Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Da vil jeg tørre å påstå at du har veldig god smak :fnise:

Det har du nok rett i! :fnise:

Dere som kjøper klær, hvem er deres favorittselgere? :)

Endret av strawberries
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som foresten har link til en Mulberry-lignende veske? Er altså da ute etter en kopi eller dupe om du vil. F.eks Alexa eller Bayswater modellen, noe lignende dem (i brun).

Skrevet

Sier du ifra om tightsen? :jepp: Om hvilken størrelse du bestilte og om den passer størrelsen din.

Jeg har slike. Kvaliteten er som forventet, men helt brukbar. Mine passer akkurat i lengden og jeg er 1,63 men litt overvektig.

Gjest badeand1
Skrevet

[quote name=Forever :)' timestamp='1356186144' post='11991543]

Jeg har slike. Kvaliteten er som forventet, men helt brukbar. Mine passer akkurat i lengden og jeg er 1,63 men litt overvektig.

Skrevet (endret)

Heia! Jeg har tenkt litt over denne tråden, og jeg har fått innspill fra flere brukere. Mange synes det har blitt litt mye snikk-snakk i tråden, og jeg tenker: det kan kanskje være greit med noen spilleregler for tråden?

Jeg endret navnet på tråden fordi jeg synes den skal handle om eBay, og ikke bare om kjøp, nødvendigvis, MEN jeg vil heller ikke at den skal bli spist opp av skravling og snikk-snakk. Det har vi jo eget forum til. ;)

Så jeg tenker kanskje at spillereglene kan være at

1) Tråden skal primært handle om eBay-kjøp. Dvs at vi linker opp våre ebay-kjøp til inspirasjon.

2) Spørsmål rundt kjøp er greit, så lenge det ikke blir for mye skravling.

3) Spørsmål rundt eBay generelt, praktisk hjelp osv bør være lov, men igjen, ikke for mye utenomsnakk.

4) Ønsker man å snikk-snakke kan man bruke eget forum til dette.

Jeg håper det er et greit kompromiss fra "begge leire" som har sendt meg pm, jeg vil nødig overkjøre noen. Jeg klistrer i såfall reglene opp i første innlegg av tråden.

Og for de som lurer: jeg skriver som bruker, ikke moderator, men jeg synes det er greit med litt struktur allikevel. Kom gjerne med innspill, da helst på pm til meg, så vi ikke ødelegger tråden. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 13
Skrevet

Hvordan gjøres dette med linkene?

Anonym poster: b743bbfb1956f3a525311b8bdf3b9dff

Skrevet

Hvordan gjøres dette med linkene?

Her er en hjelpetråd :)

• Liker 1
Skrevet

Hårpynt som jeg bestilte. Jeg fikk den i dag. Den er veldig fin.

(Nå tester jeg linkgreiene, takk til adele!)

• Liker 2
Skrevet

Lovet å gi beskjed om hvordan denne kjolen var når jeg hadde motatt den.

Den anbefales IKKE! Kjolen er mørkeblå og ikke helt lik som på bildet.Dessuten er str helt på bærtur.bestillte str L som skulle passe ut fra str.tabellen. Men det gjør den ikke. Vil heller si at str L er mer som S.Og så er den kortere enn på bildet,og jeg bare 1.60 høy. godt den va billig da :glare:

Anonym poster: d8c8836b960c6070ae3582105c2f55f7

Skrevet

Har oppdaget ebay for to uker siden, og jeg har gått amok! Samler på hodeskaller, og har kjøpt masse!!! Farlig......

• Liker 1
Skrevet

Notert til meg selv: alltid sjekk shipping. Jeg har kjøpt fra en selger tidligere denne måneden og fått varene. Jeg sjekket derfor ikke shippingen når jeg fant noen øredobber blant selgeren sine varer. Problemet kom når jeg skulle betale. Det gikk ikke gjennom, så nå ligger de på handlelisten min og bare venter. Jeg har mailet selger, og håper på en ordning. Jeg får jo ikke gjort så mye siden ebay stopper meg fra å betale for varene. Det er ikke snakk om så mange kronene, 6-7 kanskje.

Skrevet

Lovet å gi beskjed om hvordan denne kjolen var når jeg hadde motatt den.

Den anbefales IKKE! Kjolen er mørkeblå og ikke helt lik som på bildet.Dessuten er str helt på bærtur.bestillte str L som skulle passe ut fra str.tabellen. Men det gjør den ikke. Vil heller si at str L er mer som S.Og så er den kortere enn på bildet,og jeg bare 1.60 høy. godt den va billig da :glare:

Anonym poster: d8c8836b960c6070ae3582105c2f55f7

Takk for tilbakemeldingen, da fjerner jeg den fra ønskelisten min ;)

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

Skrevet

Er det noen som har kjøpt denne vesken?

jeg syns den er såå fin, og har så lyst på den.

Men om noen har kjøpt den, og kan si hvordan kvaliteten er? :)

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Er det noen som har kjøpt denne vesken?

jeg syns den er såå fin, og har så lyst på den.

Men om noen har kjøpt den, og kan si hvordan kvaliteten er? :)

noen ja.. jeg har ihvertfall ikke tellinga på hvor mange som har kjøpt den i tråden her,

men det er mange! :laugh:

jeg har ikke fått meg med at noen av dem er misfornøyde med den ihvertfall :)

---

dagens kjøp: .. i mange farger..

http://www.ebay.com/itm/130747577981?var=430089094974&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Skrevet

Hei dere.

Har et spørsmål til dere. For et eller to år siden så var det "in" med en veske som hadde en form for nagler under seg. Jeg har så veldig lyst på en sånn veske, men finner en ikke.

Er det noen som greier å hjelpe meg med det? Naglene kan være i gullfarge eller sølvfarge.

Finner bare en type og den er helt feil, mer som en sekk.

Skrevet

Hei dere.

Har et spørsmål til dere. For et eller to år siden så var det "in" med en veske som hadde en form for nagler under seg. Jeg har så veldig lyst på en sånn veske, men finner en ikke.

Er det noen som greier å hjelpe meg med det? Naglene kan være i gullfarge eller sølvfarge.

Finner bare en type og den er helt feil, mer som en sekk.

Tenker du på en Alexander Wang Coco?

http://www.google.com/search?q=alexander+wang+bag&hl=en&client=safari&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=DkHWUKjXD6K6igKiv4DoBA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=320&bih=356#i=1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...