Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du har ingen skjorter du er lei av da? Som du kan sy litt paljetter på?

Mye hyggeligere for både lommeboka og miljøet :)

Jeg gir vekk alle klærene mine til lillesøster :fnise: Så nei, ikke nå...

Jeg har mottatt denne genseren for noen dager siden. Kjempe fin!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan var den i lengden for deg? På meg var bredden lengre enn lengden :fnise:

Skrevet

Hvordan var den i lengden for deg? På meg var bredden lengre enn lengden :fnise:

Ja, den var egentlig det her også. Men heiv den inn i tørketrommelen, og da ble den perfekt!

Jeg tok den i L for å få den litt oversize, så nå sitter den veldig bra!

Hvordan henger de perlene (hva skal jeg kalle påhenget??) på for deg? Henger de godt?

Skrevet

Ja, den var egentlig det her også. Men heiv den inn i tørketrommelen, og da ble den perfekt!

Jeg tok den i L for å få den litt oversize, så nå sitter den veldig bra!

Hvordan henger de perlene (hva skal jeg kalle påhenget??) på for deg? Henger de godt?

Har ikke brukt min siden jeg la ut det bildet :fnise: Så de henger da, de :biggrin:

Men tror man skal være forsiktig. De er bare hektet med en tråd som ikke sitter så veldig bra.

Skrevet

Har ikke brukt min siden jeg la ut det bildet :fnise: Så de henger da, de :biggrin:

Men tror man skal være forsiktig. De er bare hektet med en tråd som ikke sitter så veldig bra.

Var derfor jeg lurte. Vurderer å sy litt på dem selv :D

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg har 70 kjøp de siste 60 dagene. :ler: Bare å heve seg over det adele.bethune. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Haha, jeg har 70 kjøp de siste 60 dagene. :ler: Bare å heve seg over det adele.bethune. ;)

Haha. Jeg tar det ikke personlig altså. Bare synes det er så unødvendig av en AB å kommentere mine kjøp på en negativt ladet måte ;)

Men hadde det vært opp til meg, så hadde ikke AB-funksjonen vært her særlig mye lenger ;)

Endret av adele.bethune
Skrevet

Oj, den var veldig fin!

Er den varm også? Såg så deilig ut!

Skrevet

Oj, den var veldig fin!

Svarer for henne, siden jeg har en slik selv. Den er veldig varm, da det er sånn innlegg inni genseren :) Men den er veldig kort!

Skrevet

Mange selgere har sånn "Går det mer enn 31 dager får du refund"-regel.

Jeg ville bedt om refund, og nevnt at dette egentlig skulle være en julegave.

Takk skal du ha! Skal høre om selgeren har noe å si til denne policyen. Når den var bestilt i midten av november burde jeg jo kunne forvente å få den ca i midten av desember, eller hva? :klo:

Det er forresten slike diskett-post-its som er linket flere ganger bakover i denne tråden. Noen som har bestilt, og fått dem?

Anonym poster: e49dc72cd4551f9125c80c2e40fcf10b

Skrevet

Svarer for henne, siden jeg har en slik selv. Den er veldig varm, da det er sånn innlegg inni genseren :) Men den er veldig kort!

Hmm... Bra den er varm, for det trengs no for tida!

Men eg trur nok eg må styre unna viss den er veldig kort. :(

Eg er liten, men litt brei over ryggen. Og med kort genser + dei perlene på skuldrane så er eg redd eg kjem til å sjå ut som ein austeuropeisk sleggekastar... :fnise:

• Liker 1
Gjest LadyAntebellum
Skrevet

:hakeslepp: MÅ HA ASAP!

Var det jeg også tenkte da jeg så den:D billig var den også syns jeg:) håper den er like fin i virkeligheten:)

Skrevet

Takk skal du ha! Skal høre om selgeren har noe å si til denne policyen. Når den var bestilt i midten av november burde jeg jo kunne forvente å få den ca i midten av desember, eller hva? :klo:

Det er forresten slike diskett-post-its som er linket flere ganger bakover i denne tråden. Noen som har bestilt, og fått dem?

Om selgeren tilbyr det, så sier de det av seg selv. Bare skriv at det er gått så så lang tid, og at det skal være en gave.

Skrevet

Strengt tatt så må man vente den tida det tar, 30-40-50 dager er ikke uvanlig. Og nei, det er ikke automatikk i det å få refund, det er kun en service mange selgere gir for å være greie. Men man må huske på at ting også kan komme bort i posten og at det da ikke er selgers feil.

Jeg ville hørt med selger, men som sagt, det er ikke noe man har krav på. Og strengt tatt synes jeg personlig at det har gått for kort tid til at man egentlig kan klage, post-its eller ikke.

• Liker 4
Skrevet

Oj, den var veldig fin!

Nja, jo. Kanskje litt? Ikke veldig syntes jeg

Skrevet

Er det bare jeg som får varer fra ASIA fort? Jeg får de på 6-15 dager jeg....

Skrevet

Strengt tatt så må man vente den tida det tar, 30-40-50 dager er ikke uvanlig. Og nei, det er ikke automatikk i det å få refund, det er kun en service mange selgere gir for å være greie. Men man må huske på at ting også kan komme bort i posten og at det da ikke er selgers feil.

Jeg ville hørt med selger, men som sagt, det er ikke noe man har krav på. Og strengt tatt synes jeg personlig at det har gått for kort tid til at man egentlig kan klage, post-its eller ikke.

Grunnen til at jeg nevnte at det var post-its er at jeg ofte har erfart at små pakker kommer fortere fram enn store ting. Spesielt når verdien er så lav, så virker det som om de pakkene går rett gjennom tollen uten sjekking, ergo mindre forsinkelser. Men takk for svar :)

Skrevet (endret)

Er det bare jeg som får varer fra ASIA fort? Jeg får de på 6-15 dager jeg....

Neida, jeg har opplevd alt fra en uke til to mnd.

Grunnen til at jeg nevnte at det var post-its er at jeg ofte har erfart at små pakker kommer fortere fram enn store ting. Spesielt når verdien er så lav, så virker det som om de pakkene går rett gjennom tollen uten sjekking, ergo mindre forsinkelser. Men takk for svar :)

Det virker som de som frakter, dvs posten i Kina, samler opp pakker og når det er fullt så blir det sendt til Norge. Dette skjedde blant annet da Play.com flyttet base. Kan hende jeg tar feil, men det vil i såfall forklare hvorfor noen pakker kommer raskt frem og andre ikke. Da hjelper det ikke at selger har gått til postkontoret og levert inn pakken tidlig. Dessuten er det nok også mye arbeid med å få ting ut av Kina, ergo kan noen oppleve lang leveringstid. Det lengste jeg noen gang har ventet er 12 uker, og det var et par øredobber. Da fikk jeg nye av selger, så jeg satt der plutselig med to par. ;)

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...