Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Skal få refundert penger for noen sko jeg fikk i feil farge og str, og selgeren skrev nettopp:

Hi,please give me your paypal account,so i can refund,thanks.

Hva skal jeg gi han da? Trodde han bare kunne "returnere" pengene jeg sendte til han samme sted.. ? :/

Håper noen vet! :)

Oppgi mailen du logger deg inn på Paypal med.

Skrevet

Oppgi mailen du logger deg inn på Paypal med.

Såpass enkelt ja, haha :P

Tusen takk! Nå ordnet det seg! :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er overrasket!

Bestilte 2. desember, og i dag kom de i posten :)

tingtilåhaiskoa

Ja, disse kom raskt når jeg bestilte også!

Har du fått testet dem? Jeg har ikke det ennå, så gjerne gi tilbakemelding om hvordan de er/om de virker;)

Skrevet

Ja, disse kom raskt når jeg bestilte også!

Har du fått testet dem? Jeg har ikke det ennå, så gjerne gi tilbakemelding om hvordan de er/om de virker;)

Hvordan er kvaliteten?

Jeg har ikke testa de enda, så det kan jeg dessverre ikke svare på :)

• Liker 1
Skrevet

Noe jeg har vært på jakt etter dritlenge er til salgs på ebay nå. Endelig!

MEN! den selgeren har 0 % i feedback, fordi det er det eneste den har lagt ut for salg, og har ikke kjøpt noe.. Hadde dere turt å kjøpe det? Det koster ca. 3000,-, og selgeren er fra Ecuador...

Skrevet

MEN! den selgeren har 0 % i feedback, fordi det er det eneste den har lagt ut for salg, og har ikke kjøpt noe.. Hadde dere turt å kjøpe det? Det koster ca. 3000,-, og selgeren er fra Ecuador...

Spørs litt hva det er kanskje.. Er prisen for god til og være sann..? Tror jeg hadde vært litt skeptisk :P

Skrevet

Spørs litt hva det er kanskje.. Er prisen for god til og være sann..? Tror jeg hadde vært litt skeptisk :P

Skrevet

Mottok denne skjorten i går.

Jeg var usikker på om den var kjempestygg eller kjempekul. Jeg kan nå si at jeg ELSKER den!

Den er litt stor, noe som jeg ville at den skulle være.

Gleder meg til å bruke denne i sommer! :D Ser for meg denne shorten åpnet med en hvit singlet/t-skjorte innenfor, shorts og converse og med en brun skinnveske <3

• Liker 1
Skrevet

Mottok idag:

Krok/hempe dingser til syprosjektene mine.

Smalt belte i blått, mørkebrunt og lysebrunt. Veldig søte.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

• Liker 1
Skrevet

jeg mottok disse i dag, en grønn og en blå. det var bare den blå som funka, ser ut som den grønne kan ha fått seg en trøkk i posten! utrolig trist, siden dette var julegaver til tantebarna. men, den blå funker som bare rakkern!!! fornøyd, litt iallefall.. har sendt mail til selger og ser hva han sier om dette :)

• Liker 1
Skrevet

jeg mottok disse i dag, en grønn og en blå. det var bare den blå som funka, ser ut som den grønne kan ha fått seg en trøkk i posten! utrolig trist, siden dette var julegaver til tantebarna. men, den blå funker som bare rakkern!!! fornøyd, litt iallefall.. har sendt mail til selger og ser hva han sier om dette :)

Kult!

Hva er det for noe? :)

Anonym poster: febaf4d32eb081a8c7326b249ce4d49d

Skrevet

Kult!

Hva er det for noe? :)

Anonym poster: febaf4d32eb081a8c7326b249ce4d49d

mp3-spillere! med 2gb lagringsplass :)

• Liker 1
Skrevet

Mottok denne skjorteni går.

Jeg var usikker på om den var kjempestygg eller kjempekul. Jeg kan nå si at jeg ELSKER den!

Den er litt stor, noe som jeg ville at den skulle være.

Gleder meg til å bruke denne i sommer! :D Ser for meg denne shorten åpnet med en hvit singlet/t-skjorte innenfor, shorts og converse og med en brun skinnveske <3

Den selgerens shipping policy er noe av det mest tidige jeg har sett:

Shipping to: Worldwide

Excludes: Fiji, Papua New Guinea, Guadeloupe, Marshall Islands, Wallis and Futuna, Gambia, Malaysia, Mayotte, Taiwan, Poland, Suriname, Oman, Kenya, United Arab Emirates, Argentina, Middle East, Guinea-Bissau, Togo, Senegal, Armenia, Bhutan, Uzbekistan, Ireland, Qatar, Falkland Islands (Islas Malvinas), Burundi, Slovakia, Iraq, Equatorial Guinea, Slovenia, Thailand, Aruba, American Samoa, Sweden, Iceland, Macedonia, Liechtenstein, Israel, Kuwait, Belgium, Algeria, Benin, Russian Federation, Antigua and Barbuda, Italy, Swaziland, Pakistan, Tanzania, Ukraine, Burkina Faso, Panama, Jersey, Kyrgyzstan, Switzerland, Reunion, Djibouti, Chile, Puerto Rico, China, Mali, Croatia, Republic of, Botswana, Cambodia, Indonesia, Malta, Tajikistan, Vietnam, Paraguay, Cayman Islands, Saint Helena, Cyprus, Rwanda, Seychelles, Bangladesh, Austria, Sri Lanka, Zimbabwe, Gabon Republic, Bulgaria, Czech Republic, Côte d'Ivoire (Ivory Coast), Norway, Kiribati, Turkmenistan, Greece, Grenada, Haiti, Greenland, Yemen, Afghanistan, Montenegro, Africa, Mongolia, Nepal, Bahrain, Bahamas, Svalbard and Jan Mayen, Dominica, Hungary, Bosnia and Herzegovina, Angola, South America, Western Samoa, France, Mozambique, Namibia, Peru, Central America and Caribbean, Guatemala, Denmark, Vatican City State, Solomon Islands, Sierra Leone, Nauru, French Guiana, Anguilla, El Salvador, Guam, Micronesia, Dominican Republic, Cameroon, Guyana, Azerbaijan Republic, Macau, Georgia, Tonga, New Caledonia, San Marino, Eritrea, Morocco, Saint Kitts-Nevis, Saint Vincent and the Grenadines, Belarus, Mauritania, Belize, Philippines, Uruguay, Congo, Democratic Republic of the, Western Sahara, Congo, Republic of the, French Polynesia, Cook Islands, Colombia, Comoros, Spain, Estonia, Bermuda, Montserrat, Korea, South, Zambia, Somalia, Vanuatu, Ecuador, Albania, Monaco, Guernsey, Ethiopia, Laos, Niger, Venezuela, Ghana, Cape Verde Islands, Moldova, Martinique, Saint Pierre and Miquelon, Madagascar, Lebanon, Liberia, Bolivia, Maldives, Gibraltar, Libya, Hong Kong, Central African Republic, Lesotho, Nigeria, Saint Lucia, Mauritius, Guinea, Jordan, British Virgin Islands, Turks and Caicos Islands, Chad, Andorra, Romania, Costa Rica, India, Serbia, Kazakhstan, Saudi Arabia, Netherlands Antilles, Japan, Lithuania, Trinidad and Tobago, Palau, Malawi, Nicaragua, Finland, Tunisia, Luxembourg, Uganda, Brazil, Turkey, Barbados, Tuvalu, Jamaica, Latvia, Egypt, Niue, Brunei Darussalam, Honduras, Virgin Islands (U.S.), South Africa

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...