Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er overrasket!

Bestilte 2. desember, og i dag kom de i posten :)

tingtilåhaiskoa

11 dager er ikke raskt. 36 timer er raskt! :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk forresten denne i går. Tenker jeg skal få testet den ut neste gang jeg skal rense ansiktet!

Skrevet

I ebay-sammenheng er det raskt.

• Liker 1
Skrevet

Den selgerens shipping policy er noe av det mest tidige jeg har sett:

Shipping to: Worldwide

Excludes: [...alle land i verden...]

:fnise:

Skrevet

I ebay-sammenheng er det raskt.

Jeg tror jeg har vært heldig noen ganger. Men joda, det har hendt ting har drøyd veldig på veien hjem til meg også...

Gjest badeand1
Skrevet

Fikk forresten denne i går. Tenker jeg skal få testet den ut neste gang jeg skal rense ansiktet!

Gi tilbakemelding? :jepp:

Skrevet

Jeg bruker sånn hver dag. Et annet merke da. Tommel opp!

Skrevet

Gi tilbakemelding? :jepp:

Fått testet den nå. Ikke superduper fornøyd med den, men tenker jeg skal teste den ut et par ganger før jeg velger å kaste/gi den vekk.

Skrevet

Neivel, så hvorfor gidder du svare her i det hele tatt?

Trådtittelen innbyr jo til både ros og ris, "Den store Ebay-tråden".

Jeg har kjøpt noe smått/billig kinaskrot et par ganger, men kan ikke fordra den info-ned-dynga layouten på sida. På samme måte som jeg ikke kan fordra QXL selv om jeg har brukt den en hel masse til å selge saker tidligere.

For oss i Norge så er det jo Ebay hovedsaklig "hold deg til skrot under 200-totalt-land" siden det baller på seg med unødvendige og for mange ukjente kostander å havne på kr 201,- og oppover.

Men klart - finner man noe man sliter med å finne andre steder, som samlegjenstander, så er naturligvis Ebay også et bra sted, layouten til tross (eller la meg heller kalle det brukergrensesnittet).

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Fått testet den nå. Ikke superduper fornøyd med den, men tenker jeg skal teste den ut et par ganger før jeg velger å kaste/gi den vekk.

Virket den? Altså, så du noe forskjell på huden da du brukte den greia?

Endret av Mortem
Skrevet

Virket den? Altså, så du noe forskjell på huden da du brukte den greia?

Hadde de tappene vært litt lenger, så kanskje jeg hadde merket noen forskjell. Men, jeg har bare prøvd den en gang, så kanskje for tidlig å si noe enda.

Skrevet

Ååh, en fin dag for postkassen min dette!

Mottok i dag to china glaze neglelakker!!!

Denne og denne. Kjempe fine og rask shipping. Kjøpte de for 9 dager siden!

Mottok en veske som skal til julegave! Kjempe rask shipping fra Kina. Og god kvalitet! Har lagt inn en bestilling til meg og :-)

Og dette skjerfet! Litt tynnere enn forventet, men kjempe lekkert. Også julepresang :-)

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noe jeg har vært på jakt etter dritlenge er til salgs på ebay nå. Endelig!

MEN! den selgeren har 0 % i feedback, fordi det er det eneste den har lagt ut for salg, og har ikke kjøpt noe.. Hadde dere turt å kjøpe det? Det koster ca. 3000,-, og selgeren er fra Ecuador...

nei, det tror jeg ikke jeg hadde turt.. kan du ikke linke til denne tingen?

jeg ble så nyskjerrig :)

har ikke selgeren fått noen tilbakemeldinger i det hele tatt? :klo: ... synes det høres merkelig ut.. såsant selger ikke har registert seg for veldig kort stund siden da?

Endret av NozMonster
Skrevet

Jo, fra Kina er 11 dager raskt!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Enig. Man må se det i en sammenheng. 11 dager fra Storbritannia vil jeg kanskje kalle helt greit, innenfor grensa, ikke spesielt raskt. Levelig, men på grensa til tregt. Fra Kina? Veldig raskt. Innad i Norge? Veldig sent.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Skrevet

Haha, jeg så bare at prisen på varen var angitt i $, så jeg gikk ut fra at avsender var i USA... :rodme:

Gjest NozMonster
Skrevet

Haha, jeg så bare at prisen på varen var angitt i $, så jeg gikk ut fra at avsender var i USA... :rodme:

11 dager fra USA betegner jeg også som raskt men..

Skrevet

11 dager fra USA betegner jeg også som raskt men..

Enig. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...