Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå kommer jeg med en SKIKKELIG avsporing på tråden her.. Men vi som handler på ebay liker jo og handle billig.. :fnise:

Jeg har noen rabattkoder på blush.no hvis noen er intr...

bruker du koden allerblush2012 får du 200,- i rabatt

bruker du koden blushkk2012 får du 250,- i rabatt.

er du med i konkurransen på fremsiden får du en kode som gir deg 100,- rabatt.

det vil si.. du kan handle varer for 550,- gratis! du må betale porto på 39,- pr ordre/rabattkode.. (du må handle og betale 3 ganger hvis du bruker alle 3 kodene)

og registrerer du mannen din også, så har du plutselig 1100,- og handle gratis for på blush! :danse::bolledeig:

håper jeg er tilgitt for avsporingen :blomst:

Herlig!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pokker..... Kjøpte en mp3 spiller i julepresang. Reiser hjem til jul i dag og har ventet spent på den i posten nå.

Så ser jeg nå plutselig..

(251176516018)

Sale date: 11/03/12

Tracking number: --

This listing was removed by eBay. If you already paid for the item, we recommend that you wait 10 days from the expected delivery date to see if the item arrives. If you did not pay,you are no longer obligated to pay for this item. If you have a problem with the purchase, you can resolve the problem by filing a claim through our resolution center.

Hva bør jeg gjøre? :o

Kommer den ikke i morgen, reiser jeg uten den. Kommer ikke hjem før om 1.mnd tid. Da er det for seint å lage sak.. Ikke sant?

Men jeg vet jo ikke om jeg får varen eller ikke. Aner ikke når den ble fjernet fra ebay.

:-(

Hatt litt dårlige erfaringer nå i det siste..

Lest i denne tråden som har hatt samme opplevelse med dette tullet. Det er kjedelig!

Anonym poster: 268dd1d0aab7e7c3bb3691c4f3b18ad3

Skrevet

Noen som anbefaler porestrips? =)

Bioré :)

Gjest badeand1
Skrevet

Bioré :)

Fant det istad etter å ha bladd gjennom tråden. ^^

Gjest Misteltein
Skrevet

http://www.ebay.com/itm/121025644167?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Jeg fant ipoden min fra gamle dager (mange år gammel), men laderen var dessverre ikke i så god behold. Den hadde fått seg en skikkelig knekk, så nå er det ny på vei!

http://www.ebay.com/itm/170947353571?var=470220439759&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Vet ikke hva jeg skal kalle det på norsk, men elsker sånne!

http://www.ebay.com/itm/120996785612?var=420097248958&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Ja, også ble det veske!

• Liker 1
Skrevet

Fant det istad etter å ha bladd gjennom tråden. ^^

Aha! Tråden er litt lang da, så kan fort ende med å sjekke flere sider med resultater selv etter et lite søk :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Aha! Tråden er litt lang da, så kan fort ende med å sjekke flere sider med resultater selv etter et lite søk :fnise:

Yes, men visste sånn ca hvor lenge siden jeg hadde lest om det. Jeg prøvde det som er lettest - spørre -men var ingen som gadd å svare gitt. :fnise:

Skrevet

Yes, men visste sånn ca hvor lenge siden jeg hadde lest om det. Jeg prøvde det som er lettest - spørre -men var ingen som gadd å svare gitt. :fnise:

Sånn kan det gå i en aktiv tråd :-P

Håper du blir fornøyd, forresten ;)

Gjest badeand1
Skrevet

Sånn kan det gå i en aktiv tråd :-P

Håper du blir fornøyd, forresten ;)

Håper jeg også. ^^

Skrevet

Nå kommer jeg med en SKIKKELIG avsporing på tråden her.. Men vi som handler på ebay liker jo og handle billig.. :fnise:

det vil si.. du kan handle varer for 550,- gratis! du må betale porto på 39,- pr ordre/rabattkode.. (du må handle og betale 3 ganger hvis du bruker alle 3 kodene)

og registrerer du mannen din også, så har du plutselig 1100,- og handle gratis for på blush! :danse::bolledeig:

Tuuuuuuusen takk for tips!! :blomst:

Skrevet

hjeeeeelp

oppdaget nettopp at pluggene jeg har bestilt den 28/11 ikke sendes til norge, men har blitt markert med shipping samme dagen. kommer de eller bør jeg få tilbake pengene?

Skrevet

Jeg har gitt litt opp å handle på ebay i det siste.. Venter stadig vekk på 3 forskjellige pakker som skulle vært sendt fra selger i august. Har kontaktet de forskjellige selgerne, og de insisterer på at de har sendt pakkene både 1 og 2 ganger! :/

Skrevet

Pokker..... Kjøpte en mp3 spiller i julepresang. Reiser hjem til jul i dag og har ventet spent på den i posten nå.

Så ser jeg nå plutselig..

(251176516018)

Sale date: 11/03/12

Tracking number: --

This listing was removed by eBay. If you already paid for the item, we recommend that you wait 10 days from the expected delivery date to see if the item arrives. If you did not pay,you are no longer obligated to pay for this item. If you have a problem with the purchase, you can resolve the problem by filing a claim through our resolution center.

Hva bør jeg gjøre? :o

Kommer den ikke i morgen, reiser jeg uten den. Kommer ikke hjem før om 1.mnd tid. Da er det for seint å lage sak.. Ikke sant?

Men jeg vet jo ikke om jeg får varen eller ikke. Aner ikke når den ble fjernet fra ebay.

:-(

Hatt litt dårlige erfaringer nå i det siste..

Lest i denne tråden som har hatt samme opplevelse med dette tullet. Det er kjedelig!

Anonym poster: 268dd1d0aab7e7c3bb3691c4f3b18ad3

hjeeeeelp

oppdaget nettopp at pluggene jeg har bestilt den 28/11 ikke sendes til norge, men har blitt markert med shipping samme dagen. kommer de eller bør jeg få tilbake pengene?

De kommer når de kommer. Kontakt selger evt.

Skrevet

kjøpte denne den 12 september og trur du ikke at den kom i går. det tok sin tid med posten det

• Liker 2
Skrevet

Jeg har gitt litt opp å handle på ebay i det siste.. Venter stadig vekk på 3 forskjellige pakker som skulle vært sendt fra selger i august. Har kontaktet de forskjellige selgerne, og de insisterer på at de har sendt pakkene både 1 og 2 ganger! :/

Er alle disse tre selgerne fra Kina? Pakker fra Kina tar hundre år å motta om dagen. Jeg har derfor begynt å handle mer fra www.ebay.co.uk (pass på å hake av for at du kun vil se ting til salgs fra selgere innenfor Europa). Alle pakkene jeg har bestilt derfra har kommet fram til normal eBay-tid (rundt 2 uker).

Skrevet

Takk for at du delte, det ble masse ny MAC-sminke :danse:

Skrevet

Du er SÅ tilgitt! :)

Men jeg er litt sur på deg, for jeg ble sittende oppe lenge i går kveld for å bestille, så jeg er så trøtt i dag - drittkjerring :fnise: Klarte å bruke 1100 blanke kroner, ja, mot et portogebyr på kr 234 :) Nå får jeg endelig prøvd ut noen av de ansiktskremene jeg har hatt lyst til å prøve fra Vichy! :hoppe::danse:

Tusen takk for avsporingen! :nigo:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du er SÅ tilgitt! :)

Men jeg er litt sur på deg, for jeg ble sittende oppe lenge i går kveld for å bestille, så jeg er så trøtt i dag - drittkjerring :fnise: Klarte å bruke 1100 blanke kroner, ja, mot et portogebyr på kr 234 :) Nå får jeg endelig prøvd ut noen av de ansiktskremene jeg har hatt lyst til å prøve fra Vichy! :hoppe::danse:

Tusen takk for avsporingen! :nigo:

Drittkerring? :O

Jeg har bestilt for nesten 300,- jeg nå ;-)

:-D

Edit: 3000,- i allefall :P

Endret av *jenny*
Skrevet

Er alle disse tre selgerne fra Kina? Pakker fra Kina tar hundre år å motta om dagen. Jeg har derfor begynt å handle mer fra www.ebay.co.uk (pass på å hake av for at du kun vil se ting til salgs fra selgere innenfor Europa). Alle pakkene jeg har bestilt derfra har kommet fram til normal eBay-tid (rundt 2 uker).

Ja, Kina har vel litt motvilje til Norge i utgnagspunktet, så jeg hadde ikke blitt overrasket hvis nordmenn blir bakerst i køen.

Takk for at du delte, det ble masse ny MAC-sminke :danse:

Er de autoriserte MAC forhandlere?

Jeg lurer fortsatt på hvor det har blitt av Top-Rated Seller knappen. Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...