AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #5421 Skrevet 8. desember 2012 Noen som vil anbefale en god neglelakk i pærlemorfarve? Anonym poster: a5e0102ef87f547de355dfc4606f071c Ta en titt her http://nailgal.com/thumbnails.php?album=40 Anonym poster: 4f5a52befc93e0ef9b80ce2de3264778 1
Corpse Skrevet 8. desember 2012 #5422 Skrevet 8. desember 2012 (endret) Bruker en BH-størrelsestransformer (HAHA, kommer ikke på ordet...) Velg din europeiske størrelse, så kommer opp hva det blir i amerikansk! Ja, jeg googlet og fant en slik, men målene stemte ikke overens med de som var på inne på ebay. Jeg er en 75C. Endret 8. desember 2012 av Corpse
Adele Skrevet 8. desember 2012 #5423 Skrevet 8. desember 2012 Ja, jeg googlet og fant en slik, men målene stemte ikke overens med de som var på inne på ebay. Jeg er en 75C. Da er du 34B i US og 34C i UK.
Corpse Skrevet 8. desember 2012 #5424 Skrevet 8. desember 2012 Dere skal vel ikke bruke de nagle-Bhene sånn som på bildet? Mer trashy går det ikke an å få blitt. Haha, neeeei, tar sjeldent inspirasjon fra bildene der du! Men ser stilig ut om BHen titter frem fra en løssittende skjorte eller en sort gjennomsiktig bluse Nettopp Også kan man henge de som pynt på klesstativet, haha. 1
Adele Skrevet 8. desember 2012 #5425 Skrevet 8. desember 2012 Ja, jeg googlet og fant en slik, men målene stemte ikke overens med de som var på inne på ebay. Jeg er en 75C. Og, som jeg ser - er de tom for 34. Minste str de har igjen er 80.
Corpse Skrevet 8. desember 2012 #5426 Skrevet 8. desember 2012 (endret) Og, som jeg ser - er de tom for 34. Minste str de har igjen er 80. Okei, tusen takk! Er vel best å ha en BH som sitter 100% når den skal være en del av antrekket, synd siden den var på salg. Men hvor ser du om det er US eller UK size inne på annonsen? Edit: Synes også det er rart at de har så store størrelser i BHer når det er asiatisk vare Endret 8. desember 2012 av Corpse
Adele Skrevet 8. desember 2012 #5427 Skrevet 8. desember 2012 Okei, tusen takk! Er vel best å ha en BH som sitter 100% når den skal være en del av antrekket, synd siden den var på salg. Men hvor ser du om det er US eller UK size inne på annonsen? Det må du nesten bare kontakte selgeren på. Det jeg pleier å gjøre når jeg har sett på bher på eBay iallefall Men det er jo ikke så store forskjellen på B og C For din egen rygg sin skyld, ville jeg ikke valgt en for stor størrelse
Adele Skrevet 8. desember 2012 #5428 Skrevet 8. desember 2012 Okei, tusen takk! Er vel best å ha en BH som sitter 100% når den skal være en del av antrekket, synd siden den var på salg. Men hvor ser du om det er US eller UK size inne på annonsen? Edit: Synes også det er rart at de har så store størrelser i BHer når det er asiatisk vare De har forresten alle størrelser igjen i "Yellow".
Corpse Skrevet 8. desember 2012 #5429 Skrevet 8. desember 2012 (endret) Det må du nesten bare kontakte selgeren på. Det jeg pleier å gjøre når jeg har sett på bher på eBay iallefall Men det er jo ikke så store forskjellen på B og C For din egen rygg sin skyld, ville jeg ikke valgt en for stor størrelse De har forresten alle størrelser igjen i "Yellow". Kan jo ikke være for liten cup heller sånn nipplen titter ut å sier hei Vil bare ha den med sølvfargede nagler dessverre. Endret 8. desember 2012 av Corpse
Adele Skrevet 8. desember 2012 #5430 Skrevet 8. desember 2012 Kan jo ikke være for liten cup heller sånn nipplen titter ut å sier hei Vil bare ha den med sølvfargede nagler dessverre. Men det er jo et flust av de typene ute der. Det er jo bare å ta seg en søketur..
Corpse Skrevet 8. desember 2012 #5431 Skrevet 8. desember 2012 Ønskeliste: Jakke Ziphood Sko Smykke Genser Kjole Krage Bluse Kjole
Gjest hulderjenta Skrevet 8. desember 2012 #5432 Skrevet 8. desember 2012 Noe av det på ønskelista: Kelloggs-skåler Er svak for "retrostil", og har allerede et par bokser med lignende motiv. LP-armbånd Metallskilt med sitat om shopping 50-tallsmønster Pencil skirt og overdel. På tide å blåse støvet av symaskina igjen!
