Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke akkurat det du spør om, men Contigo vannflaske har plass til kort og evt nøkkel til i flasken.

Denne:

WEB_Image%20Contigo%20sport%20gym%20drikkeflaske%20Lekker%20ik688193249.Jpeg

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Å, takk! En slik hadde jo vært optimal :)

Den tenkte jeg også på. Tror jeg har sett den på Clas Ohlson.

Anonym poster: eb967ae11723aa355e984ef5c393fdc2

Takker! Da skal jeg ta meg en tur innom der i morgen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør man når man har kjøpt en ting på eBay, og så sier selgeren at han ikke har igjen den fargen eller størrelsen man bestilte? H*n sa jeg kunne velge en annen farge eller få refund, og jeg valgte refund. Skriver jeg noen feedback da, og hva skriver jeg/hvor mange stjerner gir jeg?

Skrevet

Hva gjør man når man har kjøpt en ting på eBay, og så sier selgeren at han ikke har igjen den fargen eller størrelsen man bestilte? H*n sa jeg kunne velge en annen farge eller få refund, og jeg valgte refund. Skriver jeg noen feedback da, og hva skriver jeg/hvor mange stjerner gir jeg?

Jeg tenker jo som så at det skulle jo bare mangle at jeg får igjen pengene mine når selger ikke kan levere varen jeg bestilte. Skal h*n liksom få full positiv feedback for det? :/

Gjest Bartenina
Skrevet

Jeg ba om refund, og vips så var pengene tilbake der de hørte hjemme :)
Skrevet

Kan du gi meg en tilbakemelding på denne? Om det funker..

Hehe, jeg har egentlig prøvd det før. Husker ikke om det funker. Men tror det er litt forskjellig hvem det funker på, det funker bedre for noen. Men verdt et forsøk til 25 kr syns jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker jo som så at det skulle jo bare mangle at jeg får igjen pengene mine når selger ikke kan levere varen jeg bestilte. Skal h*n liksom få full positiv feedback for det? :/

Men se det på en annen måte da - det er jo positivt at selger velger å fortelle om dette, og at selger tilbyr refund.

Skrevet

Ja. Alle kan gjøre feil eller ha datatrøbbel osv.

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Skrevet

Inspirert av andre i tråden: Smykke , veldig glad jeg fikk det etter bare 1,5uke, skal være gave til ei som reiser til utlandet til helga. Venter ennå på et par øreringer til henne også..

• Liker 1
Skrevet

Fairy Lights (bestilt 16.11) - Helt vanlige som man kunne kjøpt på Europris, Nille, Clas Ohlson etc.

BB krem (bestlt 15.11) - i tillegg til å få med en liten gave, fikk jeg også med en liten prøvepakke på Super+ BB cream. Tenkte jeg skulle teste ut denne i dag.

Batman USB 32 GB (bestilt 24.10) - denne er 1 GB mindre enn de reklamerer for, da den er 31 GB. Kalendergave til samboer. Fulgte med anheng til å henge den opp med, men det er umulig å få den gjennom hullet på hodet til Batman..

Også har jeg prøvd de kjolene jeg fikk i sist uke

Kjole i svart og rosa - Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Den rosa delen er helt grusom. Den er så utrolig fluffy i forhold til overdelen. Vet ikke om det er mulig å få gjort noe med det, da det er en liten glidelås på baksiden av kjolen..

Hvit kjole med stener - Likte denne foran, men bak den ser ut som en pysjamaskjole (formløs og platt). Vet ikke om jeg skal beholde denne, eller gi den vekk til noen andre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble så fornøyd med disse firkantstuds-greiene i 8mm som kom i posten i går, så bestilte de samme i 12mm i dag. :)

Jeg også fikk de for noen dager siden :) Bestilte både stor og liten størrelse jeg da. Jeg må si de kom fort!

Har allerede dekorert en sort plain kjole som jeg ikke brukte, og nå ble den kjempefin! :) Enkelt å feste og de stikker ikke

Skrevet

Kjole i svart og rosa - Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Den rosa delen er helt grusom. Den er så utrolig fluffy i forhold til overdelen. Vet ikke om det er mulig å få gjort noe med det, da det er en liten glidelås på baksiden av kjolen..

Kjøpte meg også en meget fluffy kjole en gang. Det jeg gjorde var rett å slett å klippe vekk underkjolene. (det var flere lag med tyll). Etterpå ble den kjempefin. Kanskje det går an på denne?

Skrevet (endret)

Fairy Lights (bestilt 16.11) - Helt vanlige som man kunne kjøpt på Europris, Nille, Clas Ohlson etc.

BB krem (bestlt 15.11) - i tillegg til å få med en liten gave, fikk jeg også med en liten prøvepakke på Super+ BB cream. Tenkte jeg skulle teste ut denne i dag.

Batman USB 32 GB (bestilt 24.10) - denne er 1 GB mindre enn de reklamerer for, da den er 31 GB. Kalendergave til samboer. Fulgte med anheng til å henge den opp med, men det er umulig å få den gjennom hullet på hodet til Batman..

Hvit kjole med stener - Likte denne foran, men bak den ser ut som en pysjamaskjole (formløs og platt). Vet ikke om jeg skal beholde denne, eller gi den vekk til noen andre.

Kan du ta bilde av den rosa og sorte kjolen? Jeg liker fluffy... :sjenert:

Endret av Chloe-
Skrevet

Jeg har kjøpt mange slike Biore-strips fra ebay, de funker myyye bedre enn de knalldyre på vita!!

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte meg også en meget fluffy kjole en gang. Det jeg gjorde var rett å slett å klippe vekk underkjolene. (det var flere lag med tyll). Etterpå ble den kjempefin. Kanskje det går an på denne?

Hmm, det vet jeg dessverre ikke, da det er glidelås bak :(

Skrevet

Kan du ta bilde av den rosa og sorte kjolen? Jeg liker fluffy... :sjenert:

Det kan jeg så klart få gjort! :) Jeg vet bare ikke hvor kameraet mitt er nå :fnise:

Skrevet

Det er de jwg bruker, og de gjør jobben :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...