Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det tror jeg også. Tror de har gått i farlig minus nå, har bare sittet og ventet på at de skulle oppdage hvordan det gikk. Jeg brukte 4 forskjellige personer til å handle for, veldig greit å bli ferdig med en del julegaver ;) I tillegg fikk jeg kjøpt meg en dyr sminkeprimer fra Kanebo, Your Highness rootbooster fra Tigi + hudkrem "for menn" og tannbleking til samboeren. Kjempefornøyd, skulle ønske jeg handlet mer før de stengte det, men hadde ikke samvittighet til det ;)

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Jupp, trur de har "driti" seg ut littegrann :P pokka ha gått maange tusen i minus!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte det uglesmykket hos den selgeren for over 1 mnd siden, ikke dukket opp.. :( hvor lang tid tok det ca for deg?

bestilte 3.november, den kom forrige uke. Tar sin tid for tiden. Så den kommer sikkert snart!

Anonym poster: 59a862a251ba81809a320c8ff3dc5cd8

Gjest hulderjenta
Skrevet

Fanken og, at jeg ikke rakk å snylte til meg kjøpe noen produkter på Blush før de stengte for kodene... Må visst henge oftere her inne istedet for å lese til eksamen. :fnise:

Skrevet (endret)

Ang. Blush:

Jeg hadde en ubetalt bestilling (fra i går) i et eget internettvindu, med koden allerede lagt til. Gikk heldigvis ann å betale den i dag! Pshoo!

Men kodefeltet er fortsatt borte for nye bestillinger. Hvis feltet dukker opp igjen, vil dere være snille å si ifra?

(Selv om det er usannsynlig at kodene kommer til å fungere senere.)

Endret av Chloe-
Skrevet

Noen som vil anbefale en god neglelakk i pærlemorfarve?

Anonym poster: a5e0102ef87f547de355dfc4606f071c

Skrevet

Om det nokon som nokon gong får eit akutt behov for å farge håret med vegansk knæsjfarge kan eg anbefale denne selgaren. Rask shipping (bestilte 28/11, fekk pakka i dag) og relativt billig (eg kan farge håret mitt to gonger med ei krukke), men det er verdt å merke seg at dette er farge som går ut etter nokre vask. Noko som er greit for min del, då eg går fort lei. Gledar meg til å få mørkerosa hår igjen!

Hørte at disse setter merker over alt..!

Gjest hulderjenta
Skrevet (endret)

Jeg har brukt det merket i over et år nå (og samme selger faktisk, flott service - sender kjapt og prisene er greie), men i mitt hår holder det mye lenger enn et par vask. Men her kan jo forskjeller i hårtype o.l. spille inn.

Har ikke vært borti så holdbar rødfarge før f.eks. fra andre merker, hurra! :)

Edit: Og ja, flere putevar har blitt rødrosa etter hvert ja, hehe... Merket det ikke så godt da jeg hadde lyserosa og lilla hår.

Endret av hulderjenta
Skrevet

Ang. Blush:

Jeg hadde en ubetalt bestilling (fra i går) i et eget internettvindu, med koden allerede lagt til. Gikk heldigvis ann å betale den i dag! Pshoo!

Men kodefeltet er fortsatt borte for nye bestillinger. Hvis feltet dukker opp igjen, vil dere være snille å si ifra?

(Selv om det er usannsynlig at kodene kommer til å fungere senere.)

De funker bare 1 gang per konto.

Gjest NozMonster
Skrevet

nå som blush-kodene ikke fungerer lenger så kan vi kanskje gå tilbake til e-baysnakk? :)

• Liker 2
Skrevet

nå som blush-kodene ikke fungerer lenger så kan vi kanskje gå tilbake til e-baysnakk? :)

Seriøst, du bør ikke kommer her og klage på avsporinger.

• Liker 13
Skrevet

De funker bare 1 gang per konto.

Jeg har hittil kun brukt en av tre koder.

Skrevet

Jeg har hittil kun brukt en av tre koder.

Ååå okei. Er der tre da?? Trodde det bare var to? Men har du prøvd å gå et steg videre? Til betaling eller noe??

Skrevet

Ååå okei. Er der tre da?? Trodde det bare var to? Men har du prøvd å gå et steg videre? Til betaling eller noe??

Ja, jeg (og flere her) har prøvd å gå helt til betaling, men kodefeltet er fjernet. :(

Skrevet

Jeg har et e-bay spørsmål:

Hvordan får man refund? Jeg skulle få refund fra en selger fordi en kjole aldri kom og til slutt endte det med at kjolen kom i retur, men nå får jeg melding fra paypal der det står "You need to claim your money", hvordan gjør jeg det?

Gjest NozMonster
Skrevet

Seriøst, du bør ikke kommer her og klage på avsporinger.

hvor har jeg avsport hen da?

Skrevet

Registrerte meg på eBay i forrigår og har nå 8 pakker å vente på. Siden jeg syntes det var hysterisk festlig å titte på undertøy, annonserte jeg på bloggen etter andre måter å utnytte eBay på, så ikke undertøyskuffen ble fylt opp av dritt. Ble sendt hit og hylte i ekstase. HIMMELEN! Gått igjennom tråden og har allerede stålkontroll på hvordan ting fungerer, takket være dere smartinger :herremann: Angrer på at jeg ikke krøp til korset tidligere og sikret julegaver, men vet hvor neste års handel skal foregå da jeg i tillegg blir student.

Nok pjatt, det jeg har bestilt;

Sminkekoster (De suger sikkert og har mange fra før, men noe må da være brukbart!)

Korsett (Det var fryktelig å bestille i XL, men i følge size charten så måtte jeg det......)

Lampe med galakse-effekt (OM jeg ser frem til denne?! JA!)

Selvfestende BH

iPhonedeksel

BH med nagler

Sølv og bronsenagler

Mascara og eyeliner

Eyeliner (Denne har jeg bestilt før. En anelse tørr, men med mixing liquid så går det fint)

Jeg og vil ha en slik nagle-BH, meg jeg forstår ikke størrelsene? :vetikke:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Dere skal vel ikke bruke de nagle-Bhene sånn som på bildet? :sjokkert: Mer trashy går det ikke an å få blitt.

Endret av Mortem
Skrevet

Jeg og vil ha en slik nagle-BH, meg jeg forstår ikke størrelsene? :vetikke:

Bruker en BH-størrelsestransformer (HAHA, kommer ikke på ordet...) Velg din europeiske størrelse, så kommer opp hva det blir i amerikansk!

Skrevet

Dere skal vel ikke bruke de nagle-Bhene sånn som på bildet? :sjokkert: Mer trashy går det ikke an å få blitt.

Haha, neeeei, tar sjeldent inspirasjon fra bildene der du!

Men ser stilig ut om BHen titter frem fra en løssittende skjorte eller en sort gjennomsiktig bluse :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...