Gjest LadyAntebellum Skrevet 7. desember 2012 #5381 Skrevet 7. desember 2012 Har nå fått denne: http://www.ebay.com/itm/390470069686?var=660089950850&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Ååå jeg er så fornøyd:) bra kvalitet, helt lik som på bildene og har fått mange komplimenter for den:) Yay!:D
Fanta Exotic Skrevet 7. desember 2012 #5382 Skrevet 7. desember 2012 Har kjøpt en vippetang. Noen som har noen erfaringer med denne? Håper den fungerer, men har mine tvil da den bare kostet 15,- 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #5383 Skrevet 7. desember 2012 Litt av hva jeg har kjøpt i det siste: Ludo-Ser fint ut, ikke åpnet, gave, kjapp shipping! Uglekjede-Ser fint ut, gave Google nexus cover-ser fin ut, bestilte lyse blå, gave Strikkepinner-Fine, tok lang tid med shipping (men det gjør jo alt fra asia om dagen) Kjole-VELDIG kroppsnær, Helt gjennomsiktig blonder, og mer rød-ikke vinrød Isskje-Uprøvd, men ser grei ut. Skull flaske-liten, men stilig. En knyttneve stor kanskje Anonym poster: 59a862a251ba81809a320c8ff3dc5cd8 1
Gjest badeand1 Skrevet 7. desember 2012 #5384 Skrevet 7. desember 2012 Klokke til mamma Skjerf Ledninggreie. Takk til den som delte denne. 2
Gjest Kaxxy Skrevet 7. desember 2012 #5385 Skrevet 7. desember 2012 Litt av hva jeg har kjøpt i det siste: Ludo-Ser fint ut, ikke åpnet, gave, kjapp shipping! Uglekjede-Ser fint ut, gave Google nexus cover-ser fin ut, bestilte lyse blå, gave Strikkepinner-Fine, tok lang tid med shipping (men det gjør jo alt fra asia om dagen) Kjole-VELDIG kroppsnær, Helt gjennomsiktig blonder, og mer rød-ikke vinrød Isskje-Uprøvd, men ser grei ut. Skull flaske-liten, men stilig. En knyttneve stor kanskje Anonym poster: 59a862a251ba81809a320c8ff3dc5cd8 Kjøpte det uglesmykket hos den selgeren for over 1 mnd siden, ikke dukket opp.. hvor lang tid tok det ca for deg?
Tipsy Skrevet 7. desember 2012 #5386 Skrevet 7. desember 2012 Nå kommer jeg med en SKIKKELIG avsporing på tråden her.. Men vi som handler på ebay liker jo og handle billig.. Jeg har noen rabattkoder på blush.no hvis noen er intr... bruker du koden allerblush2012 får du 200,- i rabatt bruker du koden blushkk2012 får du 250,- i rabatt. er du med i konkurransen på fremsiden får du en kode som gir deg 100,- rabatt. det vil si.. du kan handle varer for 550,- gratis! du må betale porto på 39,- pr ordre/rabattkode.. (du må handle og betale 3 ganger hvis du bruker alle 3 kodene) og registrerer du mannen din også, så har du plutselig 1100,- og handle gratis for på blush! håper jeg er tilgitt for avsporingen Funker disse kodene enda? Jeg finner ikke det feltet hvor jeg kan skrive inn kodene
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #5387 Skrevet 7. desember 2012 Feltet for koder kommer opp ved utsjekkingen. Anonym poster: 4f5a52befc93e0ef9b80ce2de3264778
Adele Skrevet 7. desember 2012 #5388 Skrevet 7. desember 2012 Kjole-VELDIG kroppsnær, Helt gjennomsiktig blonder, og mer rød-ikke vinrød Anonym poster: 59a862a251ba81809a320c8ff3dc5cd8 Og blondene er gule, ikke beige. Ser vi har kjøpt fra samme selger
Ambivalent Skrevet 7. desember 2012 #5389 Skrevet 7. desember 2012 Feltet for koder kommer opp ved utsjekkingen. Anonym poster: 4f5a52befc93e0ef9b80ce2de3264778 Skulle prøve det ut i kveld, men får bare opp dette: Akkurat nå har vi problemer med med Gavekort/-Rabattkodene. Vi jobber med saken, og forhåpentligvis er problemet løst litt senere i dag. Kjedelig, nå fjerner de sikkert muligheten for å bruke disse rabattkodene.
