Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Siden fargene forandrer seg etter hvilken pc man ser bildet på, så spør jeg dere, er denne jakken Lysegul, eller beige? Jeg vil kjøpe denne til våren, men vet ikke om jeg skal velge lyseblå eller denne..9119_K-G-S0BZ.jpg

Veldig veldig lysegul. på grensa til beige. Mer beige en lysegul.. Eller kremhvit! Kremgul.. Klarer ikke bestemme meg. xD

Endret av Mortem
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden fargene forandrer seg etter hvilken pc man ser bildet på, så spør jeg dere, er denne jakken Lysegul, eller beige? Jeg vil kjøpe denne til våren, men vet ikke om jeg skal velge lyseblå eller denne..

*snipp*

Slenger meg på, og stemmer for lysegul!

• Liker 1
Gjest Ambitions
Skrevet

Da blir spørsmålet, Synes dere den var fin i lysegul? eller ser den litt for dollete ut?

Gjest Ambitions
Skrevet (endret)
aniston.jpg Sånn (sorry avsporing:P) Endret av Ambitions
Skrevet

Da kan det jo fungere.. :) I verste fall er den jo ikke så veldig dyr.

Gjest Ambitions
Skrevet

Da kan det jo fungere.. :) I verste fall er den jo ikke så veldig dyr.

Helt sant :) Jeg får vurdere litt til frem til lønning :P

Takk for meningene deres, alle sammen :hallo:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet
Skrevet (endret)

Nå er det lenge siden jeg har lagt ut handlelisten min. Det betyr ikke at det er lenge siden jeg har handlet :nigo:

Her er noen av mine siste (kan hende man må rulle litt nedover for å komme til produktet):

Navnesmykke kjøpt tre stykk til tre mellomstore nieser. Kjempefint OG jeg fikk med smykkepose.

Hello Kitty-smykke til småjentene mine og noen fler :) Fint, men ved nærmere ettersyn er jeg ikke heeelt sikker på at det er ekte. Det står heller ikke noe navn eller logo på pakken...

Reise-mini-parfymeflaske kjøpt fem stykk i forskjellige farger i ekstragaver til jul. Knallfine, men har ikke prøvd dem, så vet ikke hvor godt de funker. Gaveesken de kommer i er alene verdt prisen :)

Julecharms til scrapping Veldig fine! Selger måtte sende to ganger fordi de aldri kom første gangen, så jeg endte opp med å vente i to måneder. Verdt å vente på, gleder meg til å bruke dem! :)

Sølvbjelle med kjede Bjellen er nydelig! og kjedene som forventet. Til meg selv! :nigo:

Badeskumflak i rør Tok "hundre år" (seks, syv uker?), ser ut som forventet. Gaver, så jeg har ikke prøvd dem

Øreklemmedobbting... Altså, når gamle kjerringer ser noe kult, kjøper på impuls og tror de skal bli SÅÅÅ kule så er det vel nærmest dømt til å mislykkes... :sprettoy::fnise: Kul var den, og lett å klemme på, men jeg lurer på om jeg har litt...tynne? ører, for den datt av flere ganger, så jeg måtte bare legge den bort før minstejenta fant den og puttet den i munnen. Nest minstejenta lurte forøvrig veldig på hva i all verden som hadde skjedd med øret mitt... Jeg ER veldig kul, altså! :dry:

Håndleddsvarmere? (husker ikke hva det heter...) Helt greie.

Ugleøredobber Helt greie.

Bjeller og flere bjeller til scrapping og julegavepakking. De siste var kulest! :)

Klokke egentlig til meg selv, men fargen var mye grellere og mer neon enn den så ut på skjermen, så det blir nok en gave til en eller annen.

Tall som egentlig er kjøleskapsmagneter, men de kom uten magneter... :klo: De var billige, så jeg orker ikke klage, bare bruker dem til scrapping.

Trebokstaver til scrapping, kjempefine! Jeg kjøpte dem selv om jeg egentlig trodde de var litt vel store, og så var de mindre enn forventet :danse:

Snøkrystaller til scrapping. Skikkelig fine!

Noe har jeg lett fram selv (mest scrappetingene), men det meste har jeg funnet fordi jeg abonnerer på denne tråden :fnise::popcorn:

Edit: leif

Endret av Apple-
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har pakke som venter på meg på posten :hoppe: Skal hente i morgen!

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg har pakke som venter på meg på posten :hoppe: Skal hente i morgen!

du må jo poste linken mynona!

Skrevet

Kan gjøre det i morgen når jeg får pakka :nigo: For da vet jeg jo om jeg er fornøyd eller ikke :ler: Selv om jeg tviler på at det er noen andre som vil ha det samme da :ler:

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har lagt ut handlelisten min. Det betyr ikke at det er lenge siden jeg har handlet :nigo:

Her er noen av mine siste (kan hende man må rulle litt nedover for å komme til produktet):

Navnesmykke kjøpt tre stykk til tre mellomstore nieser. Kjempefint OG jeg fikk med smykkepose.

Hello Kitty-smykke til småjentene mine og noen fler :) Fint, men ved nærmere ettersyn er jeg ikke heeelt sikker på at det er ekte. Det står heller ikke noe navn eller logo på pakken...

Reise-mini-parfymeflaske kjøpt fem stykk i forskjellige farger i ekstragaver til jul. Knallfine, men har ikke prøvd dem, så vet ikke hvor godt de funker. Gaveesken de kommer i er alene verdt prisen :)

Julecharms til scrapping Veldig fine! Selger måtte sende to ganger fordi de aldri kom første gangen, så jeg endte opp med å vente i to måneder. Verdt å vente på, gleder meg til å bruke dem! :)

...

Edit: leif

Jeg bestilte også de julecharms, og mine kom heller aldri fram, måtte få sendt to ganger før de endelig kom fra. Merkelig!!

Tok det lang tid fra du bestilte til du mottok parfymeflaskene forresten?

Skrevet

Fikk denne i dag. Men bak på den står det "Not intended for eye area". Hvor kan jeg bruke den da? :klo:

Skrevet

Hud og negler.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Gjest badeand1
Skrevet

Fikk denne i dag. Men bak på den står det "Not intended for eye area". Hvor kan jeg bruke den da? :klo:

På hjemesiden til Nyx står det at man kan bruke den som øyenskygge. Rart.. Kanskje det er en falsk vare?

Skrevet

Hud og negler.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

På hjemesiden til Nyx står det at man kan bruke den som øyenskygge. Rart.. Kanskje det er en falsk vare?

Aner ikke, for å være ærlig. Det står jo i annonsen at det er "eye shadow". Kommer til å kontakte selger her :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Aner ikke, for å være ærlig. Det står jo i annonsen at det er "eye shadow". Kommer til å kontakte selger her :fnise:

Ja, gjør det. Jeg hadde nok brukt det som øyenskygge hvertfall. Si hva selger sier da, er nysgjerrig. :fnise:

Endret av Mortem
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...