Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bruker en BH-størrelsestransformer (HAHA, kommer ikke på ordet...) Velg din europeiske størrelse, så kommer opp hva det blir i amerikansk!

Ja, jeg googlet og fant en slik, men målene stemte ikke overens med de som var på inne på ebay. Jeg er en 75C.

Endret av Corpse
Skrevet

Ja, jeg googlet og fant en slik, men målene stemte ikke overens med de som var på inne på ebay. Jeg er en 75C.

Da er du 34B i US og 34C i UK.

Skrevet

Dere skal vel ikke bruke de nagle-Bhene sånn som på bildet? :sjokkert: Mer trashy går det ikke an å få blitt.

Haha, neeeei, tar sjeldent inspirasjon fra bildene der du!

Men ser stilig ut om BHen titter frem fra en løssittende skjorte eller en sort gjennomsiktig bluse :)

Nettopp :takke: Også kan man henge de som pynt på klesstativet, haha.

• Liker 1
Skrevet

Og, som jeg ser - er de tom for 34. Minste str de har igjen er 80.

Skrevet (endret)

Og, som jeg ser - er de tom for 34. Minste str de har igjen er 80.

Okei, tusen takk! Er vel best å ha en BH som sitter 100% når den skal være en del av antrekket, synd siden den var på salg. Men hvor ser du om det er US eller UK size inne på annonsen?

Edit: Synes også det er rart at de har så store størrelser i BHer når det er asiatisk vare :fnise:

Endret av Corpse
Skrevet

Okei, tusen takk! Er vel best å ha en BH som sitter 100% når den skal være en del av antrekket, synd siden den var på salg. Men hvor ser du om det er US eller UK size inne på annonsen?

Det må du nesten bare kontakte selgeren på. Det jeg pleier å gjøre når jeg har sett på bher på eBay iallefall :) Men det er jo ikke så store forskjellen på B og C ;)

For din egen rygg sin skyld, ville jeg ikke valgt en for stor størrelse ;)

Skrevet

Edit: Synes også det er rart at de har så store størrelser i BHer når det er asiatisk vare :fnise:

De har forresten alle størrelser igjen i "Yellow".

Skrevet (endret)

Det må du nesten bare kontakte selgeren på. Det jeg pleier å gjøre når jeg har sett på bher på eBay iallefall :) Men det er jo ikke så store forskjellen på B og C ;)

For din egen rygg sin skyld, ville jeg ikke valgt en for stor størrelse ;)

De har forresten alle størrelser igjen i "Yellow".

Kan jo ikke være for liten cup heller sånn nipplen titter ut å sier hei :fnise:

Vil bare ha den med sølvfargede nagler dessverre.

Endret av Corpse
Skrevet

Kan jo ikke være for liten cup heller sånn nipplen titter ut å sier hei :fnise:

Vil bare ha den med sølvfargede nagler dessverre.

Men det er jo et flust av de typene ute der. Det er jo bare å ta seg en søketur..

Skrevet

Registrerte meg på eBay i forrigår og har nå 8 pakker å vente på. Siden jeg syntes det var hysterisk festlig å titte på undertøy, annonserte jeg på bloggen etter andre måter å utnytte eBay på, så ikke undertøyskuffen ble fylt opp av dritt. Ble sendt hit og hylte i ekstase. HIMMELEN! Gått igjennom tråden og har allerede stålkontroll på hvordan ting fungerer, takket være dere smartinger :herremann: Angrer på at jeg ikke krøp til korset tidligere og sikret julegaver, men vet hvor neste års handel skal foregå da jeg i tillegg blir student.

Nok pjatt, det jeg har bestilt;

Sminkekoster (De suger sikkert og har mange fra før, men noe må da være brukbart!)

Korsett (Det var fryktelig å bestille i XL, men i følge size charten så måtte jeg det......)

Lampe med galakse-effekt (OM jeg ser frem til denne?! JA!)

Selvfestende BH

iPhonedeksel

BH med nagler

Sølv og bronsenagler

Mascara og eyeliner

Eyeliner (Denne har jeg bestilt før. En anelse tørr, men med mixing liquid så går det fint)

tihi, måtte bestille den lampen jeg og !!! takk for inspirasjon :)

Skrevet

Er det noen som bruker dette wnat/love/own systemet, der man kan legge til ting?

Hvor havner tingene når jeg har trykket på f.eks "want"? Fant det før men nå finner jeg det ikke igjenn :(

Anonym poster: eb8a4db481c9f8af20e388444a34694d

Skrevet

Dette er hva jeg har bestilt i løpet av den siste tiden! Skriver om det jeg har motatt også:)

Tulletruse (Adventspakke til sambo) - utrolig liten! får ikke pekefingeren min inn i "hodet"....

Krystallknotter - bomkjøp! trodde de skulle være større

Paraplyhatt (også adventspakke ) - haha, den var utrolig kul! og egentlig ganske funksjonell på festival osv

Varmeflaske - har ikke kommet enda

Nøkkelhus - har ikke kommet enda

Sklimatte til telefonen - funker utrolig bra! endelig slipper jeg å bekymre meg for lange flyturer under bilkjøring :fnise:

Cellofanposer - har ikke kommet enda

Silikonformer - har ikke kommet enda

Peppermynteekstrakt til baking - har ikke kommet enda

Teposer - har ikke kommet enda

Søte tags til å henge på krukker f.eks - utrolig søte! bruker de som julegaveanheng

Reiseparfymeflasker - har ikke kommet enda

Øredobber - har ikke kommet enda

Øredobber 2 - har ikke kommet enda

Univers-lampe - har ikke kommet enda

• Liker 1
Skrevet

God formiddag

Nå har jeg fulgt med på denne tråden en stund, og tenkte at jeg også får komme med noen av mine ebaytips :)

Til/Fra lapper Utrolig søte til og fra lapper med julemotiv

Tannbørstehoder Til elektrisk tannbørster

Flyvende lanterner Det er jo nyttår snart!

Julelykter Supersøte lykter i papir hvor man kan brenne telys

Ballonglys Helt unødvendig, men tenkte pynte opp med ballonger ute på nyttårsaften, da med litt lys inni også

God jul wallsticker Utrolig skjønn wallsticker med hilsen fra meg til alle som kommer

Skjærebrett med brett Syntes dette har sett så kjekt ut, men var litt skuffa her, da de var tynnere enn jeg hadde forventa

Neglakkfjernepenn Aner ikke hva dette koster i norge, men da jeg kom over denne var det enkelt. Har ikke fått de i posten enda, men syntes det ser utrolig kjekt ut.

Grønnsakstwister Har ikke fått den enda, men syntes det ser elegant ut. Fin måte å pynte tallerker eller sandwicher på

Stjernelampe ser fler av dere andre har kjøpt disse lampene, men dette er bare en annen versjon som er litt "roligere", blir julegave til barn om de rekker å komme

Islyktform Disse lyktene blir bare helt utrooolig fine. Har lånt former tidligere, men har ikke fått disse enda. har kjøpt 3 stk :)

Liten flaske til neglakkfjernet etc. Syntes detter greit når jeg skal på tur. Er alltid plaget av overvekt på reise. Så alt som kan hjelpe meg er velkommen.

Nipple cover til kjole/topper hvor jeg ikke kan bruke BH, for å dekke til så ikke man ser nipplene mellom

Cellofan til vinflasker jeg er av de som liker å pakke inn og gi fine gaver. Syntes det gjør seg veldig når man skal gi bort en vinflaske

Dette er noen av mine siste kupp.... jeg har flere hundre kjøp bak meg, men dette er hva jeg venter på eller har motatt nylig. Kjøper selvfølgelig alt tilbehør til mobil etc også på ebay

Og foressten, tusen hjertlig takk for blush.no koder, jeg fikk handla en runde til meg selv. Håper det kommer opp og går igjen, da jeg skulle handla litt for noen andre også

• Liker 1
Gjest Misteltein
Skrevet

Grønnsakstwister Har ikke fått den enda, men syntes det ser elegant ut. Fin måte å pynte tallerker eller sandwicher på

Kan du si i fra når du får denne?! Den var dritkul!! :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Kan du si i fra når du får denne?! Den var dritkul!! :nigo:

Will do!

Gjest Misteltein
Skrevet

Will do!

Takk!

Er det noen som kan hjelpe meg litt?

Jeg fant en som jeg hadde lyst til å by på, men når jeg så under så sto det:

Please wait for an invoice

before paying

Jeg skjønner ikke helt hva jeg skal vente på før jeg betaler. Hva er invoice?

Skrevet

Hørte at disse setter merker over alt..!

Ja, må vel innrømme at eg unngår å bruke kvitt sengetøy og håndkle når det er nyfarga. Men for min del (som berre har bruka Dark Tulip) har det aldri vore så ille at det ikkje går av i vask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...