Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, gjør det. Jeg hadde nok brukt det som øyenskygge hvertfall. Si hva selger sier da, er nysgjerrig. :fnise:

Hehe, skal så klart gi beskjed om hva selger svarer :)

Videoannonse
Annonse
Gjest LadyAntebellum
Skrevet

Fikk denne i dag. Men bak på den står det "Not intended for eye area". Hvor kan jeg bruke den da? :klo:

Jeg fikk også denne idag, det er da en øyeskygge? Jeg har flere av denne typen og har brukt dem som øyeskygge ihvertfall..iiik.. :P har aldri fallt meg inn å lese bakpå den.. Bjrde jeg kanskje jort:p

Skrevet

Jeg fikk også denne idag, det er da en øyeskygge? Jeg har flere av denne typen og har brukt dem som øyeskygge ihvertfall..iiik.. :P har aldri fallt meg inn å lese bakpå den.. Bjrde jeg kanskje jort:p

Jeg har kontaktet selger. Kan gi deg beskjed om hva h*n sier når svar kommer :)

Skrevet

Fikk en pakke fra ukjent selger i dag, med bartekjede, øredobber og ringer. Har aldri sett det på ebay engang, hadde ihvertfall ikke kjøpt det. Skjønner ingenting jeg.

Skrevet

Ja, gjør det. Jeg hadde nok brukt det som øyenskygge hvertfall. Si hva selger sier da, er nysgjerrig. :fnise:

Sjekket ebay nå. Svar er kommet :)

Dear anettebraaten,

hi,

it is glitter powder for eye, face and body etc

description from ULTA and NYX

Description

NYX Glitter Powder:

Loose shimmer powder that adds a vibrant sheen as it highlights

Gentle, non-irritating formula can be used on both the body and face

Convenient bullet-sized packaging is great for use at home or on-the-go

Perfect way to add sparkle to any look

Directions

Use fingers or makeup brush to apply glitter powder directly to the eyes, face, lips or body to finish any look.

-----

people use it for glitter eye makeup, you can find tons of tutorial on Youtube

and most of amazon and ebay sellers advertise as eye shadow pigments

i didnt know about the message on the tag, you may directly contact NYX to ask about the message

Thank you and let me know anytime if you have other question. Thanks

- lolli734

Skrevet

Jepp :)

Tok kontakt med Nyx, for å være på sikre siden. Så kan gi dere en ny update når de svarer :)

Skrevet

Fikk en pakke fra ukjent selger i dag, med bartekjede, øredobber og ringer. Har aldri sett det på ebay engang, hadde ihvertfall ikke kjøpt det. Skjønner ingenting jeg.

Jeg har også fått en pakke i dag med noe jeg ikke har bestilt!! :P

Fått to iPhone deksler man kan ha visa kortet i på innsiden. Flaks jeg har iPhone da ;-)

Skrevet (endret)

Jeg har også fått en pakke i dag med noe jeg ikke har bestilt!! :P

Fått to iPhone deksler man kan ha visa kortet i på innsiden. Flaks jeg har iPhone da ;-)

Huh? Skjer a? Jeg fikk jo en fake HR leppestift her om dagen - den er ikke inne på Ebay..!

Og jeg hadde heller ikke bestilt den!

Endret av adele.bethune
Skrevet

Huh? Skjer a? Jeg fikk jo en fake HR leppestift her om dagen - den er ikke inne på Ebay..!

Og jeg hadde heller ikke bestilt den!

Men i all verden ;P

Så når vi klager over pakker vi ikke har fått, så kanskje noen helt andre har mottatt det?! :P

• Liker 2
Skrevet

Men i all verden ;P

Så når vi klager over pakker vi ikke har fått, så kanskje noen helt andre har mottatt det?! :P

Hehe, også klager de på at de ikke har fått sine pakker - som vi har fått :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg fått pakke!!!

Plantain Chips. De var mindre poser enn jeg hadde forestilt meg, men jeg så nok strengt talt ikke på grammene.

Og hvis noen ikke skjønner hva det er, så er det "potetgull" laget at plantain som er en type matbanan. Jeg spiste masse av det i Karibien, og har lett på alle innvandrerbutikker i Oslo sentrum uten å finne det.

• Liker 1
Skrevet

Bestilte for noen uker siden dr.dre earbuds fra en selger i Kina. Prisen jeg betalte var 161 NOK.

I ettertid så jeg at disse blir solgt i Norge for over 700 kr, f.eks på komplett.

