Gjest Embleda Skrevet 9. desember 2012 #5481 Skrevet 9. desember 2012 har ingen erfaring med selgeren, så kan dessverre ikke si hvordan størrelsene er, lurer på det selv nemmelig, hehe. er en M selv, men endte opp med å kjøpe den blå og hvite stripete genseren og den med blonder på skuldrene. håper og tror egentlig at de passer kan jo si fra når jeg får de
Gjest Raindrops Skrevet 9. desember 2012 #5482 Skrevet 9. desember 2012 Jeg har snart 300 ting lagret i lister 2
Gjest NozMonster Skrevet 9. desember 2012 #5483 Skrevet 9. desember 2012 Noen som har lyst på dette? så absolutt! jeg sover med hetta på og hele meg sammenrullet helt under dyna fordi jeg er så kald, så denne her hadde jo virkelig vært perfekt! jeg fikk denne her rett før helgen. Toppen er helt som på bildet, med god kvalitet. overraskende god faktisk! Et solid korsett Skjørtet derimot... eeehh.. stoffet er tynt og udugelig, det er en minisplitt på siden, og enda en midt på låret bak... ( ) denne andre splitten er skjev også. Sømmene på skjørtet er skjeve og helt elendig sydd. Den G-strengen som var med klarte jeg ikke stoppe å le av - den var så morsom-stygg at det ikke er mulig å forklare Men det var toppen jeg var ute etter, så jeg håper jeg kan få brukt den ( i en eller annen anledning som jeg ikke helt vet om enda) http://www.ebay.com/itm/290739926317?var=590074127616&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #5484 Skrevet 9. desember 2012 Sitter og sikler på denne jakken her Beklager at jeg ikke orker å bla meg gjennom hele tråden tilfelle noen har kommentert den før. Er det noen av dere som har erfaring med jakken, hvordan er den i str.? Jeg bruker L til vanlig, hvilken str. bør jeg bestille? Ellers noe å utsette? Anonym poster: dad0b6ece019c30c5e5b2fca632deadb Anonym poster: dad0b6ece019c30c5e5b2fca632deadb
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #5485 Skrevet 9. desember 2012 Har mottat disse for lenge siden, de er kjempe fine:D Og 100% ekte :D Nåja. Jeg har de også (fra samme selger), og de ser fine ut, men tviler veldig sterkt på at de er ekte. Anonym poster: e49dc72cd4551f9125c80c2e40fcf10b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2012 #5486 Skrevet 9. desember 2012 Sitter og sikler på denne jakken her Beklager at jeg ikke orker å bla meg gjennom hele tråden tilfelle noen har kommentert den før. Er det noen av dere som har erfaring med jakken, hvordan er den i str.? Jeg bruker L til vanlig, hvilken str. bør jeg bestille? Ellers noe å utsette? Anonym poster: dad0b6ece019c30c5e5b2fca632deadb 2XL om du har brede skuldrer (studer målene nøye og mål deg selv), selv da kan det bli smått. Det er som regel hovedproblemet med jakkene fra Asia siden asiatiske damer er så spedbygd. Anonym poster: 4f5a52befc93e0ef9b80ce2de3264778
Adele Skrevet 9. desember 2012 #5487 Skrevet 9. desember 2012 har ingen erfaring med selgeren, så kan dessverre ikke si hvordan størrelsene er, lurer på det selv nemmelig, hehe. er en M selv, men endte opp med å kjøpe den blå og hvite stripete genseren og den med blonder på skuldrene. håper og tror egentlig at de passer kan jo si fra når jeg får de Kan du da gi meg også beskjed om hvordan den stripete genseren er?
Adele Skrevet 9. desember 2012 #5488 Skrevet 9. desember 2012 så absolutt! jeg sover med hetta på og hele meg sammenrullet helt under dyna fordi jeg er så kald, så denne her hadde jo virkelig vært perfekt! jeg fikk denne her rett før helgen. Toppen er helt som på bildet, med god kvalitet. overraskende god faktisk! Et solid korsett Skjørtet derimot... eeehh.. stoffet er tynt og udugelig, det er en minisplitt på siden, og enda en midt på låret bak... ( ) denne andre splitten er skjev også. Sømmene på skjørtet er skjeve og helt elendig sydd. Den G-strengen som var med klarte jeg ikke stoppe å le av - den var så morsom-stygg at det ikke er mulig å forklare Men det var toppen jeg var ute etter, så jeg håper jeg kan få brukt den ( i en eller annen anledning som jeg ikke helt vet om enda) http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 Fatter ikke hvorfor de skal putte med en G-string på alt!?
Ibanez Skrevet 9. desember 2012 #5489 Skrevet 9. desember 2012 Har litt lyst på denne. Så at det var en som hadde ebstilt en slik og en annen som ville ha tilbakemld. Fant en video på youtube. Nå fikk jeg enda mer lyst på den
Adele Skrevet 9. desember 2012 #5490 Skrevet 9. desember 2012 Har litt lyst på denne. Så at det var en som hadde ebstilt en slik og en annen som ville ha tilbakemld. Fant en video på youtube. Nå fikk jeg enda mer lyst på den Regner med at min snart dukker opp i postkassa. Så kan gi en tilbakemelding når jeg har fått min 2
Gjest Skrevet 9. desember 2012 #5491 Skrevet 9. desember 2012 Regner med at min snart dukker opp i postkassa. Så kan gi en tilbakemelding når jeg har fått min Ååå, venter spent! Jeg er voksen (og barnslig nok) til å si at jeg hater grønnsaker, intenst! Men jeg er lett påvirkelig og ser de sånn ut så kan jeg spise de =D Håper den fungerer bra så jeg kan bestille en og
Adele Skrevet 10. desember 2012 #5492 Skrevet 10. desember 2012 Ååå, venter spent! Jeg er voksen (og barnslig nok) til å si at jeg hater grønnsaker, intenst! Men jeg er lett påvirkelig og ser de sånn ut så kan jeg spise de =D Håper den fungerer bra så jeg kan bestille en og Hehe, tipper brødmat kommer til en helt ny level med denne..!
Wonders Skrevet 10. desember 2012 #5493 Skrevet 10. desember 2012 http://www.ebay.com/...9#ht_1786wt_952 Da har jeg mottatt dem, og samboeren min likte de skikkelig
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2012 #5494 Skrevet 10. desember 2012 Kuldekrem til ansikt og lepper? Anonym poster: a5e0102ef87f547de355dfc4606f071c
Blod Skrevet 10. desember 2012 #5496 Skrevet 10. desember 2012 Jeg bestilte en vare for over en mnd siden, og den kom aldri. Jeg kontaktet selgeren, som sa hun/han skulle refundere pengene, men hun spurte etter paypal id'en min. Hva er det?
Adele Skrevet 10. desember 2012 #5497 Skrevet 10. desember 2012 Jeg bestilte en vare for over en mnd siden, og den kom aldri. Jeg kontaktet selgeren, som sa hun/han skulle refundere pengene, men hun spurte etter paypal id'en min. Hva er det? Mailen du bruker for å logge deg inn på Paypal med.
Sunshine Skrevet 10. desember 2012 #5498 Skrevet 10. desember 2012 Den kjolen jeg fikk som var feil, det virker ikke som at selger forstår at det er de som har sendt meg feil kjole? De sier at jeg bare har bestilt en kjole av dem, Eh, ja det vet jeg jo.... jeg har sendt ny mail nå og forklart at de har sendt feil og at jeg vil ha den riktige kjolen tilsendt. Det er nå 3 dager siden og jeg har ikke fått svar.
Adele Skrevet 10. desember 2012 #5499 Skrevet 10. desember 2012 Den kjolen jeg fikk som var feil, det virker ikke som at selger forstår at det er de som har sendt meg feil kjole? De sier at jeg bare har bestilt en kjole av dem, Eh, ja det vet jeg jo.... jeg har sendt ny mail nå og forklart at de har sendt feil og at jeg vil ha den riktige kjolen tilsendt. Det er nå 3 dager siden og jeg har ikke fått svar. Sendt de bilde av kjolen du fikk da?
Adele Skrevet 10. desember 2012 #5500 Skrevet 10. desember 2012 Driver å går igjennom kjøpslisten nå, og ser at jeg kjøpte denne kjolen 7. november. Den er fremdeles ikke sendt. Hva har jeg gjort for å fortjene så mange dårlige selgere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå