Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ruby Pumps er den fineste julelakken i verden :)

Hurra, planen er å bruke den i blant annet jula :)

Hvordan er China Glaze ift Depend?

Jeg har ikke prøvd China Glaze før, men de skal ha veldig gode lakker. Litt i samme gate som OPI.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Litt off topic, men angående Cyber Monday.. Jeg oppdaget et supert tilbud i forbindelse med dette: http://shop.sprint.c...J%3A11228220%3A Det er en Samsung S3 til 300 kr, den kostet før 3000 ! Men det er visst kun for de som bor der borte.. Er det noe lurt man kan gjøre, any?

:overrasket: ...When its sounds too good to be true, then it problably is!

Endret av NozMonster
Skrevet

:overrasket: ...When its sounds too good to be true, then it problably is!

http://www.sprint.com/index_p.html?context=CP de har masse andre tilbud òg, btw..

Jeg er veldig nøye på alt sånn der, men jeg vet at på black friday og cyber monday er alt mulig. Det er en kjent nettbutikk der borte, slik som feks komplett.no her

Skrevet

Jeg har lenge ønsket meg et spesielt type kjede (smykke), og jeg har sett for meg akkurat hvordan det skal se ut. I dag fant jeg det på ebay. Pris? $1181,25. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe det, nei... Jaja, får bare lete videre da. Trodde alt på ebay var billig, men tydeligvis ikke (er litt ny på dette her) :fnise:

Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9

Skrevet

Jeg har lenge ønsket meg et spesielt type kjede (smykke), og jeg har sett for meg akkurat hvordan det skal se ut. I dag fant jeg det på ebay. Pris? $1181,25. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe det, nei... Jaja, får bare lete videre da. Trodde alt på ebay var billig, men tydeligvis ikke (er litt ny på dette her) :fnise:

Anonym poster: efd09039bdaef4d9508adfa083866db9

Link, så kanskje vi kan hjelpe til med å finne noe billigere :)

Skrevet

Litt off topic, men angående Cyber Monday.. Jeg oppdaget et supert tilbud i forbindelse med dette: http://shop.sprint.c...J%3A11228220%3A Det er en Samsung S3 til 300 kr, den kostet før 3000 ! Men det er visst kun for de som bor der borte.. Er det noe lurt man kan gjøre, any?

Husk at om du ender opp med å kjøpe en telefon der borte, så er den låst til amerikansk mobilselskap, og noen av de (i hvertfall verizon, usikker på hvordan det er med sprint) har ikke sim kort det bare er å bytte ut. Og det er litt kjipt.

Det ser ut på den telefonen der at du må sign up for 2 år. Og det vel litt kjipt. For det billigste abonementet var $70/mnd (ja telefonabonement der borte er dyrt!)

Skrevet

Men det er jeg ikke, og jeg kjøpte først noe fra en annen selger, så prøvde jeg å betale denne tingen(som forøvrig kostet 7 kr) , noe som ikke gikk. Så kjøpte jeg noe for 180,- Så har ikke noe med dekningen på kortet å gjøre. MERKELIG!

Edit:

Det gikk endelig! Etter typ 10 forsøk.

Nå fikk jeg også opp det der. Utrolig stressende. Er redd for at noe er hacket eller noe..

Anonym poster: 42a8ecff75ad89f17bf53687cb97c499

Skrevet

Husk at om du ender opp med å kjøpe en telefon der borte, så er den låst til amerikansk mobilselskap, og noen av de (i hvertfall verizon, usikker på hvordan det er med sprint) har ikke sim kort det bare er å bytte ut. Og det er litt kjipt.

Det ser ut på den telefonen der at du må sign up for 2 år. Og det vel litt kjipt. For det billigste abonementet var $70/mnd (ja telefonabonement der borte er dyrt!)

Riktig. Sprint er ikke sammenlignbart med komplett.no (som noen nevnte), men en operatør, på lik linje som Netcom.

• Liker 1
Skrevet

Disse vintertightsene funker på min 38/40 kropp.

Anonym poster: 191fc820f6a8ae1ac5aa6487b9eab6df

Satt akkurat og så på disse, og tenkte de ble for små. Men jeg er jo en 38-40! Hurra! Hvor lang tid tok det før du fikk disse i posten?

Gjest Ambitions
Skrevet

Fikk denne jakken/toppen i posten i dag, og jeg elsker den!! Jippi! Jeg vil kjøpe en i rosa og, når jeg får penger. Perfekt, og så billig! kommer til å bruke den over kjoler i julen :) Den er fin både når den er åpen og når den er lukket, og gir fin midje + sitter bra i ryggen! elsk <3

• Liker 1
Skrevet

Er det mulig å se lenger tilbake i kjøpshistorien enn 60 dager?

Skrevet

Purchase history i kolonnen til venstre og litt over den første tingen i historikken kan du trykke på Archived.

• Liker 1
Skrevet

Satt akkurat og så på disse, og tenkte de ble for små. Men jeg er jo en 38-40! Hurra! Hvor lang tid tok det før du fikk disse i posten?

Hmm, lurer på om det var 2 uker. Det var ihvertfall noe mellom raskt og lenge. :)

Skrevet

Purchase history i kolonnen til venstre og litt over den første tingen i historikken kan du trykke på Archived.

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...