Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, trengte egentlig bare et påskudd for å ikke kjøpe den :fnise: Kjøpt så mye fra ebay i det siste..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessuten er jeg bare 22 år, så tror kanskje den blir litt for voksen for min del..

Skrevet

Dessuten er jeg bare 22 år, så tror kanskje den blir litt for voksen for min del..

Like gammel som deg, men tror den bliiir drit lekker. Og hvis den blir for voksen, får får mora mi den til bursdagen!! :D :D

Skrevet (endret)

Haha, ja daså. :ler:

En sort er i allefall på vei hjem til meg nå. :nigo:

Endret av Sunshine
Skrevet

Haha, ja daså. :ler:

Den ser jo veldig fin ut... Kanskje jeg skal kjøpe begge fargene :fnise:

Gjest Misteltein
Skrevet

En sort er i allefall på vei hjem til meg nå. :nigo:

Ja. Den var jo dritfin i sort! :nigo:

Skrevet

Like gammel som deg, men tror den bliiir drit lekker. Og hvis den blir for voksen, får får mora mi den til bursdagen!! :D :D

Hehe, har lagt den i watchlisten, så skal tenke litt på den

Skrevet

... og jeg som ikke hadde tenkt å kjøpe mer klær på ebay! :(

Skrevet

Småcreepy når de limer en annen person sitt ansikt på modellen...

elegantvneckdress.gif

Anonym poster: febaf4d32eb081a8c7326b249ce4d49d

• Liker 4
Skrevet

... og jeg som ikke hadde tenkt å kjøpe mer klær på ebay! :(

Det sa jeg til meg selv forrige måned også. Jeg kan si at det har ikke funket sååå bra.

• Liker 1
Skrevet

Gah, jeg leter og leter men finner ikke noen det jeg vil!

Noen ide om hva man skal søke på for å få sånn som det her? http://www.teknikmag...bild/266590.jpg

Jeg finner nemlig bare de med plastdeksel inni for å feste mobilen og min ble så fort ødelagt når jeg tar mobilen ut/inn hver morgen/kveld!

Har forresten xperia S om noen er så flinke og finner noe :gjeiper:

flip case

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Skrevet

Så i dag etterlyste jeg en vare, og fikk dette til svar:

We ship the two items in one package on Nov16th. 80% package recently takes about 45-60 bussiness days. There is a notice from post office. As this is a peak Christmas season, the shipping agency is extremely busy on handling parcels now and there are lots of package are accumulated in customs, as the result, it might need longer time to deliver the international parcels. We do business with honesty and 100% customer satisfaction If you haven’t received your item and this situation lasts to 60 days on Jan16th. Please do not open a case. WE WILL SHIP TO YOU AGAIN OR MAKE FULL REFUND TO YOU. You could choose which one you want. We do not want to give you a bad buying experience even though the shipping is out of our control.

Sorry for the inconvenience and your understanding is highly appreciated. Thank you very much!

Hva skal jeg si til dette da? Jeg gidder jo ikke vente TO MÅNEDER på å få noen post-its! Kjøpte dem jo i midten av november, og tenkte de skulle være en del av en julegave. So much for that. Men jeg ser det er noen som har sagt her inne at man skal få refund e.l. om det går MER enn 30 dager? Eller må jeg vente lenger enn 30 dager før jeg kan be om refund? Synes 60 dager var villt lenge å vente på en bitteliten pakke med post-its.

Anonym poster: e49dc72cd4551f9125c80c2e40fcf10b

Skrevet

Så i dag etterlyste jeg en vare, og fikk dette til svar:

We ship the two items in one package on Nov16th. 80% package recently takes about 45-60 bussiness days. There is a notice from post office. As this is a peak Christmas season, the shipping agency is extremely busy on handling parcels now and there are lots of package are accumulated in customs, as the result, it might need longer time to deliver the international parcels. We do business with honesty and 100% customer satisfaction If you haven’t received your item and this situation lasts to 60 days on Jan16th. Please do not open a case. WE WILL SHIP TO YOU AGAIN OR MAKE FULL REFUND TO YOU. You could choose which one you want. We do not want to give you a bad buying experience even though the shipping is out of our control.

Sorry for the inconvenience and your understanding is highly appreciated. Thank you very much!

Hva skal jeg si til dette da? Jeg gidder jo ikke vente TO MÅNEDER på å få noen post-its! Kjøpte dem jo i midten av november, og tenkte de skulle være en del av en julegave. So much for that. Men jeg ser det er noen som har sagt her inne at man skal få refund e.l. om det går MER enn 30 dager? Eller må jeg vente lenger enn 30 dager før jeg kan be om refund? Synes 60 dager var villt lenge å vente på en bitteliten pakke med post-its.

Anonym poster: e49dc72cd4551f9125c80c2e40fcf10b

Mange selgere har sånn "Går det mer enn 31 dager får du refund"-regel.

Jeg ville bedt om refund, og nevnt at dette egentlig skulle være en julegave.

Skrevet

Jeg vurderte litt å klikke hjem denne toppen (blusen?) og trenger hjelp. Ser den grei ut? Jeg vil ha den aller helst i off white.

Skrevet

Jeg vurderte litt å klikke hjem denne toppen (blusen?) og trenger hjelp. Ser den grei ut? Jeg vil ha den aller helst i off white.

Den var veldig fin! Men ser dessverre for meg at den ikke er så fin i virkeligheten :( For å være ærlig..

Skrevet

Den var veldig fin! Men ser dessverre for meg at den ikke er så fin i virkeligheten :( For å være ærlig..

Det var det jeg var redd for.... Æsj, da får jeg finne meg en ny en. :fnise:

Skrevet

Det var det jeg var redd for.... Æsj, da får jeg finne meg en ny en. :fnise:

Du har ingen skjorter du er lei av da? Som du kan sy litt paljetter på?

Mye hyggeligere for både lommeboka og miljøet :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...