er kjeempe små. Samboeren min bruker M i bjørnborg, men kjøpte XL til han i supermario bokseren og den var for liten til han ;)

Anonym poster: 1e5d39c41c9aa8bf3cc65283c725bea3

Skrevet

Snakker vi påsminkede muskler, eller? :fnise:

m-supermanblue-1.jpg

Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9

• Liker 11
Skrevet

Er folk treig med betalinger på ebay eller er det bare en høflighetssak når man får ikke-automatisterte PMs der de takker for en rask betaling? :klo:

Skrevet

Det er nok bare en høflighetssak. Veldig vanlig å få slike e-poster uavhengig om du venter en eller fire dager på å betale.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Snakker vi påsminkede muskler, eller? :fnise:

*snipp*

Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9

Dette var jo heeeelt naturlig!! :fnise:

Skrevet

Det er nok bare en høflighetssak. Veldig vanlig å få slike e-poster uavhengig om du venter en eller fire dager på å betale.

Mvh Yvonne :heiajente:

Ok for jeg la merke til at "buy now" var separat fra betaling. Så ting ble liksom reservert eller noe til du kunne betale. Så tenkte kanskje folk var litt treig til tider med betalingen.

Skrevet

Jeg trenger hjelp av flinke ebay'ere:

Jeg kunne tenkt meg en løsning for å feste treningskortet på vannflasken når jeg er på treningssenteret. Jeg må ha med meg kortet inn på studioet, men jeg har ikke lomme i treningsklærne mine. Jeg tenkte litt på om jeg skulle kjøpe slik som man kan ha rundt armen til telefonen.. Men kanskje noen her har et bedre forslag?

Skrevet
Sko som jeg håper kommer fram til jula, en venninne av meg har nesten maken fra ebay og disse er veldig behagelige å ha på seg en kveld på byen
Skrevet

Jeg trenger hjelp av flinke ebay'ere:

Jeg kunne tenkt meg en løsning for å feste treningskortet på vannflasken når jeg er på treningssenteret. Jeg må ha med meg kortet inn på studioet, men jeg har ikke lomme i treningsklærne mine. Jeg tenkte litt på om jeg skulle kjøpe slik som man kan ha rundt armen til telefonen.. Men kanskje noen her har et bedre forslag?

Ikke akkurat det du spør om, men Contigo vannflaske har plass til kort og evt nøkkel til i flasken.

Denne:

WEB_Image%20Contigo%20sport%20gym%20drikkeflaske%20Lekker%20ik688193249.Jpeg

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

• Liker 3
Skrevet

Ikke akkurat det du spør om, men Contigo vannflaske har plass til kort og evt nøkkel til i flasken.

Denne: *snip*

Den tenkte jeg også på. Tror jeg har sett den på Clas Ohlson.

Anonym poster: eb967ae11723aa355e984ef5c393fdc2

Skrevet (endret)

Fikk denne i dag (sorry, får ikke til å linke ordentlig når jeg bruker tablet): http://cgi.ebay.co.u...em=251115532845

Den er kjempefin! Like stor som på bildet og jeg fikk den etter kun 10 dager!

Endret av Isis_
  • Liker 1
Skrevet

Denne:

WEB_Image%20Contigo%20sport%20gym%20drikkeflaske%20Lekker%20ik688193249.Jpeg

Hvor er det feste til kort, egentlig? :klo:

Anonym poster: fd51ec2e717fc92fe1fcc78b305218be

Skrevet

Hvor er det feste til kort, egentlig? :klo:

Anonym poster: fd51ec2e717fc92fe1fcc78b305218be

Du åpner den blå greia som ser ut som et lokk og så setter du kortet og evt nøkkel nedi og så lukker du den igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...