Gjest NozMonster Skrevet 1. desember 2012 #5181 Skrevet 1. desember 2012 Hvordan er kvaliteten på skyggene? Drysser de lett? Creaser de? Vet på den peplumtoppen som jeg kjøpte, tok kontakt med selger. Var veldig skeptisk selv. Det selger skrev tilbake til meg iallefall. førsteinntrykket er at de ikke drysser (noe mer enn vanlig), men jeg kan heller svare deg for sikkert i morgen når jeg får prøvd dem skikkelig. Fikk den for et par timer siden og har bare testa den på håndlanken min sånn! nå har jeg prøvd øyenskyggene skikkelig.. jeg sminket meg idag tidlig og prøvde uten primer for å skjekke kvaliteten på disse skyggene. jeg skrev i går at jeg ble overrasket over hvor stor paletten er, og idag så oppdaga jeg at det jo jammen meg en etasje til med øyenskygger! Denne paletten kommer jo til å vare livet ut! Skyggene dryssa pittelitt, men ganske mye mindre enn alle de andre jeg har. Det er masse pigment som smitter over uten primer og selv nå, etter 12 timer så sitter det fortsatt like mye på! Jeg er knallfornøyd! 1
Gjest NozMonster Skrevet 1. desember 2012 #5182 Skrevet 1. desember 2012 Foret Levi's syrevaska dongeryjakke.....blææææh! (slå den noen!) http://www.ebay.com/...=p2047675.l2557 125 dollar!? ...du turte å kjøpe den uten å ha prøvd den først altså? Jippi:) Jeg er hektet! Noen som vil hjelpe meg å leite etter converse sko? Altså ikke ekte vare, men billige som ligner (nå er jeg sikkert veldig politisk ukorrekt) jaaaa 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #5183 Skrevet 1. desember 2012 Er det noen som vet? Nå er ikke jeg like dreven på ebay som noen av de andre her i tråden, men jeg tror det er tidsfrist på å gi feedback. Sikkert 60 dager, siden du ikke klarer å komme lenger bak. Jeg tror det er noe sånt som at om fristen for å åpne sak er gått ut, så kan man heller ikke gi feedback. Om jeg har helt feil her, så må andre rette på meg Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0 1
Lykkelitenen Skrevet 1. desember 2012 #5184 Skrevet 1. desember 2012 Minuset med denne tråden er at den er blitt så sinnsykt lang at det er umulig å finne ting igjen Noen av dere som har kjøpt skjerf som har selgere å anbefale? Leter etter "Pashmina" og litt tynne pynteskjerf til bruk på jobb...
Tropic Skrevet 1. desember 2012 #5185 Skrevet 1. desember 2012 idag fikk jeg denne paletten i posten --> http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 Jeg er storfornøyd! Selger hadde virkelig brukt mye tid på å bokstavligtalt polstre det og jeg ble faktisk overrasket over hvor stort det er! Disse strømpene fikk jeg i går --> http://www.ebay.com/...984.m1497.l2648 og er veldig fornøyd med dem også.. jeg fikk til og med en liten ekstragave Og sist men ikke minst- jeg fikk en hentelapp idag også og jeg mistenker at det er denne her som ligger på postkontoret å venter på meg til i morgen ---> http://www.ebay.com/...984.m1497.l2648 --- adele: ja, det er jo en god mulighet! smart tenkt! ...får bare vente noen dager til å se da.. Hvor lang tid tok det ca før du fikk øyenskyggepaletten i posten fra du bestilte?
Lykkelitenen Skrevet 1. desember 2012 #5186 Skrevet 1. desember 2012 Ææææh! Jeg skulle kjøpe en veske i brun og i det jeg trykker pay now ser jeg at den er sort og ikke brun... Nå har jeg "vunnet" varen (ikke betalt) og får ikke endret fargen. Noen som vet om det går? Kan jeg sende en mld til selger og be h*n endre farge og så betale, eventuelt betale og så sende mld til selger om at det var feil farge? Ikke krise, men vesken var mye penere i brun enn i sort...
Munchlax Skrevet 1. desember 2012 #5187 Skrevet 1. desember 2012 Nå er ikke jeg like dreven på ebay som noen av de andre her i tråden, men jeg tror det er tidsfrist på å gi feedback. Sikkert 60 dager, siden du ikke klarer å komme lenger bak. Jeg tror det er noe sånt som at om fristen for å åpne sak er gått ut, så kan man heller ikke gi feedback. Om jeg har helt feil her, så må andre rette på meg Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0 Æsj altså... Jeg gir aldri feedback før varen er mottatt, så når det tar så lang tid er det plutselig litt vanskelig å få gitt den. Gidder ikke å gi det på falske premisser liksom. Flott, nå har vel selgeren blocket meg pga det også... Takk for svar, forresten!
Gjest Misteltein Skrevet 1. desember 2012 #5188 Skrevet 1. desember 2012 http://www.ebay.com/itm/120998127383?var=420097737457&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648 Jeg har akkurat bestilt denne! 1
Gjest Embleda Skrevet 1. desember 2012 #5189 Skrevet 1. desember 2012 Ææææh! Jeg skulle kjøpe en veske i brun og i det jeg trykker pay now ser jeg at den er sort og ikke brun... Nå har jeg "vunnet" varen (ikke betalt) og får ikke endret fargen. Noen som vet om det går? Kan jeg sende en mld til selger og be h*n endre farge og så betale, eventuelt betale og så sende mld til selger om at det var feil farge? Ikke krise, men vesken var mye penere i brun enn i sort... jeg gjorde det samme for et par uker siden. da betalte jeg først og sendte melding etterpå om de kunne bytte farge. det gikk helt fint
Gjest NozMonster Skrevet 1. desember 2012 #5190 Skrevet 1. desember 2012 (endret) Hvor lang tid tok det ca før du fikk øyenskyggepaletten i posten fra du bestilte? hele 12-13 dager! Endret 1. desember 2012 av NozMonster 1
Chord Skrevet 1. desember 2012 #5191 Skrevet 1. desember 2012 Æsj altså... Jeg gir aldri feedback før varen er mottatt, så når det tar så lang tid er det plutselig litt vanskelig å få gitt den. Gidder ikke å gi det på falske premisser liksom. Flott, nå har vel selgeren blocket meg pga det også... Takk for svar, forresten! Sist jeg fikk en vare etter lang ventetid, sånn ca 1,5 mnd om jeg husker rett, gikk jeg inn på purchase history og fant den der. 2 kolonner til høyre sto alternativet "leave feedback" under "actions". Vet ikke helt hvordan det fungerer, men kanskje du finner det der?
LeaMichele Skrevet 1. desember 2012 #5192 Skrevet 1. desember 2012 Ææææh! Jeg skulle kjøpe en veske i brun og i det jeg trykker pay now ser jeg at den er sort og ikke brun... Nå har jeg "vunnet" varen (ikke betalt) og får ikke endret fargen. Noen som vet om det går? Kan jeg sende en mld til selger og be h*n endre farge og så betale, eventuelt betale og så sende mld til selger om at det var feil farge? Ikke krise, men vesken var mye penere i brun enn i sort... Det har jeg gjort et par ganger. Jeg har betalt med engang og samtidig sendt mail til selgeren. Men om du føler det er tryggere, så er det jo bare å vente med å betale til du får svar fra selgeren.
Lykkelitenen Skrevet 2. desember 2012 #5193 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Jeg betalte og sendte mail, fikk autoreply om at selger var tilbake mandag, så får vente og se hva han svarer Nattens kjøp: Skjørti sort. Veske i sort (prøver å bytte til brun) Pen i random farge (tilleggsgave til en medisinstudent ) Leter også etter sirkelskjerf i rødt, skrik ut om noen har selgere eller skjerf å anbefale! Endret 2. desember 2012 av Lykkelitenen
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #5194 Skrevet 2. desember 2012 Fikk nettopp (uoppfordret) melding fra en selger: "Hi, Your item was shipped long time ago, and we are worried you have not receive it yet? Can you please reply if youreceive or not so we can help you out?" Jeg tenker som så: jeg kjøpte tingen for to uker siden. Den ble sendt fra Kina, så jeg svarer med dette: "Hello, and thank you for your concern! I have not received it yet, but I am used to shipping taking long time, so I can wait a bit longer! ", og får tilbake: "I will offer you refund, but you will wait longer? THANK YOU YOU ARE BEST BUYER, VERY VALUABLE AND RECOMENDED!" Elsker sånne selgere! :D Tenkte ikke en gang på å etterlyse varen før det hadde gått i alle fall to uker til. Anonym poster: e49dc72cd4551f9125c80c2e40fcf10b 6
elvital Skrevet 2. desember 2012 #5195 Skrevet 2. desember 2012 Jeg lurer på en ting, sendte en mail til selger, fordi jeg ikke har fått varen enda (over en måned siden jeg bestilte, og snart går fristen for feedback ut). Fikk svar at h*n var sorry for det, og om jeg kan sende "detail address". Hva er det? er det hjemmeaddressa mi, eller er det noe annet?
Gjest Ambitions Skrevet 2. desember 2012 #5196 Skrevet 2. desember 2012 Vel, nå får du ekte vare til slikk og ingenting på eBay. Har kjøpt tre par for mellom 80-150 kr stykket. Mvh Yvonne Tuller du?? når jeg søker, finner jeg bare private selgere som selger dem dyrt :/
Anglofil Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #5197 Skrevet 2. desember 2012 Tuller du?? når jeg søker, finner jeg bare private selgere som selger dem dyrt :/ Nei. Hvor søker du hen da? Jeg bruker mest ebay.co.uk for slike kjøp, men hende jeg også bruker ebay.com. Mvh Yvonne
Gjest Ambitions Skrevet 2. desember 2012 #5198 Skrevet 2. desember 2012 Leter også etter sirkelskjerf i rødt, skrik ut om noen har selgere eller skjerf å anbefale! Her
Gjest Ambitions Skrevet 2. desember 2012 #5199 Skrevet 2. desember 2012 Nei. Hvor søker du hen da? Jeg bruker mest ebay.co.uk for slike kjøp, men hende jeg også bruker ebay.com. Mvh Yvonne På .com, har aldri vert på uk. siden Jeg søker etter spesifike farger, og finner bare Babysko som kommer under 200grensen.. Må vel bare bruke lenger tid på å leite.
Anglofil Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #5200 Skrevet 2. desember 2012 (endret) På .com, har aldri vert på uk. siden Jeg søker etter spesifike farger, og finner bare Babysko som kommer under 200grensen.. Må vel bare bruke lenger tid på å leite. Husk at ikke fraktprisen skal med hvis selve varen koster under 200 kr. Hvilke farger ser du etter? Nye eller brukte? Selv har jeg kjøpt et par rosa brukte, samt et par blå-lilla og et par svarte nye. Nå byr jeg på et par pent brukte mørkeblå converse. Synes ebay.co.uk er best til slike ting. Mvh Yvonne Endret 2. desember 2012 av Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå