Adele Skrevet 2. desember 2012 #5221 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Da kan det være at du ikke får noe du har bestilt.. At de har pakket feil vare liksom. :/ Jeg veit. Prøvd å både søke på den, og se over hva selgere jeg venter fra selger. Men finner den ikke. Jeg ser jo at den er fake, når det står under "HEIENA RUBINS TEIN", så tror jeg ikke selgeren har gått så veldig i tap! Får bare vente å se litt til om hva jeg ikke mottar. Dessverre er det en del på listen der det å åpne sak går ut på tirsdag. Endret 2. desember 2012 av adele.bethune 1
Sunshine Skrevet 2. desember 2012 #5222 Skrevet 2. desember 2012 jøss... hvor mye betalte du for dem? og hvordan "vet" du at de er ekte? (tenker på at de knirker.... ) Jeg får ikke multisitat via mobil, men jeg aner ikke om de er ekte utover at de ser sånn ut. Jeg vurderer å ta de med til en forhandler neste gang jeg skal til utlandet for å høre hvis jeg husker på det. Tenkte maile de om tips ang knirkinga. Det høres ut som om det kommer fra sålen og ikke skinnet så jeg tror ikke skinnbehandling hjelper.
Gjest hulderjenta Skrevet 2. desember 2012 #5223 Skrevet 2. desember 2012 Men har ikke fått testem dem ennå. Så litt ut som plaster de jeg fikk, ikke sånn supertykke og effektive. Men de funker sikkert likevel. Kjøpte et par på butikk tidligere i høst. De kostet bare 29 faktisk på skobutikk (dna?). Har ikke fått testet de heller forøvrig ennå. Men snart kommer juleselskapene og har hørt at folk har anbefalt slike til sko som er bittelitt store eller glipper på helen:) Jaja, til den prisen svir det ikke så ille likevel om det skulle vise seg å være helt eller delvis bomkjøp. Jeg tror faktisk jeg betalte rundt 50 for de jeg kjøpte sist - men det var ikke i en kjedebutikk da, men skobutikken på hjemstedet mitt. Så det er helt sikkert ikke så dyrt likevel som jeg automatisk innbilte meg, når jeg tenker meg litt om. De har i alle fall funket bra. Jeg har en fot som er litt mindre enn den andre, så må ha noe å fylle ut skoene med, ellers glipper alltid den ene i hælen.
Adele Skrevet 3. desember 2012 #5224 Skrevet 3. desember 2012 Jaja, til den prisen svir det ikke så ille likevel om det skulle vise seg å være helt eller delvis bomkjøp. Jeg tror faktisk jeg betalte rundt 50 for de jeg kjøpte sist - men det var ikke i en kjedebutikk da, men skobutikken på hjemstedet mitt. Så det er helt sikkert ikke så dyrt likevel som jeg automatisk innbilte meg, når jeg tenker meg litt om. De har i alle fall funket bra. Jeg har en fot som er litt mindre enn den andre, så må ha noe å fylle ut skoene med, ellers glipper alltid den ene i hælen. Mener de koster 50-55 kr på Bianco.
j23 Skrevet 3. desember 2012 #5225 Skrevet 3. desember 2012 adele.bethune: Det er ikke akkurat den store likheten til apple-øretelefonene, men det trodde jeg heller ikke for 10-20kroner. Ville ha ett par med mikrofon på tråden og det har de og den funker veldig bra. Har ikke prøvd de så mye ennda, men funker da foreløpig! Eneste som mangler eller jeg skulle tenkt over før jeg bestilte er volumsjusteringsknapp på tråden også. Det er en knapp der for å stoppe sanger, men ikke for å justere lyden:b
Adele Skrevet 3. desember 2012 #5226 Skrevet 3. desember 2012 Jeg prøver å kontakte eBay pga denne kjolen som ikke kommer, og hvor selger ikke lenger svarer (svarer på feedback, så tydelig at meldingen er sett!). Ga selger frist til i går med å svare meg, men fremdeles ikke noe tegn til liv. Men går det ikke ann å kontakte eBay utenom noe du har kjøpt på "vanlig" vis? Selgeren her ga meg regning via PayPal, da det står at de "May not ship to Norway", og det ikke funket å bestille fra eBay. Please, hjelp meg noen?
Gjest Skrevet 3. desember 2012 #5227 Skrevet 3. desember 2012 Ville prøvd og tatt kontakt med paypal! Det er den enkleste måten å scamme folk på! Sier ting ikke shippes til norge (det er et tasteklikk for de å fikse) og ber deg ta det gjennom papyal direkte, for da er ebay ute av bildet!
Adele Skrevet 3. desember 2012 #5228 Skrevet 3. desember 2012 Ville prøvd og tatt kontakt med paypal! Det er den enkleste måten å scamme folk på! Sier ting ikke shippes til norge (det er et tasteklikk for de å fikse) og ber deg ta det gjennom papyal direkte, for da er ebay ute av bildet! Takk. Da har jeg sendt en email til PayPal. Håper jo på å få kontakt med eBay også, siden denne selgeren mest sannsynlig er en scam. Unner ingen dette!
Gjest Skrevet 3. desember 2012 #5229 Skrevet 3. desember 2012 Har selv nettopp fått 100% refund og beholdt produktet ettersom det var fake! Så ebay tar det seriøst, men er jo bare så sende de en mail på costumer support!
Adele Skrevet 3. desember 2012 #5230 Skrevet 3. desember 2012 Fant ut hvordan jeg kunne kontakte eBay utenom ting man har kjøpt på "vanlig" vis. Har derfor sendt en mail til både PayPal og eBay. Håper dette løser seg.
Adele Skrevet 3. desember 2012 #5231 Skrevet 3. desember 2012 Det er visst gått mer enn 45 dager, så PayPal svarer at de ikke kan ta en investigering i denne saken. Men de ga meg en oppskrift på hvordan jeg åpner en sak mot selger via PayPal.
Adele Skrevet 3. desember 2012 #5232 Skrevet 3. desember 2012 (endret) We Have Registered Your Dispute Thank you for registering your complaint about this transaction. Unfortunately, this type of transaction is not eligible for PayPal dispute resolution. We encourage you to continue to work directly with your seller, as we have found that many misunderstandings reach amicable solutions through communication. Betyr dette at de har eller ikke har latt meg få kontakte selger? Edit: den ser ut til å være registrert på "Open cases" iallefall. Så krysser fingrene for at det fungerte Endret 3. desember 2012 av adele.bethune
Adele Skrevet 3. desember 2012 #5233 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Tenkte å gi denne cat case coveret til samboeren i bursdagsgave (24.11), men den er fremdeles ikke mottatt enda. Hatt god kontakt i noen uker nå, og siden fristen for å lage sak går ut i morgen, har nå selger valgt å gi en full refund på den. Håper enda på at den skal dukke opp. Avtalt med selger at jeg skal tilbakebetale dersom pakken allikevel dukker opp. Grei deal for meg. Edit: Hadde bare alle selgere vært like gode på kommunikasjon som denne, hadde eBay vært et bedre sted! Endret 3. desember 2012 av adele.bethune
Gjest badeand1 Skrevet 3. desember 2012 #5234 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Noen som har kjøpt sånn rundskjerf? Eller hva det heter... Som er under 5 dollar, litt tykt men som ikke klør? Har sensitiv hud. Endret 3. desember 2012 av Mortem
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #5235 Skrevet 3. desember 2012 Noen som har lyst å legge ut ting fra ønskelisten sin på ebay? Trenger sårt litt inspirasjon Anonym poster: d8c8836b960c6070ae3582105c2f55f7
Adele Skrevet 3. desember 2012 #5236 Skrevet 3. desember 2012 Noen som har lyst å legge ut ting fra ønskelisten sin på ebay? Trenger sårt litt inspirasjon Anonym poster: d8c8836b960c6070ae3582105c2f55f7 Her har du et utdrag av mitt Fairy Lights Kristen Stewart-topp Ørepynt Genser (tenker å bruke denne til trening) Øredobber (noen av dere som har fått disse enda? Som kan gi meg en tilbakemelding?) Boho t-shirt XXL hair bun donut (er så usikker på denne. Ser for meg at den er veldig dyr?) Kjede 3D sommerfugler Har 41 ting på ønskelisten min, så orker ikke poste alt
Gjest Ambitions Skrevet 3. desember 2012 #5237 Skrevet 3. desember 2012 Ønskeliste: Genser Kjole Genser Smykke Kjole Piggesmykke Kjole jeg har siklet på i flere uker Strikkejakke Vårjakke Genser veske Genser Smykkesett (nr15) Jakke I ull And it goes on and on and on... 1
Gjest Ambitions Skrevet 3. desember 2012 #5238 Skrevet 3. desember 2012 Siden fargene forandrer seg etter hvilken pc man ser bildet på, så spør jeg dere, er denne jakken Lysegul, eller beige? Jeg vil kjøpe denne til våren, men vet ikke om jeg skal velge lyseblå eller denne..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå