Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Trenger litt hjelp fra dere!!! :D

Har lenge hatt lyst på et slikt armbånd , og tenkte da at det måtte være supert å finne et billig og skikkelig fake et på ebay. Meen! Jeg finner ikke!? Når jeg søker på Hermes Bracelet kommer bare de ekte varene opp... Argh.. Noen som har ideer til hva jeg kan søke på ? :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant litt når jeg søkte "orange h bracelet" :)

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Skrevet

Letteste er å bytte ut merkenavnet med "replica" når du søker. :)

Skrevet

Hehe, tipper brødmat kommer til en helt ny level med denne..!

Tror jammen jeg må bestille meg en slik.. :-)

Herremin, google litt og fant PRIKK LIK til 299,- i en norsk nettbutikk! :bond:

• Liker 1
Skrevet

Sendt de bilde av kjolen du fikk da?

Så klart, det gjorde jeg i første mailen.

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg bestilte en vare for over en mnd siden, og den kom aldri. Jeg kontaktet selgeren, som sa hun/han skulle refundere pengene, men hun spurte etter paypal id'en min. Hva er det?

det er langt ifra uvanlig at det går litt mer enn 1 mnd før du får varene altså... jeg synes kanskje du burde ha litt mer tolmodighet?

Driver å går igjennom kjøpslisten nå, og ser at jeg kjøpte denne kjolen 7. november. Den er fremdeles ikke sendt. Hva har jeg gjort for å fortjene så mange dårlige selgere?

fordi du ikke har fått sporingsnummer tenker du på?

for i såfall så har det skjedd mange ganger at jeg bare plutselig får hentelappen selvom det ikke ser ut på My summery at den er sendt en gang.

Gjest Misteltein
Skrevet

for i såfall så har det skjedd mange ganger at jeg bare plutselig får hentelappen selvom det ikke ser ut på My summery at den er sendt en gang.

Ja, det har skjedd meg også! Det står ikke shipped på my purhase history, men likevel så dukker hentelappen opp i postkassen! :nigo:

• Liker 1
Skrevet

det er langt ifra uvanlig at det går litt mer enn 1 mnd før du får varene altså... jeg synes kanskje du burde ha litt mer tolmodighet?

fordi du ikke har fått sporingsnummer tenker du på?

Nei. I følge ebay er den ikke sendt i det hele tatt. Men kontaktet selger, så håper på at selger bare har glemt å merke den som sendt :)

Skrevet

Ja, det har skjedd meg også! Det står ikke shipped på my purhase history, men likevel så dukker hentelappen opp i postkassen! :nigo:

Jeg krysser virkelig fingrene for det!

Skrevet

Kan du da gi meg også beskjed om hvordan den stripete genseren er?

Klart det :)

• Liker 1
Gjest Misteltein
Skrevet

Jeg krysser virkelig fingrene for det!

Jeg fikk en sånn i dag. Nå er det riktig åtte dager siden jeg bestilte den, så jeg var ikke stressa. Den ble sendt fra England, da, og det tar jo sjeldent lang tid. Hvor er kjolen din fra?

Skrevet

Jeg fikk en sånn i dag. Nå er det riktig åtte dager siden jeg bestilte den, så jeg var ikke stressa. Den ble sendt fra England, da, og det tar jo sjeldent lang tid. Hvor er kjolen din fra?

Indian Trail, North Carolina, United States

Skrevet

Sjekket forresten ebay nå, og så at det lå en melding fra selgeren. Tydelig at de ikke hadde tenkt å si ifra før jeg ga beskjed....?

"Dear anettebraaten,

Hi Anette,

we apologize!

I tried to track your shipment but I could not find it. We have received your payment on Nov 7th and I am afraid that the girls shipped your dress to the wrong address.

Would you like us ship this dress to you right now again? Or it's too late and would you to refund your full payment?

Please let me know.

Once again we are very sorry for the mess.

You have a wonderful day.

Mike

Best Deal LLC

4826 Unionville Indian Trl Rd W Ste A

Indian Trail, NC 28079-5523

United States

Phone: (877)310-2544

Gjest Misteltein
Skrevet

Indian Trail, North Carolina, United States

Ja, det er jo ett stykke unna. Da tar det sikkert litt tid.

Gjest Misteltein
Skrevet

Sjekket forresten ebay nå, og så at det lå en melding fra selgeren. Tydelig at de ikke hadde tenkt å si ifra før jeg ga beskjed....?

"Dear anettebraaten,

Hi Anette,

we apologize!

I tried to track your shipment but I could not find it. We have received your payment on Nov 7th and I am afraid that the girls shipped your dress to the wrong address.

Would you like us ship this dress to you right now again? Or it's too late and would you to refund your full payment?

Please let me know.

Once again we are very sorry for the mess.

You have a wonderful day.

Mike

Best Deal LLC

4826 Unionville Indian Trl Rd W Ste A

Indian Trail, NC 28079-5523

United States

Phone: (877)310-2544

Ja, ellers så kan det jo være at de sitter og forsøker å løse det nå! :fnise:

Jaja! Hva vil du? Ny kjole? :)

Skrevet (endret)

Litt mer fra min watchlist. Dilla på alt som har med stearin og lysestaker å gjøre :jepp:

nr 1

nr 2

nr 3

nr 4

nr 5

nr 6 Til hytta såklart :fnise:

nr 7 De her vet jeg ikke om jeg synes er helt forferdelige, eller fine..

nr 8 Fin gave til mamma, kanskje

nr 9 Usikker på denne og, om det er litt for mye av det gode

Endret av Embleda
Skrevet

Ja, ellers så kan det jo være at de sitter og forsøker å løse det nå! :fnise:

Jaja! Hva vil du? Ny kjole? :)

Æsj, likte jo kjolen! Men hvordan kan jeg stole på at de gjør det rett nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...