Gjest Blur Skrevet 13. desember 2012 #5601 Skrevet 13. desember 2012 Stitch silicon case (igjen..) men tror ikke jeg vinner denne. Er en veldig aggresiv "buyer" der inne
Gjest Blur Skrevet 13. desember 2012 #5602 Skrevet 13. desember 2012 Jeg vant stitch casen. Den er kjempe søt 2
Adele Skrevet 13. desember 2012 #5603 Skrevet 13. desember 2012 Hei! Skal få refundert penger for noen sko jeg fikk i feil farge og str, og selgeren skrev nettopp: Hi,please give me your paypal account,so i can refund,thanks. Hva skal jeg gi han da? Trodde han bare kunne "returnere" pengene jeg sendte til han samme sted.. ? :/ Håper noen vet! Oppgi mailen du logger deg inn på Paypal med.
Gjest Blur Skrevet 13. desember 2012 #5604 Skrevet 13. desember 2012 Vaske greie til trynet. Biore strips 2
engelen23 Skrevet 13. desember 2012 #5605 Skrevet 13. desember 2012 Oppgi mailen du logger deg inn på Paypal med. Såpass enkelt ja, haha Tusen takk! Nå ordnet det seg! 1
Lista Skrevet 13. desember 2012 #5606 Skrevet 13. desember 2012 Jeg er overrasket! Bestilte 2. desember, og i dag kom de i posten tingtilåhaiskoa
j23 Skrevet 13. desember 2012 #5607 Skrevet 13. desember 2012 Jeg er overrasket! Bestilte 2. desember, og i dag kom de i posten tingtilåhaiskoa Ja, disse kom raskt når jeg bestilte også! Har du fått testet dem? Jeg har ikke det ennå, så gjerne gi tilbakemelding om hvordan de er/om de virker;)
Adele Skrevet 13. desember 2012 #5608 Skrevet 13. desember 2012 Jeg er overrasket! Bestilte 2. desember, og i dag kom de i posten tingtilåhaiskoa Hvordan er kvaliteten?
Lista Skrevet 13. desember 2012 #5609 Skrevet 13. desember 2012 Ja, disse kom raskt når jeg bestilte også! Har du fått testet dem? Jeg har ikke det ennå, så gjerne gi tilbakemelding om hvordan de er/om de virker;) Hvordan er kvaliteten? Jeg har ikke testa de enda, så det kan jeg dessverre ikke svare på 1
Fanta Exotic Skrevet 14. desember 2012 #5610 Skrevet 14. desember 2012 Noe jeg har vært på jakt etter dritlenge er til salgs på ebay nå. Endelig! MEN! den selgeren har 0 % i feedback, fordi det er det eneste den har lagt ut for salg, og har ikke kjøpt noe.. Hadde dere turt å kjøpe det? Det koster ca. 3000,-, og selgeren er fra Ecuador...
gjärd Skrevet 14. desember 2012 #5611 Skrevet 14. desember 2012 Noe jeg har vært på jakt etter dritlenge er til salgs på ebay nå. Endelig! MEN! den selgeren har 0 % i feedback, fordi det er det eneste den har lagt ut for salg, og har ikke kjøpt noe.. Hadde dere turt å kjøpe det? Det koster ca. 3000,-, og selgeren er fra Ecuador... Spørs litt hva det er kanskje.. Er prisen for god til og være sann..? Tror jeg hadde vært litt skeptisk
gjärd Skrevet 14. desember 2012 #5612 Skrevet 14. desember 2012 Noe jeg har vært på jakt etter dritlenge er til salgs på ebay nå. Endelig! MEN! den selgeren har 0 % i feedback, fordi det er det eneste den har lagt ut for salg, og har ikke kjøpt noe.. Hadde dere turt å kjøpe det? Det koster ca. 3000,-, og selgeren er fra Ecuador... Spørs litt hva det er kanskje.. Er prisen for god til og være sann..? Tror jeg hadde vært litt skeptisk
AloeVera Skrevet 14. desember 2012 #5613 Skrevet 14. desember 2012 Mottok denne skjorten i går. Jeg var usikker på om den var kjempestygg eller kjempekul. Jeg kan nå si at jeg ELSKER den! Den er litt stor, noe som jeg ville at den skulle være. Gleder meg til å bruke denne i sommer! :D Ser for meg denne shorten åpnet med en hvit singlet/t-skjorte innenfor, shorts og converse og med en brun skinnveske <3 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #5614 Skrevet 14. desember 2012 Mottok idag: Krok/hempe dingser til syprosjektene mine. Smalt belte i blått, mørkebrunt og lysebrunt. Veldig søte. Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925 1
missdior Skrevet 14. desember 2012 #5615 Skrevet 14. desember 2012 jeg mottok disse i dag, en grønn og en blå. det var bare den blå som funka, ser ut som den grønne kan ha fått seg en trøkk i posten! utrolig trist, siden dette var julegaver til tantebarna. men, den blå funker som bare rakkern!!! fornøyd, litt iallefall.. har sendt mail til selger og ser hva han sier om dette 1
Gjest badeand1 Skrevet 14. desember 2012 #5616 Skrevet 14. desember 2012 Mobilcase til mamma Penn til mamma Matskål til katta. Snill jeg er! 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #5617 Skrevet 14. desember 2012 jeg mottok disse i dag, en grønn og en blå. det var bare den blå som funka, ser ut som den grønne kan ha fått seg en trøkk i posten! utrolig trist, siden dette var julegaver til tantebarna. men, den blå funker som bare rakkern!!! fornøyd, litt iallefall.. har sendt mail til selger og ser hva han sier om dette Kult! Hva er det for noe? Anonym poster: febaf4d32eb081a8c7326b249ce4d49d
missdior Skrevet 14. desember 2012 #5618 Skrevet 14. desember 2012 Kult! Hva er det for noe? Anonym poster: febaf4d32eb081a8c7326b249ce4d49d mp3-spillere! med 2gb lagringsplass 1
Miah Skrevet 15. desember 2012 #5619 Skrevet 15. desember 2012 Mottok denne skjorteni går. Jeg var usikker på om den var kjempestygg eller kjempekul. Jeg kan nå si at jeg ELSKER den! Den er litt stor, noe som jeg ville at den skulle være. Gleder meg til å bruke denne i sommer! :D Ser for meg denne shorten åpnet med en hvit singlet/t-skjorte innenfor, shorts og converse og med en brun skinnveske <3 Den selgerens shipping policy er noe av det mest tidige jeg har sett: Shipping to: Worldwide Excludes: Fiji, Papua New Guinea, Guadeloupe, Marshall Islands, Wallis and Futuna, Gambia, Malaysia, Mayotte, Taiwan, Poland, Suriname, Oman, Kenya, United Arab Emirates, Argentina, Middle East, Guinea-Bissau, Togo, Senegal, Armenia, Bhutan, Uzbekistan, Ireland, Qatar, Falkland Islands (Islas Malvinas), Burundi, Slovakia, Iraq, Equatorial Guinea, Slovenia, Thailand, Aruba, American Samoa, Sweden, Iceland, Macedonia, Liechtenstein, Israel, Kuwait, Belgium, Algeria, Benin, Russian Federation, Antigua and Barbuda, Italy, Swaziland, Pakistan, Tanzania, Ukraine, Burkina Faso, Panama, Jersey, Kyrgyzstan, Switzerland, Reunion, Djibouti, Chile, Puerto Rico, China, Mali, Croatia, Republic of, Botswana, Cambodia, Indonesia, Malta, Tajikistan, Vietnam, Paraguay, Cayman Islands, Saint Helena, Cyprus, Rwanda, Seychelles, Bangladesh, Austria, Sri Lanka, Zimbabwe, Gabon Republic, Bulgaria, Czech Republic, Côte d'Ivoire (Ivory Coast), Norway, Kiribati, Turkmenistan, Greece, Grenada, Haiti, Greenland, Yemen, Afghanistan, Montenegro, Africa, Mongolia, Nepal, Bahrain, Bahamas, Svalbard and Jan Mayen, Dominica, Hungary, Bosnia and Herzegovina, Angola, South America, Western Samoa, France, Mozambique, Namibia, Peru, Central America and Caribbean, Guatemala, Denmark, Vatican City State, Solomon Islands, Sierra Leone, Nauru, French Guiana, Anguilla, El Salvador, Guam, Micronesia, Dominican Republic, Cameroon, Guyana, Azerbaijan Republic, Macau, Georgia, Tonga, New Caledonia, San Marino, Eritrea, Morocco, Saint Kitts-Nevis, Saint Vincent and the Grenadines, Belarus, Mauritania, Belize, Philippines, Uruguay, Congo, Democratic Republic of the, Western Sahara, Congo, Republic of the, French Polynesia, Cook Islands, Colombia, Comoros, Spain, Estonia, Bermuda, Montserrat, Korea, South, Zambia, Somalia, Vanuatu, Ecuador, Albania, Monaco, Guernsey, Ethiopia, Laos, Niger, Venezuela, Ghana, Cape Verde Islands, Moldova, Martinique, Saint Pierre and Miquelon, Madagascar, Lebanon, Liberia, Bolivia, Maldives, Gibraltar, Libya, Hong Kong, Central African Republic, Lesotho, Nigeria, Saint Lucia, Mauritius, Guinea, Jordan, British Virgin Islands, Turks and Caicos Islands, Chad, Andorra, Romania, Costa Rica, India, Serbia, Kazakhstan, Saudi Arabia, Netherlands Antilles, Japan, Lithuania, Trinidad and Tobago, Palau, Malawi, Nicaragua, Finland, Tunisia, Luxembourg, Uganda, Brazil, Turkey, Barbados, Tuvalu, Jamaica, Latvia, Egypt, Niue, Brunei Darussalam, Honduras, Virgin Islands (U.S.), South Africa 5
sofie777 Skrevet 15. desember 2012 #5620 Skrevet 15. desember 2012 Det der minte meg om sangen til Ylvis. http://www.youtube.com/watch?v=vnS-Dqf6P34 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå