Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For å svare deg så har jeg ikke kjøpt dyre klær, har alltid kjøpt de billige og selv om et par plagg har vært bomkjøp så er jeg veldig fornøyd med resten. Er du veldig skeptisk så har du vel retten på siden din ift refund?

Har funnet skoene på .co.uk siden fra USA.. det føles litt tryggere enn asia.. Skal vurdere litt lenger om jeg tør.

Må man lage ny bruker på .co.uk-siden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var rene juleaften i postkassen min i dag. Det tøt over :fnise:

Stjernelykt (bestilt 16.11) - julegave til mine to minste nieser. Prøvde denne, og samboeren min bare "SÅNN VIL JEG HA OGSÅ!!!!" :fnise: Den er veldig søt, og myk skillepaddebamse :rodmer:

Øredobber (bestilt 13.11) - fine øredobber. Ligner helt som på bildet :)

Peeling for føttene (bestilt 20.11) - har ikke fått prøvd disse enda. Men virker som om de er bra.

Bare Escentuals Primer (bestilt 20.11) - har ikke fått prøvd denne, men den er ny. Venter bare på en pakke fra Feelunique med Id pudderet. Flasken er ca like stor som på bildet.

6 x tøyservietter (bestilt 16.11) - har ikke fått sett noe særlig på disse enda. Men de er helt plaine. Virker ok :)

Også har jeg fått prøvd ut BB-kremen jeg kjøpte fra Skin79. Jeg likte ikke den noe særlig, jeg.. Synes begge to gjorde huden min unatulig lys. Tror den hadde vært finere på om jeg hadde hatt asiatisk preg i huden.

Gjest Misteltein
Skrevet

Det var rene juleaften i postkassen min i dag. Det tøt over :fnise:

Stjernelykt (bestilt 16.11) - julegave til mine to minste nieser. Prøvde denne, og samboeren min bare "SÅNN VIL JEG HA OGSÅ!!!!" :fnise: Den er veldig søt,

Herregud, så skjønn! Den må jeg ha!!

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Hvordan er kvaliteten på skyggene? Drysser de lett? Creaser de?

Vet på den peplumtoppen som jeg kjøpte, tok kontakt med selger. Var veldig skeptisk selv. Det selger skrev tilbake til meg iallefall.

førsteinntrykket er at de ikke drysser (noe mer enn vanlig), men jeg kan

heller svare deg for sikkert i morgen når jeg får prøvd dem skikkelig.

Fikk den for et par timer siden og har bare testa den på håndlanken min :)

• Liker 1
Skrevet

Her er den.. veldig skuffa :(

Derfor styrer jeg unna asiatiske klær på eBay. De fleste asiatiske damer som passer til disse plaggene har en totalt annerledes kroppsbygning enn oss høye og brede nordmenn, så plagg som kan se flatterende ut på dem ser gjerne jævlige ut på oss.

Gjest Ambitions
Skrevet

Hvordan er kvaliteten på skyggene? Drysser de lett? Creaser de?

Jeg har den paletten :) Og jeg synes skyggene sitter godt, og er veldig pigmenterte! Kan legge til at jeg bruker ofte primer under øyenskyggen, slik kan man få selv de dårligste skyggene til å sitte hele kvelden! :danse: Men altså, veldig bra den paletten, og mange gøye farger å ha hvis man skal kle seg ut osv, eller bare være crazy :smoke:
  • Liker 1
Skrevet

Har funnet skoene på .co.uk siden fra USA.. det føles litt tryggere enn asia.. Skal vurdere litt lenger om jeg tør.

Jeg bruker samme bruker på .com og .co.uk :) Så du må nok ikke lage deg en ny bruker ;)

Skrevet

Dere! Er det noen av dere som kan anbefale meg en bukse dere har kjøpt på ebay? Og jeg vil gjerne ha den litt høyt oppe. Ikke highwaist, men vil ikke vise noen musehår (ehhe..)

Har leta gjennom hele .com men finner ingen. Finner bare sånne asiatiske bittesmå. Jeg tør ikke kjøpe noen av dem.

Gi meg tips, vær så vær så snill!

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte et par brukte Louboutins fra en privat selger i Canada. De er nok ekte men de knirker helt ekstremt! Selger påstår at de ikke gjorde det da hun hadde dem, men jeg vet ikke helt om jeg tror på det. :forvirret: jeg kan jo ikke bruke dem sånn som de bråker!

Endret av Sunshine
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg kjøpte et par brukte Louboutins fra en privat selger i Canada. De er nok ekte men de knirker helt ekstremt! Selger påstår at de ikke gjorde det da hun hadde dem, men jeg vet ikke helt om jeg tror på det. :forvirret: jeg kan jo ikke bruke dem sånn som de bråker!

jøss... hvor mye betalte du for dem?

og hvordan "vet" du at de er ekte? (tenker på at de knirker.... :klo: )

Skrevet

De har ikke blitt uttørket (skinnet) under flytransport, da? Det har skjedd skinnsko jeg har hatt.. Hør i en skobutikk om de har noe til å pleie dem med?

Anonym poster: 00ea3e27ca85b6dc9c65c47ad8a722ac

Skrevet

Er det noen som vet hvordan jeg får gitt feedback til et objekt som ble kjøpt for flere mnd siden?

Kjøpte nemlig en ting i august, og den kom først for et par dager siden,

Jeg kommer meg ikke mer enn 60 dager bakover. :/

Skrevet

Derfor styrer jeg unna asiatiske klær på eBay. De fleste asiatiske damer som passer til disse plaggene har en totalt annerledes kroppsbygning enn oss høye og brede nordmenn, så plagg som kan se flatterende ut på dem ser gjerne jævlige ut på oss.

Ja, ser den. Har smertelig erfart det selv nå.

Fikk igjen 7 usd så den var jo ganske greit :)

• Liker 1
Gjest Ambitions
Skrevet

Enda mer julegavepåfyll kom i postkassen min i dag :) Weee!

Armbånd-Alt jeg har kjøpt fra denne selgeren har vert av god kvalitet, inkludert dette armbåndet:)

Øredobber-samme selger som over, Kjempesøte, og av god kvalitet. De ser og kjennes mye dyrere ut enn de er:)

Barteøredobber-kule, liten veninnepresang.

50's Hårstrikk til meg selv, i like it!

• Liker 1
Gjest Misteltein
Skrevet

Jeg elsker denne tråden! Folk finner så mye flott på Ebay! Nå skal jeg prøve meg på 50's hårstrikker som ambitions har kjøpt! Synd at de ikke hadde rød igjen, men kjøpt sort, rosa og grønn! :)

Gjest Ambitions
Skrevet (endret)

Jeg elsker denne tråden! Folk finner så mye flott på Ebay! Nå skal jeg prøve meg på 50's hårstrikker som ambitions har kjøpt! Synd at de ikke hadde rød igjen, men kjøpt sort, rosa og grønn! :)

Jippi:) Jeg er hektet! :lillesky::biggrin:

Noen som vil hjelpe meg å leite etter converse sko? Altså ikke ekte vare, men billige som ligner :P (nå er jeg sikkert veldig politisk ukorrekt) :vetikke:

Endret av Ambitions
Skrevet

Jeg har faktisk ikke handlet på eBay en stund. Kjøpte wilton pyntesett for muffins og det var verdt pengene. Nå skal jeg pynte kaker. :)

Er også irritert for jeg kjøpte et skjerf for over to måneder siden og det har enda ikke kommet. Begynner å bli skeptisk til å handle fra kina, greit med en måneds ventetid, men to-tre måneder synes jeg blir litt mye..

Skrevet

Jippi:) Jeg er hektet! :lillesky::biggrin:

Noen som vil hjelpe meg å leite etter converse sko? Altså ikke ekte vare, men billige som ligner :P (nå er jeg sikkert veldig politisk ukorrekt) :vetikke:

Vel, nå får du ekte vare til slikk og ingenting på eBay. Har kjøpt tre par for mellom 80-150 kr stykket.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Er det noen som vet hvordan jeg får gitt feedback til et objekt som ble kjøpt for flere mnd siden?

Kjøpte nemlig en ting i august, og den kom først for et par dager siden,

Jeg kommer meg ikke mer enn 60 dager bakover. :/

Er det noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...