Ca en uke etter kjøpet fikk jeg mail fra ebay om at varen var slettet fra ebay og om jeg ikke hadde betalt for varen så skulle jeg heller ikke gjøre det. Om jeg hadde betalt skulle jeg avente og åpne sak om varen ikke dukket opp.

Men for noen dager siden så dukket varen opp i postkassen min, rekomandert. I mine øyne ser den 100% ekte ut, kom med orginal innpakning der plasten rundt var hel. Kjæresten til en venninne av meg har lik og hun kunne ikke se noen tegn til at dette kunne være fake.

Men kan det være tyvegods jeg har fått da? Tenker at dette kan være en grunn til at ebay valgte å gripe inn å fjerne varen..

Anonym poster: 317ea3a3515192f8b581f8f234ff04ad

Gjest NozMonster
Skrevet

Nå har jeg fått pakke!!!

Plantain Chips. De var mindre poser enn jeg hadde forestilt meg, men jeg så nok strengt talt ikke på grammene.

Og hvis noen ikke skjønner hva det er, så er det "potetgull" laget at plantain som er en type matbanan. Jeg spiste masse av det i Karibien, og har lett på alle innvandrerbutikker i Oslo sentrum uten å finne det.

takk for at du kurerte nyskjerrigheten min :laugh:

du fikk mer enn 1 pose håper jeg? heheee

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Bestilte for noen uker siden dr.dre earbuds fra en selger i Kina. Prisen jeg betalte var 161 NOK.

I ettertid så jeg at disse blir solgt i Norge for over 700 kr, f.eks på komplett.

Ca en uke etter kjøpet fikk jeg mail fra ebay om at varen var slettet fra ebay og om jeg ikke hadde betalt for varen så skulle jeg heller ikke gjøre det. Om jeg hadde betalt skulle jeg avente og åpne sak om varen ikke dukket opp.

Men for noen dager siden så dukket varen opp i postkassen min, rekomandert. I mine øyne ser den 100% ekte ut, kom med orginal innpakning der plasten rundt var hel. Kjæresten til en venninne av meg har lik og hun kunne ikke se noen tegn til at dette kunne være fake.

Men kan det være tyvegods jeg har fått da? Tenker at dette kan være en grunn til at ebay valgte å gripe inn å fjerne varen..

vet ikke... men det er jo nifst hvor flinke enkelte er til å lage kopier..

og jeg kan liksom ikke tro at det er tyvgods siden du kjøpte det fra kina.

(men det finnes vel tyver der også, selvom de nesten blir drept for å bli tatt for å stjele?)

Endret av NozMonster
Skrevet

Er det noe de kan i Kina så er det å kopiere! Originalene blir sikkert laget i Kina, så kopiene blir sikkert laget på samme fabrikk. De kalkulerer sikkert inn ett ekstra parti i prisen de gir til kunden, så selger de dette ekstra partiet selv. Jeg kjøpte fake sko i Kina som til og med hadde eske og garantibevis på at de var ekte.

Men så kunne jeg kjøpt en iPhone 5 der også hvis jeg ville. For 3 år siden :ler:

takk for at du kurerte nyskjerrigheten min :laugh:

du fikk mer enn 1 pose håper jeg? heheee

Ja, 2 :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært Ebay-hekta siden tidenes morgen. Får vel bli mer aktiv i denne tråden :)

Her er mine siste kjøp som jeg har fått i postkassa nylig:

OPI mini's: http://www.ebay.com/itm/170900345527

Decleor Hydra Floral Flower Cream 100 ml http://www.ebay.com/itm/120996758990

TGI shampo+balsam http://www.ebay.com/itm/350596111740

Hunter-støvler: http://www.ebay.co.u...=item8713bc0f49

Iphone 4s-deksel: http://www.ebay.co.uk/itm/Compatible-Silicone-Case-Cover-fits-iPhone-4-4s-Owl-/290772960671?pt=UK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches&var=590082038843&hash=item43b36b459f (fysj, var så stort og klumpete at det DOBLET str på tlf :(...)

• Liker 1
Skrevet

Jeg bestilte også de julecharms, og mine kom heller aldri fram, måtte få sendt to ganger før de endelig kom fra. Merkelig!!

Tok det lang tid fra du bestilte til du mottok parfymeflaskene forresten?

Jeg husker ikke akkurat hvor lang tid det tok, men relativt fort - to uker? Fort nok til at da jeg først bestillte to og de kom fort nok, bestillte jeg fem til til julegaver :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...