Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Her er link :) Jeg har bestilt disse, og de kom på 6 dager :)

Har du link til nagler med sånn her type form? :) Altså med sånn samme type feste som de du linket til, bare denne formen - IKKE de skrue greiene..

DIY-12mm-Jewelry-Punk-Rock-Bullet-Rivets-Studs.jpg

Endret av strawberries
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du link til nagler med sånn her type form? :) Altså med sånn samme type feste som de du linket til, bare denne formen - IKKE de skrue greiene..

http://www.ebay.com/itm/NAILHEADS-SPOTS-STUDS-2-Prong-1-2-ROUND-CONE-BRIGHT-NICKEL-100-pcs-/330845857418?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d07f3268a

Om du vil se på mer http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l2736&_nkw=leathercraft+studs

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

• Liker 1
Skrevet

Betalte for rask shipping på et produkt fra England, har ikke motatt det enda.

Men et produkt jeg kjøpte fra Kina på samme dag har jeg motatt :fnise:

Skrevet

Betalte for rask shipping på et produkt fra England, har ikke motatt det enda.

Men et produkt jeg kjøpte fra Kina på samme dag har jeg motatt :fnise:

Når bestilte du?

Skrevet

11.12.12 :)

Da er det tregt til å være rask shipping fra England :fnise:

Skrevet

Da er det tregt til å være rask shipping fra England :fnise:

Helt enig, men ser nå at selger ikke sendte tingen før den 16..... Og selger lover å sende det dagen etter bestillingen er gjort. Fysj

Gjest Misteltein
Skrevet

11.12.12 :)

Det er tregt! Jeg har fått ting som jeg har bestilt etter 12.12.12 fra både Kina og England.

Skrevet

Det er tregt! Jeg har fått ting som jeg har bestilt etter 12.12.12 fra både Kina og England.

Helt enig med deg. Men usikker på om jeg skal klage eller ikke?

Skrevet

Klage da på at jeg har betalt for rask shipping, og selger lover å shippe item neste dag. Men så går det en del dager før selger gjør dette.

Skrevet (endret)

Klage da på at jeg har betalt for rask shipping, og selger lover å shippe item neste dag. Men så går det en del dager før selger gjør dette.

Du har jo svaret ditt i den siste posten din ;)

Klag! :regler:

Endret av adele.bethune
Gjest Misteltein
Skrevet

Om du har betalt for rask shipping, så klager du!

• Liker 2
Skrevet

:fnise:

Jeg svarer meg selv, wihi

Første tegn på galskap, vet du? ;)

Skrevet

Om du har betalt for rask shipping, så klager du!

done!

Første tegn på galskap, vet du? ;)

gæren er jeg så...

• Liker 1
Skrevet

Har mottatt denne jakken nå,og den er veldig fin :) Eneste minuset er at den er litt stor i størrelsen(bestilte XL fordi det skulle samsvare med str 40),så kunne godt hatt både 1 eller 2 størrelser mindre.

Anonym poster: d8c8836b960c6070ae3582105c2f55f7

• Liker 2
Skrevet

Og dette siste du skrev er ikke shitchat ??? :plystre: Hvem bryr seg om kjolen din... :danse:

Anonym poster: 934f98c1155a1e0425deb471e410a5f1

Ingen vits i å være morsom. Det var E-bay relatert.

• Liker 7
Skrevet

Mottok dette korsettet i går, som jeg bestilte 7.Desember.

Hadde egentlig sett for meg at det var litt mindre korsett, og pent nok til å kunne ha til et skjørt på byen. Det der var korsett med stor K! I tillegg hadde den frekke lille ebayselgeren beskrevet gjenstanden i pakken som "toys", så lo rimelig godt da jeg skjønte det var korsettet, haha.

Men imponerende kvalitet! Dog ikke noe jeg kommer til å bruke utenfor døren :fnise:

Jeg har også bestilt korsettet, men ikke fått det ennå. Hvordan er det i størrelsen? :)

Skrevet

Jeg har også bestilt korsettet, men ikke fått det ennå. Hvordan er det i størrelsen? :)

Bruker 38-40, så i følge tabellen skulle jeg bestille en XL. Satt veldig greit på, er skikkelig korsett for å si det sånn, ribbeina får gjennomgå og du blir særdeles rett i ryggen, haha! Har dog veldig stort frontparti, men ser selv at jeg ikke burde ha gått opp en str. til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...