Corpse Skrevet 7. desember 2012 #5391 Skrevet 7. desember 2012 Feltet for koder kommer opp ved utsjekkingen. Anonym poster: 4f5a52befc93e0ef9b80ce2de3264778 Her også
Apefinger Skrevet 7. desember 2012 #5392 Skrevet 7. desember 2012 Registrerte meg på eBay i forrigår og har nå 8 pakker å vente på. Siden jeg syntes det var hysterisk festlig å titte på undertøy, annonserte jeg på bloggen etter andre måter å utnytte eBay på, så ikke undertøyskuffen ble fylt opp av dritt. Ble sendt hit og hylte i ekstase. HIMMELEN! Gått igjennom tråden og har allerede stålkontroll på hvordan ting fungerer, takket være dere smartinger Angrer på at jeg ikke krøp til korset tidligere og sikret julegaver, men vet hvor neste års handel skal foregå da jeg i tillegg blir student. Nok pjatt, det jeg har bestilt; Sminkekoster (De suger sikkert og har mange fra før, men noe må da være brukbart!) Korsett (Det var fryktelig å bestille i XL, men i følge size charten så måtte jeg det......) Lampe med galakse-effekt (OM jeg ser frem til denne?! JA!) Selvfestende BH iPhonedeksel BH med nagler Sølv og bronsenagler Mascara og eyeliner Eyeliner (Denne har jeg bestilt før. En anelse tørr, men med mixing liquid så går det fint) 3
Gjest Misteltein Skrevet 7. desember 2012 #5393 Skrevet 7. desember 2012 Ledninggreie. Takk til den som delte denne. Og, takk til deg som delte denne! *lagt til ønskelisten*
Gjest Bartenina Skrevet 7. desember 2012 #5394 Skrevet 7. desember 2012 Kjøpte det uglesmykket hos den selgeren for over 1 mnd siden, ikke dukket opp.. hvor lang tid tok det ca for deg? Venter på det jeg også, 1 mnd i morgen, men alle andre varer jeg bestillte samme dag har kommet da :-o
Tipsy Skrevet 7. desember 2012 #5395 Skrevet 7. desember 2012 Registrerte meg på eBay i forrigår og har nå 8 pakker å vente på. Siden jeg syntes det var hysterisk festlig å titte på undertøy, annonserte jeg på bloggen etter andre måter å utnytte eBay på, så ikke undertøyskuffen ble fylt opp av dritt. Ble sendt hit og hylte i ekstase. HIMMELEN! Gått igjennom tråden og har allerede stålkontroll på hvordan ting fungerer, takket være dere smartinger Angrer på at jeg ikke krøp til korset tidligere og sikret julegaver, men vet hvor neste års handel skal foregå da jeg i tillegg blir student. Nok pjatt, det jeg har bestilt; Sminkekoster (De suger sikkert og har mange fra før, men noe må da være brukbart!) Korsett (Det var fryktelig å bestille i XL, men i følge size charten så måtte jeg det......) Lampe med galakse-effekt (OM jeg ser frem til denne?! JA!) Selvfestende BH iPhonedeksel BH med nagler Sølv og bronsenagler Mascara og eyeliner Eyeliner (Denne har jeg bestilt før. En anelse tørr, men med mixing liquid så går det fint) Gi gjerne tilbakemelding på dette når du får det
Gjest Bartenina Skrevet 7. desember 2012 #5396 Skrevet 7. desember 2012 Forslag til shapewear som funker?
Apefinger Skrevet 7. desember 2012 #5397 Skrevet 7. desember 2012 Gi gjerne tilbakemelding på dette når du får det Det skal jeg!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #5398 Skrevet 7. desember 2012 Skulle prøve det ut i kveld, men får bare opp dette: Akkurat nå har vi problemer med med Gavekort/-Rabattkodene. Vi jobber med saken, og forhåpentligvis er problemet løst litt senere i dag. Kjedelig, nå fjerner de sikkert muligheten for å bruke disse rabattkodene. Kanskje for mange brukte kodene Det tror jeg også. Tror de har gått i farlig minus nå, har bare sittet og ventet på at de skulle oppdage hvordan det gikk. Jeg brukte 4 forskjellige personer til å handle for, veldig greit å bli ferdig med en del julegaver I tillegg fikk jeg kjøpt meg en dyr sminkeprimer fra Kanebo, Your Highness rootbooster fra Tigi + hudkrem "for menn" og tannbleking til samboeren. Kjempefornøyd, skulle ønske jeg handlet mer før de stengte det, men hadde ikke samvittighet til det Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7
Gjest badeand1 Skrevet 7. desember 2012 #5399 Skrevet 7. desember 2012 Og, takk til deg som delte denne! *lagt til ønskelisten* Yay!
NancyB. Skrevet 7. desember 2012 #5400 Skrevet 7. desember 2012 Om det nokon som nokon gong får eit akutt behov for å farge håret med vegansk knæsjfarge kan eg anbefale denne selgaren. Rask shipping (bestilte 28/11, fekk pakka i dag) og relativt billig (eg kan farge håret mitt to gonger med ei krukke), men det er verdt å merke seg at dette er farge som går ut etter nokre vask. Noko som er greit for min del, då eg går fort lei. Gledar meg til å få mørkerosa hår igjen! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå