Gjest Blur Skrevet 4. desember 2012 #5301 Skrevet 4. desember 2012 Jeg mottok idag to zippoer. Den andre ligger ikke ute, siden det var one of a kind. Men den andre var bare listet engang. Den var ihvertfall dødskul! Anbefales for de som elsker kule lightere. Vil også anbefale dere en selger som selger zippoer!! Jeg bestilte min zippo den 29!! Og mottok den idag. Fra USA! http://myworld.ebay.com/smartgiftidea Anbefales............... Jeg er så fornøyd, fordi jeg trodde jeg ikke fikk den før jul. Men jeg tok visst feil.
Adele Skrevet 4. desember 2012 #5302 Skrevet 4. desember 2012 Sniker inn et spørsmål til jeg..så lenge varen koster 199,- eksl frakt, så er jeg garantert å slippe å betale toll? Til nå har jeg vært obs på å ikke betale mer enn 200,- inkl frakt..men det er vel kanskje ikke nødvendig? Anonym poster: 1145276c767a570e08f8bb077610e312 Mange selgere setter også verdien på pakken til mindre enn den egentlig er. Kontakt selger dersom varen koster over 200 NOK.
Gjest Blur Skrevet 4. desember 2012 #5303 Skrevet 4. desember 2012 Jeg mottok zippoene idag og varen ble skrevet som om den var 9.50 på den ene og 12.50 på den andre. Så veldig mange setter ned prisen ja. Helt uten at du spørr også. Det er deilig! 1
Corpse Skrevet 5. desember 2012 #5304 Skrevet 5. desember 2012 Sniker inn et spørsmål til jeg..så lenge varen koster 199,- eksl frakt, så er jeg garantert å slippe å betale toll? Til nå har jeg vært obs på å ikke betale mer enn 200,- inkl frakt..men det er vel kanskje ikke nødvendig? Anonym poster: 1145276c767a570e08f8bb077610e312 Ja, men du må huske på at om du bestiller akkurat under 200 kr så kan det godt hende du må betale toll likevel pga. at tollvesenet går ut i fra dagens valuta/ukens valuta. Så når varen kommer til tollvesenet kan det hende at verdien ligger på 201 kr plutselig, det er litt kjipt.
Adele Skrevet 5. desember 2012 #5305 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Advarer dere igjen. Ligg unna denne selgeren. Det er en scam! Svarer ikke på meldinger, sender ikke varen, og tar pengene dine. Ligg unna! Blokker selgeren om mulig. Endret 5. desember 2012 av adele.bethune 1
Adele Skrevet 5. desember 2012 #5306 Skrevet 5. desember 2012 Du vet du har lite å gjøre en tirsdagsnatt når du sitter å chatter live med ebay... I saken på kjolen, så er dette siste update "Andrew Johnston In order to further assist you with this issue, I am sending your case details to our UK Resolutions Team, experts on this type of issues. They will get back to you, with an update on your case, within 24 hours from now, via phone or email depending upon the severity of the case." 1
kaprifolen Skrevet 5. desember 2012 #5307 Skrevet 5. desember 2012 Pokker, nå er jeg stuck her. Leter etter hanskevotte-greier, votter hvor man kan løfte av ytterste delen, hvor den så er en torghanske under. Dvs votter og torghansker i ett, så man kan bruke hendene uten å ta av seg vottene. Noen som vet hva dette er på engelsk? Og for å gjøre det enda vanskeligere, jeg vil ha "avtagbar" tommel også, ikke bare muligheten til å ta av vottedelen på de fire andre fingrene, noen som har søkeord-tips!?! Det heter "capped glove" når vi får de fra uk på jobben..
Lykkelitenen Skrevet 5. desember 2012 #5308 Skrevet 5. desember 2012 Taaaaaakk! Har lett og lett og funnet noen på fingerless gloves, men da ble det mye lettere ja
missdior Skrevet 5. desember 2012 #5309 Skrevet 5. desember 2012 hei mine e-bay frender! jeg har bestilt en kjole til katten (hahahaha, jada...), men fikk melding fra selger i dag der det stod at kjolen var kommet bort i posten. under så stod det noe jeg ikke klarer å tolke! kan dere hjelpe meg? "we do not have the replacement to send out. but would you remind refund in the frist? waiting for your early reply". for det første... englishhjj! noen som forstår ?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #5310 Skrevet 5. desember 2012 hei mine e-bay frender! jeg har bestilt en kjole til katten (hahahaha, jada...), men fikk melding fra selger i dag der det stod at kjolen var kommet bort i posten. under så stod det noe jeg ikke klarer å tolke! kan dere hjelpe meg? "we do not have the replacement to send out. but would you remind refund in the frist? waiting for your early reply". for det første... englishhjj! noen som forstår ? Kan hende det skulle være "first", og om du ville ha tilbake pengene inntil videre Anonym poster: 8bfc345f7f231159960a3a0b1cc4b675 1
missdior Skrevet 5. desember 2012 #5311 Skrevet 5. desember 2012 Kan hende det skulle være "first", og om du ville ha tilbake pengene inntil videre Anonym poster: 8bfc345f7f231159960a3a0b1cc4b675 tenkte det kunne være noe sånt, men ville ikke sende melding til selgeren uten å være helt sikker først. herlighet, engelsk er ikke like verdsatt overalt
Gjest Misteltein Skrevet 5. desember 2012 #5312 Skrevet 5. desember 2012 hei mine e-bay frender! jeg har bestilt en kjole til katten (hahahaha, jada...), men fikk melding fra selger i dag der det stod at kjolen var kommet bort i posten. under så stod det noe jeg ikke klarer å tolke! kan dere hjelpe meg? "we do not have the replacement to send out. but would you remind refund in the frist? waiting for your early reply". for det første... englishhjj! noen som forstår ? De har ingen ekstra å sende ut nå, og lurer på om du vil ha pengene refundert? 2
Melise Skrevet 5. desember 2012 #5313 Skrevet 5. desember 2012 (endret) EY Hvordan endrer jeg mitt brukernavn på Ebay ? Var dum og registrerte meg med mitt navn, og vil ha ett nick Edit: Fant det ut Endret 5. desember 2012 av Melise
Gjest badeand1 Skrevet 5. desember 2012 #5314 Skrevet 5. desember 2012 EY Hvordan endrer jeg mitt brukernavn på Ebay ? Var dum og registrerte meg med mitt navn, og vil ha ett nick Account - personal information - ved nicket ditt står det edit - endre til hva du vil. ^^
Adele Skrevet 5. desember 2012 #5315 Skrevet 5. desember 2012 hei mine e-bay frender! jeg har bestilt en kjole til katten (hahahaha, jada...), men fikk melding fra selger i dag der det stod at kjolen var kommet bort i posten. under så stod det noe jeg ikke klarer å tolke! kan dere hjelpe meg? "we do not have the replacement to send out. but would you remind refund in the frist? waiting for your early reply". for det første... englishhjj! noen som forstår ? Kan hende det skulle være "first", og om du ville ha tilbake pengene inntil videre Anonym poster: 8bfc345f7f231159960a3a0b1cc4b675 Tolker det selv som "first"
Adele Skrevet 5. desember 2012 #5316 Skrevet 5. desember 2012 (endret) There are a number of things you can still do to help resolve the issue: - Talk to the seller I recommend that you phone the seller and discuss this with them. Based on members experience, these situations are often resolved with a friendly conversation. - Try and reverse payment If you sent a cheque or your credit/debit card information, contact your bank to stop payment. If your payment was by cash, MoneyGram or Western Union transfer, or a cheque that has already been cashed, contact your local police. Retain any emails you exchanged with the person you sent money to. The police may need them in order to investigate further. - Contact your local police eBay will gladly help the police with their investigations if needed. Please ask the investigating officer to email us by clicking the 'report information to eBay' link on the following page: http://pages.ebay.co...nforcement.html ----- Ser for meg at dersom jeg kontakter politiet, så henlegger de bare saken. Eller ber meg ta kontakt med Ebay. Som jeg har gjort. Å snakke med selger har jeg prøvd å gjøre mange ganger. Både via ebay og via email. Snu betalingen er nok litt sent nå, siden denne betalingen ble gjort i slutten av september.. Jeg har lært så utrolig av denne saken..!! Edit: forstørret skriften, da den var så liten. Endret 5. desember 2012 av adele.bethune
Gjest badeand1 Skrevet 5. desember 2012 #5317 Skrevet 5. desember 2012 There are a number of things you can still do to help resolve the issue: - Talk to the seller I recommend that you phone the seller and discuss this with them. Based on members experience, these situations are often resolved with a friendly conversation. - Try and reverse payment If you sent a cheque or your credit/debit card information, contact your bank to stop payment. If your payment was by cash, MoneyGram or Western Union transfer, or a cheque that has already been cashed, contact your local police. Retain any emails you exchanged with the person you sent money to. The police may need them in order to investigate further. - Contact your local police eBay will gladly help the police with their investigations if needed. Please ask the investigating officer to email us by clicking the 'report information to eBay' link on the following page: http://pages.ebay.co...nforcement.html ----- Ser for meg at dersom jeg kontakter politiet, så henlegger de bare saken. Eller ber meg ta kontakt med Ebay. Som jeg har gjort. Å snakke med selger har jeg prøvd å gjøre mange ganger. Både via ebay og via email. Snu betalingen er nok litt sent nå, siden denne betalingen ble gjort i slutten av september.. Jeg har lært så utrolig av denne saken..!! Edit: forstørret skriften, da den var så liten. Det her har jeg ikke fått med meg.. Hva er greia?
Adele Skrevet 5. desember 2012 #5318 Skrevet 5. desember 2012 Det her har jeg ikke fått med meg.. Hva er greia? Mest sannsynlig er jeg svindlet av en selger. Betalte via PP i september, da det sto "May not ship to Norway" på kjolen jeg skulle bruke i et bryllup. Selger og jeg hadde en god kommunikasjon, helt til jeg betalte. Da ble det slutt. Etter det har de ikke svart på en eneste mail som jeg har sendt til de. Ebay kan ikke hjelpe meg, fordi jeg ikke har gjort handelen via de. Og Paypal kan ikke hjelpe meg fordi det er mer enn 45 dager siden kjøpet ble gjennomført. Og nå får jeg ikke åpnet ny sak mot selger på PP pga nettopp dette. Her ser du kjolen og selgeren. Ligg unna. Det er min beste anbefaling.
Flammy Skrevet 5. desember 2012 #5319 Skrevet 5. desember 2012 Et utdrag fra min ønskeliste: Ring Skjerf Ring Smykke Pinsett med lys Topp Lue + Skjerf Genser Lollipoppinner Øredobber Øredobber Ring Øyenskygger Armbånd 2
slask Skrevet 5. desember 2012 #5320 Skrevet 5. desember 2012 Jeg kan jo begynne. Sist (i dag) kjøpte jeg: 32GB Micro SD-kort - $22.28 Si fra når du har fått sjekka at alle de 32 GB er fullt tilgjengelig :-) Det er mye svindel med store minnekort, og det er ikke nok å se at det rapporterer "32 GB card".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå