Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt mer fra min watchlist. Dilla på alt som har med stearin og lysestaker å gjøre :jepp:

nr 1

nr 2

nr 3

nr 4

nr 5

nr 6 Til hytta såklart :fnise:

nr 7 De her vet jeg ikke om jeg synes er helt forferdelige, eller fine..

nr 8 Fin gave til mamma, kanskje

nr 9 Usikker på denne og, om det er litt for mye av det gode

Kontakt selger. Dette er nok løselig. Bare ikke gjør feilen jeg gjorde med en selger; IKKE betal bare via Paypal. Gå gjennom Ebay.

Videoannonse
Annonse
Gjest Misteltein
Skrevet

Æsj, likte jo kjolen! Men hvordan kan jeg stole på at de gjør det rett nå?

JA, det er det. En gang feil, så pleier man jo å være forsiktig andre gangen.

Skrevet

JA, det er det. En gang feil, så pleier man jo å være forsiktig andre gangen.

Pleier som regel å be om å få refund, og heller kjøpe det senere om det er et must om å få den.

Svarte på mailen fra de om hvorfor de ikke har gitt beskjed om feilen deres før nå, så får se hva de svarer på den, og bestemmer meg etter det. Men kommer til å be om partly refund om jeg velger å få den på nytt. Siden jeg nå har ventet i over en måned på en kjole som er blitt sendt til feil person.

Gjest Misteltein
Skrevet

Pleier som regel å be om å få refund, og heller kjøpe det senere om det er et must om å få den.

Svarte på mailen fra de om hvorfor de ikke har gitt beskjed om feilen deres før nå, så får se hva de svarer på den, og bestemmer meg etter det. Men kommer til å be om partly refund om jeg velger å få den på nytt. Siden jeg nå har ventet i over en måned på en kjole som er blitt sendt til feil person.

En måned er vel ikke lenge med saker fra USA?

Skrevet

En måned er vel ikke lenge med saker fra USA?

Men når det er gått en måned, og de ikke har sendt den til deg? Da går det gjerne en måned til før den kommer til meg. Hadde jo egentlig tenkt å bruke denne i jula..

Gjest Misteltein
Skrevet

Men når det er gått en måned, og de ikke har sendt den til deg? Da går det gjerne en måned til før den kommer til meg. Hadde jo egentlig tenkt å bruke denne i jula..

Ja. Du får se hva du gjør! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant litt når jeg søkte "orange h bracelet" :)

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

tusen takk :D har klikket et blått som ikke lignet, men var fint, og dette hjem :)

• Liker 1
Skrevet

Fikk denne tightsen i går. Grei kvalitet og ganske fin, men litt liten for meg som er 170 høy og bruker 38 i bukser. Men det går med et nødskrik, så jeg skal nok få brukt den :)

Skrevet (endret)

Gah, jeg leter og leter men finner ikke noen det jeg vil!

Noen ide om hva man skal søke på for å få sånn som det her? http://www.teknikmag...bild/266590.jpg

Jeg finner nemlig bare de med plastdeksel inni for å feste mobilen og min ble så fort ødelagt når jeg tar mobilen ut/inn hver morgen/kveld!

Har forresten xperia S om noen er så flinke og finner noe :gjeiper:

Endret av Gjest
Skrevet

Jeg er også på utkikk etter noe.

Husker dere den kjolen "alle" kjøpte i våres/sommer? De finnes i sort og blå og kan minne om kjolen Kate hadde på forlovelsesbildene.

Jeg har en i blå og elsker den. Jeg får så utrolig mange positive kommentarer når jeg bruker den så jeg lurer på om jeg skulle kjøpt den i flere farger. Den er knelang og utringningen legger seg pent inni kløfta. Og så fulgte det med et bredt silkebånd i livet.

Noen som har linken til den kjolen?

Skrevet

Ser den er fra HK - hvordan er kvaliteten?

Jeg ser at den er one size :(

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte str 14 som jeg er og den passet helt fint. Stoffet er litt blankt og stretch, men den er mye finere enn de aller fleste kjolene jeg har kjøpt fra Kina. Tror nok jeg må ha meg en i sort også.

Edit: Glemte å si at den er litt kort. Jeg er 1.60 og den er i perfekt lengde til meg.

Endret av Sunshine
Gjest Misteltein
Skrevet

Den kjolen var veldig fin. Dessverre ikke min størrelse, eller er de litt små i størrelsene?

Skrevet

Edit: Glemte å si at den er litt kort. Jeg er 1.60 og den er i perfekt lengde til meg.

Da dropper jeg den med mine 166 :)

Skrevet

Nei jeg vil påstå at den er normal, kanskje noe kort. Sjekk målene dine så ser du.

Skrevet (endret)

Da dropper jeg den med mine 166 :)

Jeg tror den vil passe fint til deg også, hadde du vært over 1,70 kunne den kanskje vært litt kort. Den er ikke krisekort på meg, men helt perfekt for ei dame på over 30. ;)

Lengden står også oppgitt.

Endret av Sunshine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...