Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg lurer på om noen her har kjøpt denne kjolen før?

vurderer den nemlig i svart, men er usikker på det ene og det andre egentlig..

http://www.ebay.com/...=item1c29ef990f

jeg fikk disse i posten idag og de ble jeg skikkelig fornøyd

http://www.ebay.com/....m1497.l2649med!

Jeg liker at de ikke stikker så innmari langt ut, sånn som perleøredobber ofte har en tendens til å gjøre..

sevom det ene bildet i linken tilsier det, så fulgte det ikke med noen bakdeler til disse da, og det er jo litt snodig..

For å unnga at du gjør samme feil som meg: Lengden er bare 72 cm. Det er vel mer enn topp som når deg over rumpa enn en kjole.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, veldig chic :fnise: Og latterlig billig!

Ja, merket det! Kjøpte nettopp et sett fra Makeupmekka, ellers hadde jeg kjøpt den selv! :biggrin:

Gjest NozMonster
Skrevet

For å unnga at du gjør samme feil som meg: Lengden er bare 72 cm. Det er vel mer enn topp som når deg over rumpa enn en kjole.

ja, så det, men 72 cm er faktisk langt nok til å være en kjole for meg :)

Skrevet

ja, så det, men 72 cm er faktisk langt nok til å være en kjole for meg :)

Hvor kort er du? Jeg er 160 og 72 cm er musekort altså.... Ikke veldig pent. ;)

Skrevet

For de av dere som er opptatt av dyrevern : IKKE kjøp denne luen! Til tross for at det står i annonsen at det ikke er ekte pels brukt på dusken,så er det ekte pels :( Og vi vet jo hvordan dyr behandles i kina :grine:

Anonym poster: d8c8836b960c6070ae3582105c2f55f7

• Liker 4
Skrevet

For de av dere som er opptatt av dyrevern : IKKE kjøp denne luen! Til tross for at det står i annonsen at det ikke er ekte pels brukt på dusken,så er det ekte pels :( Og vi vet jo hvordan dyr behandles i kina :grine:

Har du bevis?

• Liker 1
Skrevet

HVA!? Jeg har kjøpt den :grine:

Skrevet

Har du bevis?

Skrevet

Har du bevis?

Bevis på at det er ekte pels? Man kjenner og ser jo godt forskjell på ekte og fuskepels på nært hold. Jeg vet det fordi jeg mottok denne luen selv i dag og ser med en gang at det ikke er fuskepels slik det står i annonsen.Har sendt melding til selger også,fordi jeg hadde aldri kjøpt den om det stod at det var ekte pels i annonsen.

Skrevet

Bevis på at det er ekte pels? Man kjenner og ser jo godt forskjell på ekte og fuskepels på nært hold. Jeg vet det fordi jeg mottok denne luen selv i dag og ser med en gang at det ikke er fuskepels slik det står i annonsen.Har sendt melding til selger også,fordi jeg hadde aldri kjøpt den om det stod at det var ekte pels i annonsen.

Nå har jeg så klart pakket inn den jeg mottok. Men den jeg fikk så rimelig fake ut, spør du meg. Og kjentes slik ut..

Skrevet

Det er ekte pels,selger innrømmet det i mail! Her er svaret jeg fikk da jeg skrev å lurte på om det var ekte pels :

Yes it's real why i say it's not true cause animal protection law in UK can't allow me to sell real fur on ebay

Hope u can understand

If there is any problem with the item, please feel free to let us know and we are sure we can sort it out for you for sure.

If you are satisfied with our products and services, we will really appreciate you leave us a 5 start positive feedback as soon as possible. Thank you!

• Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet

Det er ekte pels,selger innrømmet det i mail! Her er svaret jeg fikk da jeg skrev å lurte på om det var ekte pels :

Yes it's real why i say it's not true cause animal protection law in UK can't allow me to sell real fur on ebay

Hope u can understand

If there is any problem with the item, please feel free to let us know and we are sure we can sort it out for you for sure.

If you are satisfied with our products and services, we will really appreciate you leave us a 5 start positive feedback as soon as possible. Thank you!

Denne selgeren hadde jeg rapportert til ebay. H*n juger om at det er ekte pels?

• Liker 7
Skrevet (endret)

Fy fader, jeg hadde blitt dritforbanna, krevd full refund og rapportert selger! :kjefte:

Endret av kaprifolen
  • Liker 2
Skrevet

Ja, dette må du rapportere inn, det har ikke selgeren lov til!

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Denne selgeren hadde jeg rapportert til ebay. H*n juger om at det er ekte pels?

Fy fader, jeg hadde blitt dritforbanna, krevd full refund og rapportert selger! :kjefte:

Ja, dette må du rapportere inn, det har ikke selgeren lov til!

Allerede rapportert! Føler meg helt kvalm nå,eneste grunnen til at jeg kjøpte lua er at det står spesifisert at det er fuskepels. Er totalt imot bruk av ekte pels

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Allerede rapportert! Føler meg helt kvalm nå,eneste grunnen til at jeg kjøpte lua er at det står spesifisert at det er fuskepels. Er totalt imot bruk av ekte pels

Flott! Har du sagt til selgeren at du har rapportert?

• Liker 1
Skrevet

Kan noen være så snill og forklare meg hvordan jeg kan sortere det slik at kun varer som kan bli sendt til Norge kommer opp? :) Er så lei av å finne ting som ikke blir sendt til Norge.

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Skrevet (endret)

Kan noen være så snill og forklare meg hvordan jeg kan sortere det slik at kun varer som kan bli sendt til Norge kommer opp? :) Er så lei av å finne ting som ikke blir sendt til Norge.

Ebay.co.uk: Gå til "sort by" og velg "Price + P&P: Lowest first".

Ebay.com: Gå til "sort by" og velg "Price + Shipping: Lowest first"

Logg inn, så skal det komme opp shipping til Norge.

Endret av Yvonne
Skrevet

Ebay.co.uk: Gå til "sort by" og velg "Price + P&P: Lowest first".

Ebay.com: Gå til "sort by" og velg "Price + Shipping: Lowest first"

Logg inn, så skal det komme opp shipping til Norge.

Ok takk for det. Men er det ikke en annen måte man kan gjøre det på? Ofte når man tar lowest first blir man sittende og bla igjennom side på side med tull før man endelig finner det man leter etter.

Skrevet

Ok takk for det. Men er det ikke en annen måte man kan gjøre det på? Ofte når man tar lowest first blir man sittende og bla igjennom side på side med tull før man endelig finner det man leter etter.

Jeg har ebay app på tlf, og da står det "location" på menyen. Og der kan jeg velge "ships to Norway" :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...