Anglofil Skrevet 30. november 2012 Forfatter #5141 Skrevet 30. november 2012 så bra Men er det OK for deg da, som er oppfinner`n av denne tråden? Selvsagt. Slik jeg ser det er det en naturlig konsekvens av å legge ut ebay-kjøp. Ser egentlig ingen motsetninger mellom de to. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 30. november 2012 Forfatter #5142 Skrevet 30. november 2012 Ærlig talt, den forekommer jo ikke som avbildet så da er det da en selvfølge at jeg skal ha tilbake penger! Herrefred :/ Men da blir saken også en helt annen. Jeg fikk ikke inntrykk, utifra det du skrev, at den var veldig annerledes enn på bildet, bare at du ikke likte en. Så ingen grunn til å skrive "ærlig talt", man kan jo ikke lukte hva du faktisk mente uten alle opplysninger. Mvh Yvonne 2
Wonders Skrevet 30. november 2012 #5143 Skrevet 30. november 2012 (endret) jeg sitter å titter på kjoler, jakker genserne dere har kjøpt. Det er asiatiske størelser, og de går bare til Large. En assiatisk large er ca en liten medium i skandinavisk standard på klær... Til meg som er norsk størelse med lange bein og lange armer, så nytter det ikke å handle slikt. Et vanlig liv blir empire-waist osv... haff. Noen som har handlet noe med normale størelser? Jeg har vært mye i asia og de er veldig små folk sammenlignet med skandinavere, og ler når jeg trenger str. 40 i sko lissom...Undertøyet er smått, ... Ingen her som handler fra ebays selgere som har større størelser enn medium? Endret 30. november 2012 av Wonders
Gjest Skrevet 30. november 2012 #5144 Skrevet 30. november 2012 (endret) Ærlig talt, den forekommer jo ikke som avbildet så da er det da en selvfølge at jeg skal ha tilbake penger! Herrefred :/ Da tror jeg du har linket feil? For bildet du la ut er jo lik som bildet på ebay? Forskjellen er at på ebay er den tilpasset små atiatiske damer på kanskje 140-150, mens du er jo høyere? Den er like flat og simpel som på ebay bildene, men modellene beveger seg så det virker som om det er mer liv i kjolen! Jeg hadde godtatt de 50% jeg altså! Endret 30. november 2012 av Gjest
Anglofil Skrevet 30. november 2012 Forfatter #5145 Skrevet 30. november 2012 Jeg har mange kjøp bak meg fra selgere som har større størrelser enn medium, men jeg synes det er enklere å inne tøy på ebay.co.uk enn ebay.com hvis jeg skal være helt ærlig. Mvh Yvonne 2
Anglofil Skrevet 30. november 2012 Forfatter #5146 Skrevet 30. november 2012 Da tror jeg du har linket feil? For bildet du la ut er jo lik som bildet på ebay? Forskjellen er at på ebay er den tilpasset små atiatiske damer på kanskje 140-150, mens du er jo høyere? Den er like flat og simpel som på ebay bildene, men modellene beveger seg så det virker som om det er mer liv i kjolen! Jeg hadde godtatt de 50% jeg altså! Enig, tar man utgangspunktet i bildene synes jeg ikke det var mer enn man kunne forvente egentlig.. Mvh Yvonne 2
plix Skrevet 30. november 2012 #5147 Skrevet 30. november 2012 (endret) Dere husker de sprøytepennene? Jeg kjøpte noen etter tips her, så vet vi er flere som kjøpte hos denne selgeren tror jeg? Jeg husker ihvertfall jeg kjøpte av den selgeren som ble linket til. Har dere også fått denne meldingen fra Ebay at de har fjernet den? "This listing was removed by eBay. If you already paid for the item, we recommend that you wait 10 days from the expected delivery date to see if the item arrives. If you did not pay,you are no longer obligated to pay for this item. If you have a problem with the purchase, you can resolve the problemby filing a claim through our resolution center." Jeg bare kom til å tenke på at jeg kjøpte og det ble merket som sendt 21/11, jeg har ikke vært på Ebay siden så vet ikke når de fjernet varene? Endret 30. november 2012 av minibelle
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #5148 Skrevet 30. november 2012 jeg kjøpte sprøytepennene fra den selgeren ja. fikk sprøytene forrige uke! etter bare 8-9 dager mener jeg. Anonym poster: af688e5eaa8f1035e710d139c3135482
Miah Skrevet 30. november 2012 #5149 Skrevet 30. november 2012 Da tror jeg du har linket feil? For bildet du la ut er jo lik som bildet på ebay? Forskjellen er at på ebay er den tilpasset små atiatiske damer på kanskje 140-150, mens du er jo høyere? Den er like flat og simpel som på ebay bildene, men modellene beveger seg så det virker som om det er mer liv i kjolen! Jeg hadde godtatt de 50% jeg altså! Er faktisk enig med deg, synes kjolen ser ganske lik ut som på bildene. Man kan ikke forvente så mye mer heller. Jeg hadde ikke blitt forbannet om jeg fikk den kjolen, fordi den er jo som på bildene. Er noe helt annet å få et plagg i posten som ikke er i nærheten av bildet, eller dersom kjolen er laget i et annet stoff enn oppgitt. 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #5150 Skrevet 30. november 2012 Her er to bilder av det vinrøde skjørtet. Det er stretchy så det draes på men sitter greit i midjen uansett og har god sømkvalitet, er noe man kunne kjøpt på typisk Lindex, Cubus osv. Jeg er 162 cm høy og per i dag 42 over rumpa. Stoffet blir ikke kortere på baksiden på grunn av rumpa heller. Veldig komfortabelt uten glidelåser som gnager og stoff som strammer. Den lilla varianten er like god. Anonym poster: 4f5a52befc93e0ef9b80ce2de3264778 1
Adele Skrevet 30. november 2012 #5151 Skrevet 30. november 2012 jeg sitter å titter på kjoler, jakker genserne dere har kjøpt. Det er asiatiske størelser, og de går bare til Large. En assiatisk large er ca en liten medium i skandinavisk standard på klær... Til meg som er norsk størelse med lange bein og lange armer, så nytter det ikke å handle slikt. Et vanlig liv blir empire-waist osv... haff. Noen som har handlet noe med normale størelser? Jeg har vært mye i asia og de er veldig små folk sammenlignet med skandinavere, og ler når jeg trenger str. 40 i sko lissom...Undertøyet er smått, ... Ingen her som handler fra ebays selgere som har større størelser enn medium? Jeg vet ikke om du husker den peplumtoppen jeg kjøpte? Den var jo i Asiastørrelse mener jeg, og den var ganske så normal.
Adele Skrevet 30. november 2012 #5152 Skrevet 30. november 2012 Ja sendte bilde i går og sa jeg ønsket meg riktig kjole så da får vi se. Jeg tror enkelt og greit de har sendt meg feil kjole for de har en slik kjole jeg fikk i butikken sin. Menneskelig å gjøre feil, men bra at du kontaktet selger med bilde! Masse bomkjøp om dagen gitt. Fikk dette stjerneskjerfet også i går: http://www.ebay.com/itm/New-fashion-women-girls-star-print-long-wool-scarf-wrap-super-shawl-scarves-/330837476027?pt=US_Scarves_Wraps&var=540114753288&hash=item4d077342bb Det står at det er 100% ull og så kommer skjerfet med lapp der det står 100% polyester. Nei, åh!! Venter jo dette skjerfet selv!
pinar Skrevet 30. november 2012 #5153 Skrevet 30. november 2012 Jeg har kjøpt noen klær fra ebay i normale str. Dette er da fra private selgere som selger ett og ett produkt. Da er også bildene mye mer likt virkeligheten. Bruk uk siden. 1
Tropic Skrevet 30. november 2012 #5154 Skrevet 30. november 2012 Nå er jeg for første gang skikkelig misfornøyd med et mobildeksel jeg har kjøpt. http://www.ebay.com/itm/330825401235?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Kjøpte dette, men det ligner ikke i det hele tatt.... MISFORNØYD!!! Eneste grunnen til at jeg ser at det skal være det samme er pga den jeg har fått også har en stor hodeskalle på seg, men der stopper også likheten... Huff... Har sendt klage, spennende å høre svaret.
Mynona Skrevet 30. november 2012 #5155 Skrevet 30. november 2012 Dere husker de sprøytepennene? Jeg kjøpte noen etter tips her, så vet vi er flere som kjøpte hos denne selgeren tror jeg? Jeg husker ihvertfall jeg kjøpte av den selgeren som ble linket til. Har dere også fått denne meldingen fra Ebay at de har fjernet den? "This listing was removed by eBay. If you already paid for the item, we recommend that you wait 10 days from the expected delivery date to see if the item arrives. If you did not pay,you are no longer obligated to pay for this item. If you have a problem with the purchase, you can resolve the problemby filing a claim through our resolution center." Jeg bare kom til å tenke på at jeg kjøpte og det ble merket som sendt 21/11, jeg har ikke vært på Ebay siden så vet ikke når de fjernet varene? Jeg fikk de på mandag. Da jeg skulle inn å gi karakter stod det det samme som hos deg. _________ Er det noen som har kjøpt dyre ting på ebay? Pga bomkjøp på klær er jeg litt skeptisk til å kjøpe dyre ting. Har sett på noen sko som koster rundt 1200kr, men så er jeg så usikker på om de er ekte eller ikke. Og om jeg plutselig får noe jalla...
plix Skrevet 30. november 2012 #5156 Skrevet 30. november 2012 Jeg fikk de på mandag. Da jeg skulle inn å gi karakter stod det det samme som hos deg. _________ Er det noen som har kjøpt dyre ting på ebay? Pga bomkjøp på klær er jeg litt skeptisk til å kjøpe dyre ting. Har sett på noen sko som koster rundt 1200kr, men så er jeg så usikker på om de er ekte eller ikke. Og om jeg plutselig får noe jalla... Det gir meg et lite håp om at de kommer frem til meg også, så lar den ligge litt Er ikke så lenge siden jeg betalte for de, så da kommer de kanskje til meg også Men jeg slo på stortrommen og kjøpte 60 stk (hehe) så kommer til å holde et lite øye med de pennene For å svare deg så har jeg ikke kjøpt dyre klær, har alltid kjøpt de billige og selv om et par plagg har vært bomkjøp så er jeg veldig fornøyd med resten. Er du veldig skeptisk så har du vel retten på siden din ift refund?
Gjest NozMonster Skrevet 30. november 2012 #5157 Skrevet 30. november 2012 Dere husker de sprøytepennene? Jeg kjøpte noen etter tips her, så vet vi er flere som kjøpte hos denne selgeren tror jeg? Jeg husker ihvertfall jeg kjøpte av den selgeren som ble linket til. Har dere også fått denne meldingen fra Ebay at de har fjernet den? "This listing was removed by eBay. If you already paid for the item, we recommend that you wait 10 days from the expected delivery date to see if the item arrives. If you did not pay,you are no longer obligated to pay for this item. If you have a problem with the purchase, you can resolve the problemby filing a claim through our resolution center." Jeg bare kom til å tenke på at jeg kjøpte og det ble merket som sendt 21/11, jeg har ikke vært på Ebay siden så vet ikke når de fjernet varene? ja! jeg har fått akkuratt den samme meldingen! hva betyr det egentlig? ...at ebay har ferska selgeren i å være en svindler og kastet h*n vekk derfra?
Adele Skrevet 30. november 2012 #5158 Skrevet 30. november 2012 ja! jeg har fått akkuratt den samme meldingen! hva betyr det egentlig? ...at ebay har ferska selgeren i å være en svindler og kastet h*n vekk derfra? Om jeg ikke tar helt feil, så er det vel kanskje at selgeren har slettet annonsen. Mulig at det er tomt for den type artikkel.
Gjest NozMonster Skrevet 30. november 2012 #5159 Skrevet 30. november 2012 (endret) idag fikk jeg denne paletten i posten --> http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 Jeg er storfornøyd! Selger hadde virkelig brukt mye tid på å bokstavligtalt polstre det og jeg ble faktisk overrasket over hvor stort det er! Disse strømpene fikk jeg i går --> http://www.ebay.com/...984.m1497.l2648 og er veldig fornøyd med dem også.. jeg fikk til og med en liten ekstragave Og sist men ikke minst- jeg fikk en hentelapp idag også og jeg mistenker at det er denne her som ligger på postkontoret å venter på meg til i morgen ---> http://www.ebay.com/...984.m1497.l2648 --- adele: ja, det er jo en god mulighet! smart tenkt! ...får bare vente noen dager til å se da.. Endret 30. november 2012 av NozMonster
Adele Skrevet 30. november 2012 #5160 Skrevet 30. november 2012 idag fikk jeg denne paletten i posten --> http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 Jeg er storfornøyd! Selger hadde virkelig brukt mye tid på å bokstavligtalt polstre det og jeg ble faktisk overrasket over hvor stort det er! Disse strømpene fikk jeg i går --> http://www.ebay.com/...984.m1497.l2648 og er veldig fornøyd med dem også.. jeg fikk til og med en liten ekstragave Og sist men ikke minst- jeg fikk en hentelapp idag også og jeg mistenker at det er denne her som ligger på postkontoret å venter på meg til i morgen ---> http://www.ebay.com/...984.m1497.l2648 --- adele: ja, det er jo en god mulighet! smart tenkt! ...får bare vente noen dager til å se da.. Hvordan er kvaliteten på skyggene? Drysser de lett? Creaser de? Vet på den peplumtoppen som jeg kjøpte, tok kontakt med selger. Var veldig skeptisk selv. Det selger skrev tilbake til meg iallefall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå