Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som har kjøpt denne vesken?

jeg syns den er såå fin, og har så lyst på den.

Men om noen har kjøpt den, og kan si hvordan kvaliteten er? :)

Jeg har kjøpt 2 stykker av den og elsker den :) Jeg synes det er god kvalitet og den er nydelig :rodmer: Jeg har en i burgunder og en i grå og vurderer en i svart. Eneste kommentaren jeg har er:

På den veska i burgunder så har "den som du fester låsen i" blitt løs, de har bare dyttet den inn i et hull uten noe som helst feste - så det kan være lurt å feste den med superlim eller noe. Men det har ikke skjedd på den i grå :)

• Liker 1
Skrevet

Nå sitter jeg i juletida og undrer (som vanlig)

Har jeg lov til å kjøpe et falskt samurai sverd - men som er kjempe skarpt? Finnes det noen regler for dette?

Meg og google vil ikke finne det i dag.

Skrevet

Nei, det er ikke lov. For spisse våpen er vel grensen 8cm langt eller noe.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Skrevet

Jeg har nå bestilt jakke i gull. Skal betille sko av samme type senere i gull til meg selv, og sølv til en vennine, så vil se om jakka passer meg..da bestiller jeg nemlig samme i sølv til henne, tacky og fine som vi er :fnise:

Vant også auksjon på dette skjørtet:)

Skrevet

Min desidert favoritt veske/bag! ELSKER DEN! Har den i sort, brukt den veldig veldig ofte med masse masse oppi og reist rundt om kring med den, hatt den i over et år å er som ny!!:) Et av mine beste kjøp på ebay!:)

Gjest gressløk
Skrevet

Noen som vet om et duggfritt lite speil som man feste i dusjen?

Tenkte å nappe brynene mine i dusjen, innbiller meg at det er mindre vondt. :laugh:

Gjest badeand1
Skrevet

Noen som vet om et duggfritt lite speil som man feste i dusjen?

Tenkte å nappe brynene mine i dusjen, innbiller meg at det er mindre vondt. :laugh:

Oftopic tips: is ned brynene før du napper. :jepp: Med en isbit eller noe.

Skrevet

Min desidert favoritt veske/bag! ELSKER DEN! Har den i sort, brukt den veldig veldig ofte med masse masse oppi og reist rundt om kring med den, hatt den i over et år å er som ny!!:) Et av mine beste kjøp på ebay!:)

Så bra! Jeg har den originale, så jeg har ikke planer om å kjøpe denne.

Men kanskje det hadde vært en god gaveidé.. Hmm. Takk for tips uansett!

Skrevet

denne har jeg også på min liste, men jeg klarer virkelig

ikke å bestemme meg for farge! :bond:

peach??

Det er peach jeg har på ønskelista mi!

Skrevet

Jeg har kjøpt 2 stykker av den og elsker den :) Jeg synes det er god kvalitet og den er nydelig :rodmer: Jeg har en i burgunder og en i grå og vurderer en i svart. Eneste kommentaren jeg har er:

På den veska i burgunder så har "den som du fester låsen i" blitt løs, de har bare dyttet den inn i et hull uten noe som helst feste - så det kan være lurt å feste den med superlim eller noe. Men det har ikke skjedd på den i grå :)

Tusen takk for svar! :) Da tror jeg at jeg må skaffe meg en sånn en, altså :biggrin:

Skrevet

Kan du gi tilbakemelding på skjorten med krage? Størrelse og kvalitet og sånt? :)

Jaok, tok den hvite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...