missdior Skrevet 8. desember 2012 #5433 Skrevet 8. desember 2012 Registrerte meg på eBay i forrigår og har nå 8 pakker å vente på. Siden jeg syntes det var hysterisk festlig å titte på undertøy, annonserte jeg på bloggen etter andre måter å utnytte eBay på, så ikke undertøyskuffen ble fylt opp av dritt. Ble sendt hit og hylte i ekstase. HIMMELEN! Gått igjennom tråden og har allerede stålkontroll på hvordan ting fungerer, takket være dere smartinger Angrer på at jeg ikke krøp til korset tidligere og sikret julegaver, men vet hvor neste års handel skal foregå da jeg i tillegg blir student. Nok pjatt, det jeg har bestilt; Sminkekoster (De suger sikkert og har mange fra før, men noe må da være brukbart!) Korsett (Det var fryktelig å bestille i XL, men i følge size charten så måtte jeg det......) Lampe med galakse-effekt (OM jeg ser frem til denne?! JA!) Selvfestende BH iPhonedeksel BH med nagler Sølv og bronsenagler Mascara og eyeliner Eyeliner (Denne har jeg bestilt før. En anelse tørr, men med mixing liquid så går det fint) tihi, måtte bestille den lampen jeg og !!! takk for inspirasjon
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #5434 Skrevet 8. desember 2012 Er det noen som bruker dette wnat/love/own systemet, der man kan legge til ting? Hvor havner tingene når jeg har trykket på f.eks "want"? Fant det før men nå finner jeg det ikke igjenn Anonym poster: eb8a4db481c9f8af20e388444a34694d
missdior Skrevet 8. desember 2012 #5435 Skrevet 8. desember 2012 Dette er hva jeg har bestilt i løpet av den siste tiden! Skriver om det jeg har motatt også Tulletruse (Adventspakke til sambo) - utrolig liten! får ikke pekefingeren min inn i "hodet".... Krystallknotter - bomkjøp! trodde de skulle være større Paraplyhatt (også adventspakke ) - haha, den var utrolig kul! og egentlig ganske funksjonell på festival osv Varmeflaske - har ikke kommet enda Nøkkelhus - har ikke kommet enda Sklimatte til telefonen - funker utrolig bra! endelig slipper jeg å bekymre meg for lange flyturer under bilkjøring Cellofanposer - har ikke kommet enda Silikonformer - har ikke kommet enda Peppermynteekstrakt til baking - har ikke kommet enda Teposer - har ikke kommet enda Søte tags til å henge på krukker f.eks - utrolig søte! bruker de som julegaveanheng Reiseparfymeflasker - har ikke kommet enda Øredobber - har ikke kommet enda Øredobber 2 - har ikke kommet enda Univers-lampe - har ikke kommet enda 1
Vibek Skrevet 8. desember 2012 #5436 Skrevet 8. desember 2012 God formiddag Nå har jeg fulgt med på denne tråden en stund, og tenkte at jeg også får komme med noen av mine ebaytips Til/Fra lapper Utrolig søte til og fra lapper med julemotiv Tannbørstehoder Til elektrisk tannbørster Flyvende lanterner Det er jo nyttår snart! Julelykter Supersøte lykter i papir hvor man kan brenne telys Ballonglys Helt unødvendig, men tenkte pynte opp med ballonger ute på nyttårsaften, da med litt lys inni også God jul wallsticker Utrolig skjønn wallsticker med hilsen fra meg til alle som kommer Skjærebrett med brett Syntes dette har sett så kjekt ut, men var litt skuffa her, da de var tynnere enn jeg hadde forventa Neglakkfjernepenn Aner ikke hva dette koster i norge, men da jeg kom over denne var det enkelt. Har ikke fått de i posten enda, men syntes det ser utrolig kjekt ut. Grønnsakstwister Har ikke fått den enda, men syntes det ser elegant ut. Fin måte å pynte tallerker eller sandwicher på Stjernelampe ser fler av dere andre har kjøpt disse lampene, men dette er bare en annen versjon som er litt "roligere", blir julegave til barn om de rekker å komme Islyktform Disse lyktene blir bare helt utrooolig fine. Har lånt former tidligere, men har ikke fått disse enda. har kjøpt 3 stk Liten flaske til neglakkfjernet etc. Syntes detter greit når jeg skal på tur. Er alltid plaget av overvekt på reise. Så alt som kan hjelpe meg er velkommen. Nipple cover til kjole/topper hvor jeg ikke kan bruke BH, for å dekke til så ikke man ser nipplene mellom Cellofan til vinflasker jeg er av de som liker å pakke inn og gi fine gaver. Syntes det gjør seg veldig når man skal gi bort en vinflaske Dette er noen av mine siste kupp.... jeg har flere hundre kjøp bak meg, men dette er hva jeg venter på eller har motatt nylig. Kjøper selvfølgelig alt tilbehør til mobil etc også på ebay Og foressten, tusen hjertlig takk for blush.no koder, jeg fikk handla en runde til meg selv. Håper det kommer opp og går igjen, da jeg skulle handla litt for noen andre også 1
Gjest Misteltein Skrevet 8. desember 2012 #5437 Skrevet 8. desember 2012 Grønnsakstwister Har ikke fått den enda, men syntes det ser elegant ut. Fin måte å pynte tallerker eller sandwicher på Kan du si i fra når du får denne?! Den var dritkul!! 2
Vibek Skrevet 8. desember 2012 #5438 Skrevet 8. desember 2012 Kan du si i fra når du får denne?! Den var dritkul!! Will do!
Gjest Misteltein Skrevet 8. desember 2012 #5439 Skrevet 8. desember 2012 Will do! Takk! Er det noen som kan hjelpe meg litt? Jeg fant en som jeg hadde lyst til å by på, men når jeg så under så sto det: Please wait for an invoice before paying Jeg skjønner ikke helt hva jeg skal vente på før jeg betaler. Hva er invoice?
NancyB. Skrevet 8. desember 2012 #5440 Skrevet 8. desember 2012 Hørte at disse setter merker over alt..! Ja, må vel innrømme at eg unngår å bruke kvitt sengetøy og håndkle når det er nyfarga. Men for min del (som berre har bruka Dark Tulip) har det aldri vore så ille at det ikkje går av i vask.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå