sofie777 Skrevet 5. desember 2012 #5321 Skrevet 5. desember 2012 Husk at det skal være plass til den programvaren som gjør kortet brukelig også, så det er ingen kort eller andre lagringsmedium som har den plassen de reklamerer med. 1
Adele Skrevet 5. desember 2012 #5322 Skrevet 5. desember 2012 Fikk denne lua i dag - den er så søt! Har lyst på den selv!! Gave til min minste niese. Og så klart kom jo disse mansjettknappene i dag, når selger refunderte pengene for de i går.. Men refund hadde jeg krav på uansett, da det er gått over 31 dager før de ankom
Gjest badeand1 Skrevet 5. desember 2012 #5324 Skrevet 5. desember 2012 Mest sannsynlig er jeg svindlet av en selger. Betalte via PP i september, da det sto "May not ship to Norway" på kjolen jeg skulle bruke i et bryllup. Selger og jeg hadde en god kommunikasjon, helt til jeg betalte. Da ble det slutt. Etter det har de ikke svart på en eneste mail som jeg har sendt til de. Ebay kan ikke hjelpe meg, fordi jeg ikke har gjort handelen via de. Og Paypal kan ikke hjelpe meg fordi det er mer enn 45 dager siden kjøpet ble gjennomført. Og nå får jeg ikke åpnet ny sak mot selger på PP pga nettopp dette. Her ser du kjolen og selgeren. Ligg unna. Det er min beste anbefaling. Æsj, så kjipt! Faen ta folk som er sånn altså. Men finner ikke kjolen, jeg.. mye kosta den?
Adele Skrevet 5. desember 2012 #5325 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Æsj, så kjipt! Faen ta folk som er sånn altså. Men finner ikke kjolen, jeg.. mye kosta den? Sorry. Feil innlegg Her er korrekt. Med frakt til Norge, betalte jeg £31.50. Edit: Eller så kan jeg gjøre det mye enklere, ved å legge ved linken til kjolen. Den er så fin, sukk! Endret 5. desember 2012 av adele.bethune
Gjest badeand1 Skrevet 5. desember 2012 #5326 Skrevet 5. desember 2012 Sorry. Feil innlegg Her er korrekt. Med frakt til Norge, betalte jeg £31.50. Edit: Eller så kan jeg gjøre det mye enklere, ved å legge ved linken til kjolen. Den er så fin, sukk! Det er noen kroner det.. Aff, håper det ordner seg! 1
slask Skrevet 5. desember 2012 #5327 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Husk at det skal være plass til den programvaren som gjør kortet brukelig også, så det er ingen kort eller andre lagringsmedium som har den plassen de reklamerer med. Det som følger med er stort sett bare å slette. Det er bare reklame eller demosoftware som du ikke trenger. Et minnekort skal være som et hvilket som helst annet lagringsmedium (harddisk, flashminne, cf-kort, osv). Hvis du får tak i et kort som _krever_ egen software eller drivere så er det garantert noe skrot. Endret 5. desember 2012 av slask
Lyd Skrevet 5. desember 2012 #5328 Skrevet 5. desember 2012 Fikk denne lua i dag - den er så søt! Har lyst på den selv!! Gave til min minste niese. Den har jeg kjøpt til min niese og Supersøt! 1
Salamandria Skrevet 5. desember 2012 #5330 Skrevet 5. desember 2012 Hva syns dere om dette: Jeg bestilte en t-skjorte i september, etterlyste den etter en måneds tid, og jeg kunne velge om jeg ville ha pengene tilbake eller at de skulle sende på nytt. Nå har det godt nok en måned ++ og jeg har ennå ikke fått den. Sendte mail til selger i går, og fikk beskjed om at jeg kunne få halv pris tilbake, siden de også hadde lidd av dette og sendt 2 stk. Er det rimelig? Hva ville dere ha sagt?
Chloe- Skrevet 5. desember 2012 #5331 Skrevet 5. desember 2012 Hva syns dere om dette: Jeg bestilte en t-skjorte i september, etterlyste den etter en måneds tid, og jeg kunne velge om jeg ville ha pengene tilbake eller at de skulle sende på nytt. Nå har det godt nok en måned ++ og jeg har ennå ikke fått den. Sendte mail til selger i går, og fikk beskjed om at jeg kunne få halv pris tilbake, siden de også hadde lidd av dette og sendt 2 stk. Er det rimelig? Hva ville dere ha sagt? Hva forteller shippingkodene deg?
Salamandria Skrevet 5. desember 2012 #5332 Skrevet 5. desember 2012 Hva forteller shippingkodene deg? Shippingkode?
Chloe- Skrevet 5. desember 2012 #5333 Skrevet 5. desember 2012 Shippingkode? Ja. Når du går på purchase history og scroller ned til produktet det er snakk om, ser du en kode til høyre? Den koden kan fortelle deg hvor langt pakken er på vei. (Noen pakker blir sendt uten shipment tracking)
Salamandria Skrevet 5. desember 2012 #5334 Skrevet 5. desember 2012 Ja. Når du går på purchase history og scroller ned til produktet det er snakk om, ser du en kode til høyre? Den koden kan fortelle deg hvor langt pakken er på vei. (Noen pakker blir sendt uten shipment tracking) Hmm.. Nei, finner ingen kode :/
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #5335 Skrevet 5. desember 2012 Kan dere ikke også legge ut favorittselgere som dere har god erfaring med ? Hadde vært topp Anonym poster: 934f98c1155a1e0425deb471e410a5f1
Gjest NozMonster Skrevet 5. desember 2012 #5336 Skrevet 5. desember 2012 Pokker, nå er jeg stuck her. Leter etter hanskevotte-greier, votter hvor man kan løfte av ytterste delen, hvor den så er en torghanske under. Dvs votter og torghansker i ett, så man kan bruke hendene uten å ta av seg vottene. Noen som vet hva dette er på engelsk? Og for å gjøre det enda vanskeligere, jeg vil ha "avtagbar" tommel også, ikke bare muligheten til å ta av vottedelen på de fire andre fingrene, noen som har søkeord-tips!?! Taaaaaakk! Har lett og lett og funnet noen på fingerless gloves, men da ble det mye lettere ja uteligger-vanter heter det
Gjest NozMonster Skrevet 5. desember 2012 #5338 Skrevet 5. desember 2012 Kan dere ikke også legge ut favorittselgere som dere har god erfaring med ? Hadde vært topp Anonym poster: 934f98c1155a1e0425deb471e410a5f1 denne selgeren her liker jeg veldig godt! http://www.ebay.com/sch/itshotsale77/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=25&_trksid=p3984.m1497.l2654 ting fra denne selgeren har ligget i postkassa mi før jeg rekker å si pepperkakesmule! http://www.ebay.com/sch/tomtop_auction/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=25&_trksid=p3984.m1497.l2654 denne selgeren komuniserer utrolig bra! responderer bestandig innen få få få timer du sender en mail. Jeg bestilte en vare som jeg trodde ikke dukket opp siden det gikk så lang tid, men selger komuniserte hele veien med meg og da jeg mistet tolmodigheten å skrev en småkrass melding om at jeg krevde tilbake pengene, så var det ikke noe problem i det hele tatt. Da følte jeg meg rimlig kjip da pakken lå i postkassa mi dagen etter Men jeg takk heldigvis å si fra før selger satte over pengene tilbake igjen Anbefales (selvom det tar litt smålang tid før ting kan dukke opp!) 2
Gjest NozMonster Skrevet 5. desember 2012 #5339 Skrevet 5. desember 2012 uteliggervanter med lokk genial gave til dem som røyker.. bare sånn til julegaveidè
Chloe- Skrevet 5. desember 2012 #5340 Skrevet 5. desember 2012 Hmm.. Nei, finner ingen kode :/ Hmm. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det annerledes. (Alle produkter jeg har kjøpt har hatt en shippingkode. Noen er detaljerte, andre er ikke det.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå