Topplue Skrevet 18. desember 2012 #5741 Skrevet 18. desember 2012 Ok takk for det. Men er det ikke en annen måte man kan gjøre det på? Ofte når man tar lowest first blir man sittende og bla igjennom side på side med tull før man endelig finner det man leter etter. Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7 Du kan sette min. pris så slipper du mye av rælet som koster $ 0.01 og har shipping på $ 30.
Anglofil Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #5742 Skrevet 18. desember 2012 (endret) Ok takk for det. Men er det ikke en annen måte man kan gjøre det på? Ofte når man tar lowest first blir man sittende og bla igjennom side på side med tull før man endelig finner det man leter etter. Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7 Vel, da må du kanskje bare oppgi et bedre søkeord rett og slett. Kommer jo helt an på hva du søker etter. Jeg har ebay app på tlf, og da står det "location" på menyen. Og der kan jeg velge "ships to Norway" :-) Det skal man slippe så lenge man er logget inn på ebay. Mvh Yvonne Endret 18. desember 2012 av Yvonne
gjärd Skrevet 18. desember 2012 #5743 Skrevet 18. desember 2012 Vel, da må du kanskje bare oppgi et bedre søkeord rett og slett. Kommer jo helt an på hva du søker etter. Det skal man slippe så lenge man er logget inn på ebay. Mvh Yvonne Men hvis jeg velger det, så får jeg bare opp varer som blir sendt til Norge.
Anglofil Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #5744 Skrevet 18. desember 2012 Men hvis jeg velger det, så får jeg bare opp varer som blir sendt til Norge. Er det ikke det du vil da? Mvh Yvonne
Gjest NozMonster Skrevet 18. desember 2012 #5745 Skrevet 18. desember 2012 Hvor kort er du? Jeg er 160 og 72 cm er musekort altså.... Ikke veldig pent. jeg er bare et par cm høyere enn deg, men det har jo en del med saken hvor bred man er også. Jeg mener for ALL del ikke at du er bred altså.. heheeee! men kjoler på 72 cm er til ca midt på låret mitt (har målt både meg og både diverse kjoler jeg allerede har nå ) 1
gjärd Skrevet 18. desember 2012 #5746 Skrevet 18. desember 2012 Er det ikke det du vil da? Mvh Yvonne Jo.. Var noen som spurte hvordan man fikk opp varer som kun blir sendt til Norge. Slik gjør jeg det. Var ett tips :-)
Anglofil Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #5747 Skrevet 18. desember 2012 Jo.. Var noen som spurte hvordan man fikk opp varer som kun blir sendt til Norge. Slik gjør jeg det. Var ett tips :-) Ah, sånn ja. Ja, det var slik også før på ebay (dvs ikke via mobil), men nå skal det gå automatisk så fremt du er innlogget. Mvh Yvonne
Salamandria Skrevet 18. desember 2012 #5748 Skrevet 18. desember 2012 Jeg har prøvd å bestille denne kjolen hundreogørti ganger nå, men "buy it now"-knappen virker jo ikke?? Får jo trykket på andre varer, så problemet er på akkurat denne kjolen... http://www.ebay.com/itm/NWT-elegant-V-neck-Cocktail-party-dinner-dress-Cocktail-dress-8-10-12-14-S-M-L-X-/251036181610?pt=UK_Women_s_Dresses&var=&hash=item3a72ec246a Noen som vet hva jeg kan gjøre?
Anglofil Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #5749 Skrevet 18. desember 2012 Jeg har prøvd å bestille denne kjolen hundreogørti ganger nå, men "buy it now"-knappen virker jo ikke?? Får jo trykket på andre varer, så problemet er på akkurat denne kjolen... http://www.ebay.com/...=item3a72ec246a Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg har ingen problemer herfra. Prøvd å logge ut og inn igjen? Mvh Yvonne
Salamandria Skrevet 18. desember 2012 #5750 Skrevet 18. desember 2012 Jeg har ingen problemer herfra. Prøvd å logge ut og inn igjen? Mvh Yvonne Ja, har prøvd det også... Merkelige greier :/
Gjest NozMonster Skrevet 18. desember 2012 #5751 Skrevet 18. desember 2012 Ja, har prøvd det også... Merkelige greier :/ kanskje du plutselig får 17 like kjoler i posten.. kanskje sende mail til e-bay eller p-p ? kanskje de skjønner noe? 2
Anglofil Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #5752 Skrevet 18. desember 2012 Ja, har prøvd det også... Merkelige greier :/ Så rart. Prøvd en annen nettleser? Mvh Yvonne
Salamandria Skrevet 18. desember 2012 #5753 Skrevet 18. desember 2012 kanskje du plutselig får 17 like kjoler i posten.. Haha, det skulle tatt seg ut kanskje sende mail til e-bay eller p-p ? kanskje de skjønner noe? Så rart. Prøvd en annen nettleser? Mvh Yvonne Takk for tips, jeg byttet til crome og da funket det Har prøvd hver dag i over en uke med opera Da var den bestilt :D
Gjest Misteltein Skrevet 18. desember 2012 #5754 Skrevet 18. desember 2012 (endret) Og, så lenge varte vesken min. Jeg tok reimen over skulderen, og gikk ut til fortauet. Reimen over skulderen røøøøøøøøøk! Eller den ene hempen til reimen var det som røk. Endret 18. desember 2012 av Misteltein
Gjest Blur Skrevet 18. desember 2012 #5755 Skrevet 18. desember 2012 Og, så lenge varte vesken min. Jeg tok reimen over skulderen, og gikk ut til fortauet. Reimen over skulderen røøøøøøøøøk! Eller den ene hempen til reimen var det som røk. Ahh, kjedelig!!!
Gjest Misteltein Skrevet 18. desember 2012 #5756 Skrevet 18. desember 2012 Ahh, kjedelig!!! Jepp! Men hva kan man forvente seg? Jeg har sendt en melding til selger, så vi får se hva han sier. Det er ikke verdens undergang. Den var mye mindre enn det jeg kunne ha tenkt meg. Må bare finne meg en annen veske først. Hehe!!
Gjest Blur Skrevet 18. desember 2012 #5757 Skrevet 18. desember 2012 Jepp! Men hva kan man forvente seg? Jeg har sendt en melding til selger, så vi får se hva han sier. Det er ikke verdens undergang. Den var mye mindre enn det jeg kunne ha tenkt meg. Må bare finne meg en annen veske først. Hehe!! Jepp, skjønner deg. Men husker jeg så veska på en link du la ut mener jeg. Og den var jo fin. Lykke til med å finne ny veske
Gjest Misteltein Skrevet 18. desember 2012 #5758 Skrevet 18. desember 2012 Jepp, skjønner deg. Men husker jeg så veska på en link du la ut mener jeg. Og den var jo fin. Lykke til med å finne ny veske Ja, den er fin! Den er jo brukbar ennå. Det er bare at jeg er helt avhengig av den reimen når jeg skal ha en veske! Jeg må ha den!
Adele Skrevet 19. desember 2012 #5759 Skrevet 19. desember 2012 Det er ekte pels,selger innrømmet det i mail! Her er svaret jeg fikk da jeg skrev å lurte på om det var ekte pels : Yes it's real why i say it's not true cause animal protection law in UK can't allow me to sell real fur on ebay Hope u can understand If there is any problem with the item, please feel free to let us know and we are sure we can sort it out for you for sure. If you are satisfied with our products and services, we will really appreciate you leave us a 5 start positive feedback as soon as possible. Thank you! Anonym poster: d8c8836b960c6070ae3582105c2f55f7 Jeg kontaktet selger selv. Dette er hva h*n svarte meg hi anettebraaten Thanks for your message Pls don't worry i shall contact with the factory in the day time to make sure Cuase i think it is soft better than faux fur As soon as i get the reply i shall send u a message about it Best regrads - fox-town365
Gjest badeand1 Skrevet 19. desember 2012 #5760 Skrevet 19. desember 2012 Jeg kontaktet selger selv. Dette er hva h*n svarte meg hi anettebraaten Thanks for your message Pls don't worry i shall contact with the factory in the day time to make sure Cuase i think it is soft better than faux fur As soon as i get the reply i shall send u a message about it Best regrads - fox-town365 Først visste selgeren at det er falsk og nå er h*n ikke sikker? Makan..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå